Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חיפוי קירות פנים סלון

חיפוי קירות פנים סלון
קרדיט FREEPIK

חושבים לחדש את מראה דירתכם? אתם חייבים להכיר את אחת השיטות הקלות, המהירות והזולות ביותר לעשות זאת!

בשנים האחרונות כל עולם העיצוב עלה לתודעתם של רבים הבוחרים בזה אחר זה לחדש את מראה דירתם. אם עד לפני מספר שנים אנשים בחרו את כל רהיטי דירתם על סמך רמת הפרקטיקה או הנוחות, הרי לנו שכיום אנשים רבים מוכנים להתפשר על הפרקטיקה ולעיתים אף על הנוחות לטובת העיצוב. 

חיפוי קירות פנים סלון
קרדיט FREEPIK

אם גם לכם נמאס מהמראה המיושן של דירתכם, חשוב שתכירו את כל הדרכים היעילות ביותר להקנות לכלל חללי הדירה מראה יוקרתי, מרשים וכזה התואם את הקו העיצובי בו בחרתם. אחת האפשרויות השכיחות ביותר כיום שמשמשות אנשים רבים בשלבי עיצוב פנים דירתם היא חיפוי קירות פנים סלון, חיפוי קירות מעוצבים, חיפוי קירות פנים דקורטיבי ועוד. אריה גולדין – מעצב פנים מזה לא מעט שנים מציע עבור כל לקוחותיו מבחר עשיר של דגמים וסגנונות לבחירה. כלל האפשרויות הללו מאפשרות גם לכם לשנות מקצה לקצה את כל מראה דירתכם ללא צורך בשיפוץ ארוך ומייגע, התחדשות ברהיטים חדשים ויקרים או מעבר דירה. חיפוי קירות פנים סלון כוללים לא מעט יתרונות על פני החלופה, צביעת קירות וחידושם בשלל אפשרויות שונות ולכן רבים כיום בוחרים באפשרות זו ומצליחים לשנות את כל מראה דירתם מקצה לקצה תוך זמן קצר ובעלות מינימלית. 

שיפוץ קוסמטי הכולל חיפויי קירות, הדבקת מרצפות, החלפת רהיטים והוספת וילונות יעשה את השינוי המיוחל – כך עושים את זה נכון

אפשרות נוספת בה רבים בוחרים במטרה לחדש את מראה דירתם ולהתאימו לקו העיצובי האחיד בו הם בוחרים היא שיפוץ קוסמטי בלבד. לא רבים מודעים לכך, אך כיום ישנה אפשרות של שיפוץ קוסמטי ללא שינויים משמעותיים בדירה. השיפוץ הקוסמטי כולל על פי רוב הדבקת ריצוף חדש על הריצוף הקיים, הדבקת חיפוי קירות פנים סלון, חיפוי קירות מעוצבים או חיפוי קירות פנים דקורטיבי, החלפת רהיטים, הוספת וילונות, צביעת קירות ועוד. היתרון הגדול של השיפוץ הקוסמטי הוא שהשיפוץ כולו אינו ארוך במיוחד, לא כולל שבירת קירות, הרמת מרצפות או החלפת תשתיות וכמובן מחירו בהתאם. עלות השיפוץ הקוסמטי תשנה מקצה לקצה את כל מראה דירתכם על אף היותה זולה בעשרות אחוזים בהשוואה לשיפוץ יסודי יותר הכולל החלפת תשתיות, הרמת מרצפות, שבירת קירות ועוד. אז רגע לפני שגם אתם מתחילים בשלבי שינוי מראה דירתכם, אספנו עבורכם מספר נקודות חשובות שאתם חייבים להכיר אודות חיפוי קירות פנים סלון. תחילה, חשוב לדעת כי בשנים האחרונות חלה עליית ביקוש משמעותית לחיפוי קירות פנים דקורטיבי, חיפוי קירות מעוצבים, או חיפוי קירות פנים סלון. עליית הביקוש הגדולה גרמה לייצרני החיפויים השונים להמציא את עצמם מחדש שוב ושוב ולהתאים את מוצריהם לאחד התחומים המתחדשים והמשתנים ביותר, עולם העיצוב. לכן, כיום יש מבחר עשיר של דגמים וסגנונות שיוכלו להתאים במדוייק למראה דירתכם ולקו העיצובי בו בחרתם לעצב את הדירה כולה. אריה גולדין – מעצב פנים מקצועי מציע ללקוחותיו את כלל הדגמים והסגנונות בכל על מנת לוודא שכולם ימצאו את החיפוי המדוייק עבור דירתם.

הכירו את החומרים מהם עשויים החיפויים – חומרים עמידים בפני מים ונזקים יומיומיים רבים 

ריבוי האפשרויות והדגמים של חיפוי קירות פנים סלון מחייב אתכם לדעת לבחור נכון חיפוי קירות פנים סלון בהתאמה מלאה לחלל דירתכם. לא מעט אנשים שהגיעו למעמד הבחירה ללא עבודת מיקוד מצאו את עצמם טובעים בים שלם של אפשרויות בסגנונות ובצבעים שונים. ריבוי אפשרויות ללא מיקוד מדוייק עתיד לגרום לכם לבלבול של ממש, מה שכמובן יוביל לבחירות שגויות. באשר למיקוד טעמכם האישי ובחירה נכון של חיפוי קירות פנים סלון בהתאמה מלאה הן לטעמכם האישי והן לקו העיצובי בו בחרתם, נעסוק מטה. כעת, חשוב לגעת בכמה נקודות ויתרונות אודות אחת האפשרויות המבוקשות ביותר כיום בעולם העיצוב, חיפוי קירות פנים דקורטיבי, חיפוי קירות מעוצבים וכן חיפוי קירות פנים סלון. ראשית, חשוב לפתוח ולומר כי חלק נכבד מכלל חיפויי הקירות המוצעים כיום מיוצרים מחומר מיוחד בעל עמידות גבוהה למים ולנזקים מחד, אך בעל גמישות ונוחות שימוש מאידך הנקרא פולימר. ישנם עוד לא מעט סוגי חיפויים המיוצרים מחומרי פוליסטרין, קלקר או סיבים. כך או כך, חשוב לדעת שהחומרים הללו חזקים במיוחד ועמידים בפני לא מעט נזקי שימוש ובלאי יומיומי. אריה גולדין – מעצב פנים מזה לא מעט שנים מבטיח ללקוחותיו את חומרי הגלם האיכותיים ביותר. רבים מהבוחרים לחדש את מראה דירתם חוששים לבחור באפשרות זו של חיפוי קירות פנים סלון בטענה שהחיפויים עתידים להתבלות במהירות ולהותיר את קירות הדירה עם חיפויים הרוסים. לכן, חשוב להדגיש שאם גם אתם חוששים מכך, וודאי תשמחו לשמוע שהחומרים הללו ישארו על קירות דירתכם כמעט ללא בלאי למשך שנים ארוכות.

רוצים לחדש אך העלויות כבדות עליכם? בחירה בחיפויי קירות תחסוך לכם עשרות אחוזים במחיר בהשוואה לכל חלופה 

שנית, חשוב להדגיש שאפשרות זו של חיפוי קירות פנים סלון מאפשרת לכם לחסוך עשרות אחוזים במחיר בהשוואה לכל חלופה. הליך ההדבקה של החיפויים כל פשוט כך שכל אחד מכם יוכל לעשות זאת באופן עצמאי ולחסוך עוד לא מעט כסף עבור השירות. אך בכל זאת, ההמלצה המקצועית בתחום היא להיעזר באיש מקצוע מיומן שיודע לבחור נכון את הדבקים הטובים ביותר לכל חלל, את כמות הדבר הנדרשת וכמובן ידע להדביק את החיפויים השונים בצורה מדוייקת ביותר. שלישית, כדאי שתכירו בעובדה שכל אפשרויות חיפוי קירות פנים סלון כוללים חמישה דגמים מרכזיים ומבוקשים במיוחד בשלל דגמים וצבעים לבחירה. הדגמים שאתם חייבים להכיר הם: חיפוי קיר דמוי בטון, חיפוי קיר דמוי עץ, חיפוי קיר דמוי בריקים, חיפוי קיר דמוי אבן וכן חיפוי קיר תלת מימד. כלל האפשרויות הללו כוללות צבעים ודגמים לבחירה כך שתוכלו בקלות רבה לאתר את הדגם הטוב ביותר עבורכם. בשנים האחרונות דגמי הבטון הפכו מבוקשים במיוחד בכל עולם העיצוב כך שגם חיפוי קירות פנים סלון בדמוי בטון הפכו למבוקשים ביותר. עוד יש להדגיש כי במקרים מיוחדים ניתן להוסיף גם הברגות לחיפויים מעבר להדבקתם לקירות על מנת לוודא שהחיפויים ישארו צמודים לקירות דירתכם לאורך שנים. 

אז רגע לפני שאתם יוצאים למעמד הרכישה – כך תצליחו למקד את טעמכם האישי ולבחור נכון! 

אז אם כבר השתכנעתם שאפשרות זו של חיפוי קירות פנים סלון היא הדרך הטובה, המהירה והזולה ביותר לשנות את כל פני דירתכם, חשוב שתדעו כיצד לבחור נכון את הדגם המדוייק שתשמחו לראות על קירות דירתכם גם בעוד מספר שנים. כל שאתם נדרשים לעשות זה למקד את טעמכם האישי בשני שלבים פשוטים. בשלב הראשון, חשוב לראות כמה שיותר דגמים מכל הצבעים והסגנונות ולשלול את האפשרויות שהכי פחות מתאימים לקו העיצובי בו בחרתם לעצב את הדירה כולה ולטעמכם האישי. בשלב זה חשוב לשלול כמה שיותר אפשרויות על מנת לוודא שתגיעו לשלב הבא עם מספר די מצומצם של דגמים אפשריים. שלב הסינון השני הוא שלב הבחירה. בשלב זה כל שאתם נדרשים לעשות זה להצביע על שלושה דגמים לכל היותר שיוכלו להתאים גם לטעמכם האישי, גם לקו העיצובי בו בחרתם וגם תשמחו לראות אותם על קירות דירתכם בעוד מספר שנים. בעזרת שני שלבי הסינון הללו תוכלו להגיע למעמד הבחירה ממוקדים ולהימנע מבלבול מיותר שיגרום לכם לבחור לא נכון. אצל אריה גולדין – מעצב פנים תוכלו ליהנות ממבחר עשיר של חיפויים לבחירתכם. 

 

עוד כתבות שיעניינו אותך
הדרך להצלחה מחייבת תכנון והתמדה
מהו השלב הראשון בהקמת עסק? האם זה השכרה של מקום?...
תלמידי עתיד כרמים בבנימינה גבעת עדה ישתתפו בתחרות רובוטיקה בארה"ב
תלמידי עתיד כרמים ישתתפו בתחרות רובוטיקה בארה"ב נבחרת הרובוטיקה First אורביט...
כך תנהלו את משימות העסק שלכם בצורה יעילה יותר
לא אחת קורה שלמרות הרצון הטוב שלכם, העסק תקוע? אתם...
עיצוב והקמת גינה מודרנית עם בריכת שחיה
גינה מודרנית עם בריכת שחיה היא משאת נפשם של משפחות...
כל מה שצריך לדעת על מנעולנים מוסמכים בשרון
שלום וברוכים הבאים למקומונט השרון, שמי ליעד מרום ואני המייסד...
סוגיות מורכבות במשפט הפלילי
עו"ד מעצרים מתמחה בייצוג והגנה על אנשים שנעצרו על ידי...
מהם ההבדלים בין עיצוב המשרד לעיצוב הבית
עיצוב פנים הוא היבט חשוב בתכנון של כל חלל, אך...
איך רכישת דירה יכולה להשפיע על המצב הפיננסי שלכם?
האם כדאי לשכור או לרכוש דירה תלוי במידה רבה כמה...
שירותי השכרת כספת
השכרת כספות נעשות בדרך כלל כאשר יש צורך/דרישה לאפסן דברי...
ברגעים הקשים ביותר אל תוותרו על עורך דין מצוין
ככל שעורך הדין שלכם טוב יותר כך הוא מצליח לעשות...