Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

זה יכול לתפוס גם אותך

זה יכול לתפוס גם אותך
Credit: Pixabay

החיים מלמדים כי לא משנה באיזה מצב כלכלי אתה, אתה לא צריך להיות לא אחראי, על מנת להסתבך כלכלית ולהיקלע לחובות. לעיתים נסיבות החיים מובילות אותך למקום הזה, מבלי שתוכל לשלוט על זה. לצערנו הרב, לא קיימת חסינות מהסתבכות כלכלית, והחכמה היא מה לעשות על מנת לצאת מזה בדרך הטובה ביותר עבורנו ועבור האינטרסים הכלכליים שלנו. הניסיון הרב לימד אותי שאין אדם החסין מפני הסתבכות כלכלית ולפעמים נסיבות החיים ניצבות מולך באופן שאין לך עליהן שליטה. במקרים מסוימים יש לבצע הליך פשיטת רגל, ומומלץ לגשת להליך זה רק עם עורך דין מומחה בתחום, עורך דין פשיטת רגל המכיר היטב את כל הנדרש מהליך כזה. נמרוד חיים הראל משרד עורכי דין, מעניק ייעוץ משפטי וליטיגציה במגוון נושאים בתחום ההוצאה לפועל, ופשיטת רגל. עורכי הדין במשרד הם הטובים בתחום, ויוכלו לסייע לכם לצאת בצורה הטובה ביותר מהמצב אליו נקלעתם. בשום אופן אל תתמודדו לבד.

החוק החדש

בספטמבר 2019 בוטלה פקודת פשיטת הרגל ובמקומה ישנו חוק חדלות פירעון. לחוק החדש מספר מטרות שהמרכזית ביניהן היא הצבת השיקום הכלכלי של החייב בעדיפות גבוהה מאוד. המטרה הנוספת היא שהנושים יוכלו לקבל את המגיע להם כמה שיותר מהר, ובסכום היותר גבוה, מאחר ופעם הליכים כאלה לקחו שנים רבות ובנוסף בסופו של יום הנושים קיבלו סכומי חוב קטנים מאוד מהחוב המקורי. בחוק החדש ישנם מספר שלבים שהראשון בהם הוא פתיחת ההליך לאחר מכן ישנה תקופת ביניים שבסוף ישנו שיקום כלכלי לטובת החיים על מנת שלא יחזור לחובות. כל חוב שנעשה לפני זמן זה, נידון על פי פקודת פשיטת רגל, וההתנהלות היא בבית המשפט המחוזי, בעוד שחדלות פירעון נדון בבית משפט השלום. בכל בעיה של חוב שהגיע לממדי ענק, מומלץ לפנות כבר בתחילת הדרך אל עורך דין חדלות פירעון שיטפל עבורכם בכל ההליכים.

פטור מהחובות ויציאה לחיים חדשים

בסיום הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי, החייב מקבל צו הפטר, אשר פוטר אותו סופית משאר תשלומי החוב בתיק, והוא יכול להתחיל דף חדש ונקי עם כל נושא השיקום הכלכלי. פתיחת ההליכים, "תקופת הביניים" ותקופת השיקום הכלכלי. על מנת לסיים עם כל ההליך כמה שיותר מהר ועם תוצאה מיטבית לחייב, יש לפנות אל עורך דין מומחה בתחום כדוגמת נמרוד חיים הראל משרד עורכי דין, המעניק ייעוץ משפטי וליטיגציה במגוון נושאים בתחום ההוצאה לפועל, חדלות פירעון ופשיטת רגל.

Credit: Pixabay
עוד כתבות שיעניינו אותך
האביזר המושלם לרצועות נשק וסלים לשימושים חקלאיים
אונקל קפיצי, הוא אביזר המיועד למטרת תלייה וחיבור של רצועות...
הכול על הובלת משרד
בשעה טובה העסק שלכם מתרחב? עכשיו זה רשמי: יש לכם...
עומדים לעשות תואר שני בחו"ל? דאגו למסמכים מתורגמים
היום, כשהעולם הוא פתוח הרבה יותר והכל מתנהל באופן גלובלי,...
מדוע הדברה חיונית בימינו?
הדברה ממלאת תפקיד חיוני בשמירה על סביבה בריאה ונטולת מזיקים...
מטרות של תכנון פרישה
קצבאות המדינה אינן מספקות את התמיכה הכלכלית הדרושה לפרישה ראויה....
מה הם היתרונות של הדפסת חלקי תעשייה בתלת מימד?
היתרונות של הדפסות תלת מימד עבור דגמים לתעשייה מציבים אותן...
מה זה nlp ומה הופך את שיטת הטיפול הזו כל כך אפקטיבית
בשנים האחרונות עוד ועוד אנשים מתוודעים לעולמות ההתפתחות האישית. אנחנו...
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...