Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חלוקה יעילה ודינאמית על ידי מחיצות ניידות

חלוקה יעילה ודינאמית על ידי מחיצות ניידות
קרדיט לתמונה - ש.א טכנולוגיות

אחד האתגרים הגדולים בכל עיצוב פרקטי של החלל הקיים זה חלוקה נאותה וחכמה שלו. היום, בכל מבנה אחד המשאבים היקרים שלו הינו השטח עצמו, לרבות בערים המרכזיות. לדוגמא, שטח של מטר רבוע במרכז תל אביב יוערך כיום ב – 60,000 ₪, בין אם מדובר במשפחה שרוצה לסגור חלל אינטימי לבנם המתבגר, או בין אם מדובר בניצול חלל בתוך משרד גדול שמיועד לחדר ישיבות, בחלוקה של אולמות אירועים למספר מתחמי אירוע ועד ליצירת מרחב אישי בתוך קליניקה רפואית. אז איך מייצרים חלוקה יעילה כזו עם יכולת בידוד מקסימלית?  בשורות הבאות תוכלו למצוא מידע רב אודות חלוקה יעילה ודינאמית על ידי מחיצות ניידות שהן גם אקוסטיות, במגוון גדלים וסגנונות עיצוב שמותאמות לכל מטרה וסביבה.

חלוקה יעילה ודינאמית על ידי מחיצות ניידות
קרדיט לתמונה – ש.א טכנולוגיות

פתרון מודולרי מתקדם

מדובר בפתרון חציצה שהוא נייד וניתן להציב אותו בכל סוג של חלל למטרות רבות – חללים נפרדים במשרד, בתי ספר, מרכז מתנסים ואפילו במתחם של הבית. כולן עשויות מחומרי גלם איכותיים כשהיתרון העיקרי שלהן נעוץ בעובדה שאפשר להעמיד אותן בכל רגע נתון ולאחר מכן לקפל ולאחסן אותן בתום השימוש, בצורה הכי פשוטה ובהתאם לכל צורך.

קירות מעוצבים שמחלקים את החלל

המחיצות המודולאריות הניידות שיש היום יאפשרו לכל אחד ליהנות ממחיצות דקורטיביות שמגיעות במגוון סגנונות ועיצובים. כמו כן, אפשר יהיה להתאים אותן לעיצוב הרעיוני של אותו חלל בו נבקש ליצור חציצה. מחיצות אלו מספקות רמת בידוד ואקוסטיקה גבוהה ולכן הן יכולות להבטיח פרטיות עבור כל חלל שנוצר כתוצאה מהחיץ. כל המחיצות הינן ניידות וניתנות לפירוק ומגיעות עם גימור דקורטיבי שמשלב בתוכו חיפוי אקוסטי איכותי. אפשר להציב אותן בכל סוג של חלל, באזורים שונים בבית, בין אם מדובר בחציצה עיצובית שמפרידה בין חלל המטבח לפינת האוכל, או בין אם מדובר בחלוקה של חלל בתוך מרכז קונגרסים, משרדים, אולמות אירועים, בתי ספר וכדומה.

נציין שהיום ניתן למצוא מחיצות שמסוגלות להתאים גם לצרכי בטיחות בחלל, בלמנוע חדירה לגרם מדרגות וכולי. ההיצע הרב של סגנונות העיצוב יחד עם איכויות המחיצה מבחינת עמידות ובידוד אקוסטי, יבטיח יעילות מרבית ואופטימאלית שמותאמת לכל מטרת חציצה הדרושה לכל אחד. את הקירות הניידים הללו ניתן יהיה להציב גם בחלל משרד, אולמות, בחללי הבית השונים וכולי, וכך לייצר הפרדה וניתוק חזותי ואקוסטי בין אזור אחד למשנהו.

על מה חשוב להקפיד?

כאשר רוכשים מחיצה ניידת חשוב להקפיד על מספר דברים: לפני הכל יש לוודא את נוחות הקיפול והפתיחה של אותה מחיצה, לוודא שהמכניזם שמסייע בפתיחתה הינו פשוט וקל ועשוי מחומרי גלם איכותיים שמבטיחים אורך חיים למוצר. בנוסף, יש להקפיד גם על הסגנון העיצובי של המחיצה ולדאוג כי הסגנון המועדף עליכם יהיה זהה לעיצוב של החלל בו תועמד המחיצה. דבר נוסף שחשוב לתת לו גם חשיבות הוא נושא גודל המחיצה (רוחבה ואורכה) ולבצע התאמה מוקפדת של מידות המחיצה בהתאם למידות החציצה שלהם אתם זקוקים.

חלוקה יעילה ודינאמית על ידי מחיצות ניידות תהווה מענה מושלם במקרים רבים בהם יש צורך באזור אישי שמצריך תנאים שונים מחלל פתוח לתקופה קצרת זמן כשלאחר מכן ניתן להשיב את החלל למראהו הקודם. כל המחיצות מיוצרות מחומרי גלם משובחים במיוחד והן תגענה במגוון מידות, צורות, גבהים, גוונים וסגנונות. מחיצות הינן המענה האידיאלי לייצור סביבת עבודה מעוצבת בצורה חכמה ודינאמית שמנצלת באופן הכי יעיל את המרחב יחד עם רוח שיתופית עסקית בריאה.

המאמר נכתב באדיבות חב’ ש.א טכנולוגיות טלפון: 03-5535153  [email protected]

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...