Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

השילוב המושלם בין הטבעי לבנוי

השילוב המושלם בין הטבעי לבנוי

בשעה שאנו חושבים על גינה, התמונה הראשונה שקופצת לראש יכולה להיות גינת תבלינים קטנה בחצר, או חצר גדולה המעוטרת בשיחים מלבלבים ועצי פרי פורחים. אך מה ניתן לעשות בשעה שאין באפשרותנו להקים גינה רגילה? מגורים בסביבה עירונית טומנים בחובם יתרונות רבים, קרבה למקום עבודה ומקומות בילוי, חיי לילה תוססים ודירות מתוקתקות ומודרניות. אך זה כמעט ונראה שלטבע כבר אין מקום בחיינו. אך האמת היא שכיום גם בעלי דירות בבניין מגורים יכולים לזכות בפיסת טבע ממש בסלון ביתם המעוצב.

השילוב המושלם בין הטבעי לבנוי

עולם הגינון עבר מהפכה בשנים האחרונות, וכיום גם אתם יכולים להתקין גינות אנכיות בביתכם או משרדכם. טכניקות השקיה מתקדמות מאפשרות השקיה חסכונית אשר עושה שימוש חוזר במי ההשקיה וניצול מי מזגנים של המבנה. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום הובילה למצב בו תוכלו ליהנות גם מבקרי השקיה חדישים אשר מאפשרים שליטה מרחוק על כל המערכת באמצעות סמארט-פון או כל מחשב אחר.

מינימום מקום במקסימום תועלת

שיטות הגינון האנכיות מאפשרות למעשה ניצול מקסימלי של השטח העומד לרשותכם מבלי להעמיס על שאר הבית. דירות רבות אינן גדולות מספיק על מנת להקדיש שטח רב מהן למטרת הקמת גינה, אך הקמה של קיר ירוק באחד החדרים מאפשרת יצירה של גינה חיונית ומלבלבת במינימום שטח. כיום, כל אדם יכול לגדל בעצמו גינה בתוך הבית ואף במרפסת. חשוב לציין כי גינה אשר מוקמת בשיטה זו הינה חסכונית במים, קלה לתחזוקה וללא ספק משפרת את איכות החיים של דיירי הבית.

שיפור איכות החיים

מתוך ניסיון להשיב את הטבע אל הנוף האורבני אנשים רבים כבר החליטו להציב בביתם קירות ירוקים. הקירות הללו בעלי יתרונות רבים אשר יכולים לסייע בשיפור איכות החיים. הצמחים מוסיפים כמות רבה של חמצן לאוויר, ועל ידי כך תורמים להפחתת זיהום האוויר בקרבתם. נוכחות הטבע מוסיפה אווירה נינוחה וחיונית, מפחיתה לחצים ואף יכולה לשפר את יעילות התפוקה במקום העבודה שלכם. זכרו כי הודות למצע הגידול האיכותי והתנאים הנוצרים עליו ניתן יהיה לגדל מגוון רחב של צמחיה וליצור גינה מגוונת מאוד מבחינת המראה שלה.

לא צריך גינה מחוץ לבית

אין ספק כי גינות אנכיות מתאימות בצורה אידיאלית לבתים רבי קומות ואזורים בהם אנשים לא יכולים להקים גינה מחוץ לבית. אך השילוב הזה של הטבע עם הנוף הבנוי יוצר את האווירה המדויקת והמרגיעה אותה חיפשתם זמן כה רב. חברת רוזנבאום מערכות גינון מתקדמות עוסקת משנת 1997 במתן ייעוץ ומציאת פתרונות אגרונומיים בכל הנוגע להקמת פרויקטים מתקדמים של גינון. כעת גם אתם יכולים לגדל צמחים ותבלינים כבר במרפסת הבית או אפילו במטבח ובסלון. כל אדם יכול ליצור לעצמו את פינת גן העדן הפרטית שלו בנוחות ביתו וליהנות מאיכות חיים ברמה אחרת.

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...