Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חוגגים אירוע בשרון

חוגגים אירוע בשרון
צילום PIXABAY

כל אירוע הוא מרגש ומיוחד עבור כל מי שעורך אותו. מדובר באירוע של פעם בחיים – יום מיוחד שבו כל תשומת הלב מתרכזת באדם או בשני אנשים. מסיבה זו, החתן והכלה אוהבים לארח ובני ובנות המצווה אוהבים להיות חלק מאירוע גדול ומרגש. על כל פנים, בעת תכנון האירוע, יש לבחון אולמות אירועים בשרון ולברר לגבי אטרקציות שיכולות להתאים.

חוגגים אירוע בשרון
צילום PIXABAY

אז מהי האטרקציה המדוברת באירוע שלכם?

אטרקציות לאירועים אינן חסרות. אולמות אירועים בשרון מתאימים את עצמם למגוון רחב של אטרקציות, בהתאם לטעמם של החוגגים. אלה כמה מבין האטרקציות שכדאי להביא בחשבון:

  • כניסה מפוארת – בעלי השמחה נוהגים להפתיע את האורחים באמצעות כניסה מפוארת אל אולם האירועים. למשל, אם מדובר בבת מצווה, הרי שבנות המצווה הקטנות אוהבות כניסות מפוארות כמו צדפה, ברבור או טווס. אם מדובר בבר מצווה, הילדים אוהבים יותר כניסה על אופנוע או בתוך מכונית מפוארת. כניסות רבות יכולות להיות רלוונטיות גם לבני הזוג שמתחתנים. זוגות רומנטיים במיוחד יכולים להיכנס בתוך פרח או לב ענק.
  • ריקודי סלואו – כמובן, אטרקציה זו מתאימה יותר לבני הזוג המתחתנים. בימינו ישנם אפקטים שונים לריקודי הסלואו הכוללים עשן, בלונים מתפוצצים ותאורה מיוחדת.
  • מסיבת פול מון – כבר לא צריך להרחיק עד תאילנד כדי להשתתף במסיבת פול מון, כי מסיבה מעוצבת שכזו יכולה להגיע לכל אולם בישראל. באמצעות אביזרי אולטרה, תותחי אולטרה ומאפרות בצבעים זוהרים אפשר לכבות את האור ברחבה, לזהור ולרקוד.
  • לרקוד עם בובות לדים – אטרקציה נוספת שמתאימה לכולם היא ריקודים עם בובות לדים זוהרות. אלה בובות מרהיבות וקופצניות המתאימות למגוון רחב של מסיבות.
  • להקת מתופפים – מעוניינים להחזיר את האירוע לאווירה של פעם? רוצים להעניק לו קצב מיוחד משלו? להקת מתופפים תעשה עבורכם את כל העבודה. כל שאתם צריכים לעשות הוא לצפות בכמה קליפים ולבחור את הלהקה המתאימה לכם.
  • כנריות מנגנות – אין צליל מיוחד יותר מזה של הכינור המשלב בין עצב לשמחה, בין קלסיקה לימים המודרניים. כנריות מקצועיות יכולות להפוך את האירוע שלכם לאירוע מפואר בסגנון ייחודי, באמצעות מופע כינורות ותלבושות אופנתיות ומקוריות.

אירוע בקיץ או בחורף?

אחת השאלות הנפוצות ביותר ששואל כל מי שמחפש אולמות אירועים בשרון הוא האם לחגוג את האירוע בקיץ או בחורף. ובכן, כשמדובר באירועים דוגמת ברית מילה, בת מצווה או בר מצווה הרי אין כל כך ברירה, אלא להזמין אולם קרוב ליום הולדתם של החוגגים (ובמקרה של ברית המילה בתום 7 הימים הראשונים). מנגד, אם מדובר באירוע עסקי או בחתונה אפשר "לשחק" מעט עם הזמן. באופן כללי, מחירי האולמות יקרים יותר בימי הקיץ הנוחים, משום שאז קיים ביקוש רב לקיום אירועים. אם תבחרו לערוך את האירוע בחורף, תזכו במחירים זולים יותר. מצד שני, ימי החורף הקרים יכולים לזמן עבורכם גשמים ורוחות עזות שעלולים להבריח את האורחים ולהשאיר אותם בבית.

קייטרינג בשרי או חלבי?

ועכשיו, שאלת השאלות – איזה קייטרינג כדאי להזמין? ובכן, באירועים רבים נהוג להזמין קייטרינג בשרי. קייטרינג זה מציע מטעמים בשריים איכותיים ומנות שוות במיוחד. עם זאת, בשנים האחרונות עולה כוחו של הקייטרינג החלבי והמנות שלו אינן נופלות ממנות הבשר – תוך שהקייטרינג החלבי מציע פסטות, קישים, סלטים, פשטידות ועוד. בחירת הקייטרינג תלויה בסוף האירוע שאתם עורכים. אם מדובר באירוע המתקיים בשעות הבוקר כמו ברית מילה ואפילו חתונה, כדאי להזמין מאכלים חלביים, אך אם מדובר באירוע המתקיים בשעות הערב, כדאי להזמין קייטרינג בשרי. כמו כן, כאשר מזמינים מאכלים, חשוב להתחשב גם בצמחוניים, שומרי הכשרות וכמובן ילדים שעבורם לא פעם מוצעות מנות מיוחדות.

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...