Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חיפוי קיר אלומיניום

חיפוי קיר אלומיניום
קרדיט אופק מעקות ואלומיניום

כניסתו של האלומיניום לעולם היצרני צברה תאוצה רבה בשנים האחרונות וניתן למצוא חברות רבות אשר משתמשות באלומיניום לצורך יצירת פתרונות חיפוי והצללה במגוון תצורות שונות המאפשרות תוצר איכותי ועמיד לאורך שנים. בעבר בכדי ליצור מראה עתיק בגוון עץ, היה צורך להשתמש בעץ עצמו, אך כיום ניתן להשיג את המראה המבוקש גם על ידי חיפוי אלומיניום, חיפוי קיר אלומיניום הוא בעל יתרונות רבים הן בממד העיצובי והן בממד הפונקציונאלי.

חיפוי קיר אלומיניום
קרדיט אופק מעקות ואלומיניום

חיפוי קיר אלומיניום – במה מדובר?

היישומים כיום לשימוש בחומר האלומיניום הינם רבים ומגוונים. ניתן למצוא כיום גדרות אלומיניום, מסתורי כביסה אשר משמשים כפתרון עבור מעצבים ואדריכלים לצורך הסתרת שטחי שירות וכן קבלת חזות אסתטית, פרגולות מאלומיניום וכמובן, חיפוי קיר אלומיניום. בשונה מהשימוש בחומרים אחרים לצורך חיפוי, האלומיניום יוצר מראה נקי, יוקרתי וטרנדי. נהוג כמובן לחפות קירות חוץ באלומיניום ולא מעט אנשים בוחרים בחיפוי קירות ביתם הפרטי באלומיניום, חיפוי קירות המצויים בגינה שלהם באלומיניום ועוד. חשוב כאמור לזכור כי לאלומיניום יש יתרונות רבים שהופכים  אותו לחומר שגובר על כל חומר אחר ומספק את התוצר הסופי הטוב והנכון ביותר מבחינת נראות אלגנטית, מבחינת עמידות, מבחינת בטיחות מקסימלית ומבחינה אסתטית.

מהם יתרונות השימוש באלומיניום עבור חיפוי קיר?

כאשר מדובר על חיפוי קיר אלומיניום, מדובר כיום בבחירה הטובה ביותר וזאת בשל היתרונות של החומר:

ראשית כל, מדובר על חומר שבנוי בצפיפות נמוכה ובחוזק מרבי ועל כן המשקל שלו נמוך יותר ממשקל פלדה ובד בבד ניתן לבצע בו חתך זהה.

האלומיניום מאפשר צביעה אלקרוסטטית איכותית שבאמצעותה ניתן להגיע למגוון רחב של צבעים שונים בחיפוי הקיר.

האלומיניום עמיד מאוד בתנאי חוץ קיצוניים הודות לשכבת חמצון קשה ביותר שנוצרת על פני השטח שלו בחשיפה ראשונה לאוויר ועל כן, הוא מאוד מתאים לחיפוי קירות חיצוניים.

מעבר לכך, האלומיניום מציע חזות מסוגננת ויפה וכן אפשרויות עיבוד מגוונות שמאפשרות חופש יצירתי בתכנון ובעיצוב. אם תרצו מראה של עץ אמיתי לקירות שלכם, תוכלו לקבל אותו על ידי שימוש באלומיניום.

בחיפוי, תליית האלומיניום מתאפשרת בהתקנה יבשה על גבי קונסטרוקציה נסתרת שמותקנת על המבנה או זווית. הודות למרווח שנוצר כך בין הקירות לבין החיפוי, ניתן לפלס פני שטח לא ישרים, להסתיר פגמים או אלמנטים לא אסתטיים ולשפר את מידת האוורור והבידוד של המבנה ואת הנוחות האקלימית שבתוכו. כמו כן, האלומיניום מציע את הבטיחות המקסימלית בחיפוי קיר. התלייה שלו לא עושה שימוש בחומרי הדבקה אשר יכולים להתרופף עם הזמן ולגרום לצניחת  מרכיבי חיפוי שמיושמים על קירות המעטפת כגון:  אבן.

יתרון נוסף של שימוש באלומיניום הוא קלות הניקוי והתחזוקה שלו, המאפשרת לכם לנקות את הקירות בקלות ובנוחות וכן, לשימוש בו יש ערך ירוק וזאת בשל העובדה שניתן למחזר אותו.

במי כדאי לבחור עבור חיפוי קיר אלומיניום?

אם אתם בוחרים חיפוי קיר אלומיניום וזאת בשל היתרונות הרבים שהוזכרו לעיל, חשוב לא פחות לבחור בחברה המקצועית והטובה ביותר עבור ביצוע החיפוי המדובר. רק חברה אמינה ומומלצת, בעלת מוניטין בתחום, תבצע את העבודה הטובה ביותר ותסב את התוצאות הכי טובות.

מאמר זה נכתב על ידי אופק מעקות אלומיניום. אנו מפעל ייצור בתחום מעקות זכוכית למרפסות מסתורי כביסה, פרגולות, הצללות חיפוי קיר וגדרות מאלומיניום. חברתנו פועלת במשך כעשור בכל רחבי הארץ בהיקפים גדולים ובסטנדרטים הגבוהים ביותר.

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...