חנות וירטואלית או איך להשתלט על העולם

חנות וירטואלית או איך להשתלט על העולם

חנות וירטואלית שמה את העסק על המפה העולמית.

חנות וירטואלית היא הדרך העיקרית בה עסק יכול לגדול במאה העשרים ואחת. אתר אינטרנט עסקי מסוגל למשוך אליו לקוחות פונטציאלים ולהשאיר אותם בו זמן רב ככל הניתן, הוא בחירה מצויינת לעסק ומאפשרת לו לשעוט קדימה במרחב העסקי. ניתן לראות חברה ״משעממת״ כמו אמזון שהתחילה כחנות אינטרנט קטנה וכיום מאיימת, במונחים צרכניים, להשתלט על העולם. לצידה של ענקית הקמעונאות ניתן לראות לא מעט עסקים ושירותים שבעזרת הצרכן הדיגיטלי הפכו למפלצות ענק. מהנתונים הקיימים ניתן לקבוע בוודאות שהעסקים המקוונים עקפו בהרבה את אחיהם הרגילים. כמעט בכל קניון שנכנסים אליו אפשר לראות את ההשפעה של המסחר המקוון. חנויות הבגדים שוממות ולהיטים כמו חנויות משחקים לילדים שפעם היו שוקקות חיים נראה שנסגרות במהירות מסחררת.

חנות וירטואלית או איך להשתלט על העולם

חנות וירטואלית היא בחירה מושלמת לעסק שיש לו מוצר שלא מוגבל לאזור מסויים בעולם כמו מזון שניתן לשלוח ולמכור רק תחת פיקוח מחמיר. התחום האמון על הקמת אותן חנויות וירטואליות נקרא בניית אתרים. בעצם בניית אתרים לעסקים היא משימתם העיקרית של מתכנתי האתרים. כשבונים אתר אינטרנט ממקדים את הפיתוח בכמה חזיתות במקביל. חווית צד המשתמש תופסת את המקום הנכבד ביותר בשלבי הפיתוח. אחרי חווית המשתמש מקימי האתר שוקדים על הקמת השירות בפועל, בצד השרת ובצד המשתמש. לכל אלו כמובן נוספים מאמצי שיווק ופרסום ממוקדים.

חווית צד משתמש בתוך חנות וירטואלית.

אם יש דבר אחד חשוב שצריך לקחת בחשבון שבונים אתר שאמורים להכנס אליו משתמשים רבים זו כמובן חווית המשתמש. אתר אינטרנט במחשב האישי או אתר רספונסיבי מותאם לנייד אמורים לספק לגולש חוויה מושלמת. אתר שבונים בצורה נכונה יגרום למשתמשים להשאר מחוברים אליו לזמן הארוך ביותר שניתן ובכך יגדיל את הרווחים כתוצאה מיישום מודל הפרסומות המקובל. בנוסף להשארות המשתמש באתר על החוויה להיות כזו שתגרום למשתמש לרצות לחזור עליה שוב ושוב. לא פלא שחברות רבות המעוניינות לבנות שירות או חנות וירטואלית מעסיקות פסיכולוג בצמוד לצוות התכנות. חווית המשתמש היא הפנים של העסק מקוון.  

צד שרת ותרגיל ביחסי ציבור.

השלבים הנוספים הנכללים בהקמת חנות וירטואלית הם הקמת השירות עליו מבוססת החנות וריכוז משאבים במאמצי שיווק ופרסום. השלב הראשון אם כן עוסק בבניה ותכנות השרת עליו ישב השירות המיועד וקישורו אל שירותים נוספים לצורך העברת מידע בניהם. שירותים כמו מפות, מזג אויר, שערי חליפין ועוד מגוון רחב של שירותים מקוונים אפשריים. בשלב זה נכנס האספקט של אבטחתמידע, זאת על מנת להגן על המידע של המשתמשים בשירות. השלב השני מתחיל עוד כשהאתר או השירות אינם קיימים. כמו תרגיל ביחסי ציבור מפרסמים את האתר לפני שהוא עוד קיים וכל מי שגולש אל הכתובת המיועדת יפגוש בשעון עצר הסופר אחורנית לפתיחה הרשמית.

עוד כתבות שיעניינו אותך
מהמסך לדוכן העדים: ראיות דיגיטליות שמכריעות תיקים
ההוכחה נמצאת במחשב? כך תהפכו מידע דיגיטלי לראיית זהב בהליך...
פתרונות אחסנה והובלה שמתאימים לכל צורך
פתרונות אחסנה לטווח קצר     אחסנה לטווח קצר היא פתרון מעולה עבור...
מדרסים לנעליים ושיקום קטועי גפיים: איך טיפול CBT למבוגרים משתלב בתהליך   
מדרסים לנעליים כיום, יותר ויותר אנשים מבינים את היתרונות של שימוש...
יועץ פיננסי מומלץ עבור העתיד הכלכלי שלך
אם אתם מחפשים חוות דעת מקצועית בנוגע לניהול הכספים האישי...
כיצד עורך דין סכסוכי ירושה מסייע בפתרון מחלוקות בין יורשים?
כאשר מתעורר סכסוך בין יורשים בעקבות צוואה, נכס מורכב או...
אגם שביט מציגה: עתודת הקרקע שמחברת בין טבע, תחבורה וקהילה - למה המערב של השרון הוא היעד הבא
החדשה הטובה: יש עוד לאן לצמוח במרכז למרות המחסור המתמשך בקרקע...
חוויית קריוקי בלתי נשכחת
חדר קריוקי מבריק בראשל"צ אם אתם מחפשים חוויה מיוחדת שתשאיר חותם,...
ייעוץ משכנתאות - הדרך החכמה למימון הבית
כאשר מדובר בקבלת החלטות כלכליות משמעותיות, חשוב להיעזר במומחים. ייעוץ...
ליווי מקצועי של עורך דין לענייני נדלן  – המפתח לעסקה בטוחה
עסקאות נדל"ן מערבות סכומי כסף גבוהים והיבטים משפטיים מורכבים ולכן...
מצבר לרכב
מצברים בפרדס חנה – המדריך המלא למצבר אידיאלי לרכב שלכם
פרדס חנה היא עיר שקטה אך פעילה, עם תנועה יומית...
דילוג לתוכן