Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חנות וירטואלית או איך להשתלט על העולם

חנות וירטואלית או איך להשתלט על העולם

חנות וירטואלית שמה את העסק על המפה העולמית.

חנות וירטואלית היא הדרך העיקרית בה עסק יכול לגדול במאה העשרים ואחת. אתר אינטרנט עסקי מסוגל למשוך אליו לקוחות פונטציאלים ולהשאיר אותם בו זמן רב ככל הניתן, הוא בחירה מצויינת לעסק ומאפשרת לו לשעוט קדימה במרחב העסקי. ניתן לראות חברה ״משעממת״ כמו אמזון שהתחילה כחנות אינטרנט קטנה וכיום מאיימת, במונחים צרכניים, להשתלט על העולם. לצידה של ענקית הקמעונאות ניתן לראות לא מעט עסקים ושירותים שבעזרת הצרכן הדיגיטלי הפכו למפלצות ענק. מהנתונים הקיימים ניתן לקבוע בוודאות שהעסקים המקוונים עקפו בהרבה את אחיהם הרגילים. כמעט בכל קניון שנכנסים אליו אפשר לראות את ההשפעה של המסחר המקוון. חנויות הבגדים שוממות ולהיטים כמו חנויות משחקים לילדים שפעם היו שוקקות חיים נראה שנסגרות במהירות מסחררת.

חנות וירטואלית או איך להשתלט על העולם

חנות וירטואלית היא בחירה מושלמת לעסק שיש לו מוצר שלא מוגבל לאזור מסויים בעולם כמו מזון שניתן לשלוח ולמכור רק תחת פיקוח מחמיר. התחום האמון על הקמת אותן חנויות וירטואליות נקרא בניית אתרים. בעצם בניית אתרים לעסקים היא משימתם העיקרית של מתכנתי האתרים. כשבונים אתר אינטרנט ממקדים את הפיתוח בכמה חזיתות במקביל. חווית צד המשתמש תופסת את המקום הנכבד ביותר בשלבי הפיתוח. אחרי חווית המשתמש מקימי האתר שוקדים על הקמת השירות בפועל, בצד השרת ובצד המשתמש. לכל אלו כמובן נוספים מאמצי שיווק ופרסום ממוקדים.

חווית צד משתמש בתוך חנות וירטואלית.

אם יש דבר אחד חשוב שצריך לקחת בחשבון שבונים אתר שאמורים להכנס אליו משתמשים רבים זו כמובן חווית המשתמש. אתר אינטרנט במחשב האישי או אתר רספונסיבי מותאם לנייד אמורים לספק לגולש חוויה מושלמת. אתר שבונים בצורה נכונה יגרום למשתמשים להשאר מחוברים אליו לזמן הארוך ביותר שניתן ובכך יגדיל את הרווחים כתוצאה מיישום מודל הפרסומות המקובל. בנוסף להשארות המשתמש באתר על החוויה להיות כזו שתגרום למשתמש לרצות לחזור עליה שוב ושוב. לא פלא שחברות רבות המעוניינות לבנות שירות או חנות וירטואלית מעסיקות פסיכולוג בצמוד לצוות התכנות. חווית המשתמש היא הפנים של העסק מקוון.  

צד שרת ותרגיל ביחסי ציבור.

השלבים הנוספים הנכללים בהקמת חנות וירטואלית הם הקמת השירות עליו מבוססת החנות וריכוז משאבים במאמצי שיווק ופרסום. השלב הראשון אם כן עוסק בבניה ותכנות השרת עליו ישב השירות המיועד וקישורו אל שירותים נוספים לצורך העברת מידע בניהם. שירותים כמו מפות, מזג אויר, שערי חליפין ועוד מגוון רחב של שירותים מקוונים אפשריים. בשלב זה נכנס האספקט של אבטחתמידע, זאת על מנת להגן על המידע של המשתמשים בשירות. השלב השני מתחיל עוד כשהאתר או השירות אינם קיימים. כמו תרגיל ביחסי ציבור מפרסמים את האתר לפני שהוא עוד קיים וכל מי שגולש אל הכתובת המיועדת יפגוש בשעון עצר הסופר אחורנית לפתיחה הרשמית.

עוד כתבות שיעניינו אותך
הדרך להצלחה מחייבת תכנון והתמדה
מהו השלב הראשון בהקמת עסק? האם זה השכרה של מקום?...
תלמידי עתיד כרמים בבנימינה גבעת עדה ישתתפו בתחרות רובוטיקה בארה"ב
תלמידי עתיד כרמים ישתתפו בתחרות רובוטיקה בארה"ב נבחרת הרובוטיקה First אורביט...
כך תנהלו את משימות העסק שלכם בצורה יעילה יותר
לא אחת קורה שלמרות הרצון הטוב שלכם, העסק תקוע? אתם...
עיצוב והקמת גינה מודרנית עם בריכת שחיה
גינה מודרנית עם בריכת שחיה היא משאת נפשם של משפחות...
כל מה שצריך לדעת על מנעולנים מוסמכים בשרון
שלום וברוכים הבאים למקומונט השרון, שמי ליעד מרום ואני המייסד...
סוגיות מורכבות במשפט הפלילי
עו"ד מעצרים מתמחה בייצוג והגנה על אנשים שנעצרו על ידי...
מהם ההבדלים בין עיצוב המשרד לעיצוב הבית
עיצוב פנים הוא היבט חשוב בתכנון של כל חלל, אך...
איך רכישת דירה יכולה להשפיע על המצב הפיננסי שלכם?
האם כדאי לשכור או לרכוש דירה תלוי במידה רבה כמה...
שירותי השכרת כספת
השכרת כספות נעשות בדרך כלל כאשר יש צורך/דרישה לאפסן דברי...
ברגעים הקשים ביותר אל תוותרו על עורך דין מצוין
ככל שעורך הדין שלכם טוב יותר כך הוא מצליח לעשות...