Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

התקנת מערכות VRF ביתיות ומשרדיות בכל רחבי הארץ

התקנת מערכות VRF ביתיות ומשרדיות בכל רחבי הארץ
קרדיט תמונה: א.נ.י מיזוג אוויר

אנחנו בחברת א.נ.י – מיזוג אוויר, עוסקים ומתמחים בהליכי תכנון והתקנה של כל סוגי מערכות האוויר הקיימות כיום בשוק המיזוג הישראלי ומאפשרים גם לכם ליהנות מפתרונות תכנון והתקנה של מערכת VRF הנחשבת למערכת המיזוג המתקדמת ביותר מסוגה.

התקנת מערכות VRF ביתיות ומשרדיות בכל רחבי הארץ
קרדיט תמונה: א.נ.י מיזוג אוויר

מהי מערכת VRF ומה הופך אותה למערכת המיזוג הטובה ביותר עבורכם?

מערכת VRF (VARIANT REFRIGERANT FLOW) היא מערכת מיזוג המיועדת לצרכי מיזוג של דירות, בתים ומשרדים מרובי חדרים, כאשר לכל 7 יחידות אידוי פנימיות המותקנות בכל אחת מחדרי המגורים/עבודה, נדרשת יחידת עיבוי מרכזית אחת השולטת על כל אחת מיחידות האידוי. מערכת זו מבוססת על טכנולוגיה מסוג VRF המאפשרת למעשה שליטה עצמאית נפרדת בכל אחת מיחידות האידוי מבלי להיות תלויים בתנאי הטמפרטורה של יחידות האידוי האחרות. באופן זה, בכל חדר מגורים/עבודה ניתן לכוון את הטמפרטורה הנחוצה לכם בכל רגע נתון ולכן ניתן לראות את הביקוש הרב של  מערכות מיזוג אוויר VRF בבית ומשרד.

הפופולאריות ההולכת וגוברת לה זוכה מערכת מיזוג מסוג VRF נובעת ממספר סיבות מרכזיות שכל אחת מהווה יתרון משמעותי בענף המיזוג, וביניהם: חיסכון אנרגטי של עד 50% בעלויות צריכת החשמל בהשוואה לסוגי מערכות מיזוג אוויר אחרות, לוח בקרה חכם המאפשר לכם לשלוט באופן מוחלט בכל אחת מיחידות האידוי הפנימיות, תפקוד מיטבי של המערכת בכל מזג אוויר – כולל תנאי מזג אוויר קיצוניים במיוחד, מערכת מיזוג שקטה וחרישית, מערכת מיזוג אמינה עם מינימום תקלות בלאי לאורך שנים. מעבר לכך, חשוב לציין שמערכת מסוג VRF ניתנת להתממשקות מלאה עם מערכות הבית החכם/משרד חכם.

מערכות VRF – למי הן מיועדות? 

מערכת VRF  מותאמת לכל אילו מביניכם המעוניינים להבטיח לעצמם מערכת מיזוג פונקציונאלית ואיכותית לאורך שנים. המערכת מותאמות גם לדירות מגורים בנות 4-5 חדרים וגם לבתים פרטיים ומשרדים עם מספר גדול של חדרי עבודה/מגורים, כאשר כל 7 יחידות אידוי פנימיות מתחברות ליחידת עיבוי מרכזית אחת השולטת על כל המערכת. 

היתרונות המשמעותיים של התקנת מערכת VRF הופכים אותה למערכת המיזוג הפופולאריות ביותר בשנים האחרונות, כאשר היתרון הבולט של המערכות הוא החיסכון האנרגטי בעת הפעלת המערכת של עד 50%. מנגד, חשוב לציין שמדובר במערכת מיזוג המשווקת בעלויות גבוהות יותר מיתר מערכות המיזוג האחרות, כאשר גם תהליך התקנת המערכת מצריך פעולות התקנה בעלויות גבוהות יחסית. יחד עם זאת, החיסכון המצטבר לאורך זמן בעלויות צריכת החשמל, מקזז את עלויות הרכישה וההתקנה החד פעמיות ומאפשר לכם ליהנות ממערכת מיזוג פונקציונאלית ואיכותית לאורך שנים. 

חברת א.נ.י מיזוג אוויר מציגה: התקנת מערכות VRF בפריסה ארצית 

התקנה של מערכת VRF בדירות מגורים, בתים פרטיים ומשרדים, מתאפשרת בהתאם לתכנית אדריכלית ו/או תכנית עיצוב פנים, דבר המאפשר לכם לבצע התקנה מקצועית בהתאמה מלאה לסביבת המגורים או העבודה. אנחנו בחברת א.נ.י מיזוג אוויר, עוסקים ומתמחים בהליכי תכנון והתקנה של כל סוגי מערכות מיזוג האוויר הקיימות בשוק המקומי כבר למעלה מ-25 שנה ולרשותנו צוותי התקנה אזוריים בפריסה ארצית. בראשות כל צוות התקנה מטעמנו עומד טכנאי התקנות מוסמך ומקצועי המכיר היטב את צרכי ההתקנה גם בהיבט התכנוני וגם בהיבט הבטיחותי. 

חשוב לנו לציין שהתקנה של מערכת VRF נעשית בפיקוח מלא של נציג מקצועי מטעם חברת הייצור של המערכת, כאשר בסיום עבודות ההתקנה נדרש אישור בכתב מטעם חברת הייצור לצורך הפעלה ראשונית של המערכת. שימו לב – לא אישור זה לא תוכלו לעשות שימוש באחריות היצרן המוענקת לכם במידת הצורך. 

התקנת מערכות מיזוג ב-א.נ.י מיזוג אוויר – כל היתרונות 

התקנתה של מערכת VRF או כל מערכת מיזוג אחרת באמצעות צוותי ההתקנה המנוסים והמיומנים של חברת א.נ.י מיזוג אוויר, תאפשר גם לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות לאורך כל הדרך:

  • צוותי התקנה מנוסים בפריסה ארצית
  • היכרות מקצועית עם כל סוגי מערכות המיזוג הקיימות 
  • התמחות בהליכי התקנה של מערכות מיזוג בכל סדר גודל 
  • פעולות התקנה בטיחותיות בהתאמה אישית לצרכי הלקוחות 

ויתרונות נוספים ההופכים אותנו לחברת ההתקנות המובילה בישראל לכל סוגי מערכות המיזוג הקיימות, לרבות, מערכות מולטי איוורנטר, מערכות מיזוג מיני מרכזיות, מערכות VRF ומערכות מיזוג נוספות. 

עוד כתבות שיעניינו אותך
אירוע ממלכתי לפורום השגרירים המכהנים בישראל
הטקס הממלכתי לציון יום הזיכרון הבינלאומי לשואה יתקיים זו השנה...
מקום ראשון בתחרות האולימפיזיקה השנתית: עידן כהן, תלמיד אמית מדעי כפר בתיה
עידן כהן, תלמיד כיתה י"ב בתיכון אמית מדעי טכנולוגי כפר...
traffic-vehicle-urban-reflections-city_1112-973
שירותי הסעות
בין אם אתם מעוניינים בהסעות לטובת העובדים שלכם היוצאים ליום...
התקנת מערכות VRF ביתיות ומשרדיות בכל רחבי הארץ
התקנת מערכות VRF ביתיות ומשרדיות בכל רחבי הארץ
אנחנו בחברת א.נ.י - מיזוג אוויר, עוסקים ומתמחים בהליכי תכנון...
חיזוק משמעותי לאגף נשים ויולדות בבי"ח לניאדו
ד"ר יעל פסטרנק הצטרפה לאחרונה לסגל הבכיר באגף נשים ויולדות...
כלבנות טיפולית | מקומונט
תרפיה טיפולית לדיירים הוותיקים
כלבנות טיפולית הינה פעילות חווייתית, המאפשרת לבני הגיל השלישי לתקשר,...
שלושת הדרכים לבחור את המאמן הבא שלכם
אחרי כל כך הרבה זמן שאתם רק חושבים על האפשרות...
רעננה תארח את משחקי המכביה ה-21
במתקני הספורט ברחבי העיר יתקיימו משחקים ב-5 ענפים: טניס שולחן,...
לנד רובר תקיים אירוע מכירות מיוחד במתחם  נהיגות שטח אתגרי שיוקם בוינגייט למשך יומיים בלבד
במתחם ההרפתקני יתקיימו נסיעות כביש חוויתיות ונסיעות שטח ברמות עבירות...
מתחם 14 בנתניה עולה שלב
במתחם מקרקעין בנתניה, הושגה הסכמה של 70% מבעלי הקרקעות הפרטיים...