Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חשיבות מהירות האתר כבר בשלב בניית האתר

חשיבות מהירות האתר כבר בשלב בניית האתר

אחד המאפיינים הבולטים ביותר בכל מה שנוגע לאתרי אינטרנט ולרשת האינטרנט בכלל, הוא תהליך ההשתנות המתמדת שבו כל אלה נמצאים, בכל רגע נתון. בשני העשורים האחרונים, עברה רשת האינטרנט שינויים מרחיקי לכת. עד כדי כך משמעותיים הם השינויים ברשת, שאדם שהיה מבצע קפיצה נחשונית בזמן מתחילת שנות האלפיים לימינו, לא היה מזהה אותה.

נכון להיום, הרשת תומכת באפשרויות גרפיות עצומות, כמו גם בממשקי משתמש איכותיים. ככלל, בכל אתר אינטרנט שנבנה כיום שמים המתכננים, הבונים והמעצבים של האתר דגש עצום על חוויית המשתמש. ומכל אמות המידה המשפיעות על החוויה כאמור, מהירות הגלישה באתר עולה על כולן. מהי חוויית משתמש ((User Experience ומה החשיבות שלה להגדלת המכירות וההכנסות מהאתר? מהי החשיבות של מהירות האתר ומדוע יש לשים אליה לב כבר בשלב בניית האתר? בשורות להלן נרחיב מעט בסוגיות הללו, ונציג את חברת YNA העוסקת בבניית אתרים, ממשק משתמש ושיפור חוויית המשתמש באתר.

חשיבות מהירות האתר כבר בשלב בניית האתר

מהי חוויית משתמש ומה החשיבות שלה

חוויית משתמש היא החוויה של כל מי שמשתמש באתר אינטרנט, אפליקציה או תוכנה. ככל שהאתר או האפליקציה מעניקים לגולש את השירות שאותו הוא צריך, בצורה ידידותית וקלה ובעיקר – במהירות הגבוהה ביותר האפשרית, כך תהיה חוויית המשתמש שלו טובה יותר. מכאן שבפעם הבאה שאותו גולש יחפש שירות או מוצר שהם זמינים באתר שבו חווית המשתמש היתה טובה, הוא יחזור אליו שוב לביצוע פעולות נוספות. חברת UX איכותית ומנוסה תסייע לשיפור חוויית המשתמש, הן באמצעות בניית ממשק משתמש איכותי והן באמצעות שיפורים נוספים ובראשם הגדלת מהירות הטעינה של האתר. חוויית המשתמש זהה בדיוק לזאת שקיימת בעולם הפיזי, שבו חנות מעוצבת היטב, המציעה את המוצרים הנכונים ואת השירות הטוב והמהיר ביותר, תזכה ללקוחות חוזרים רבים יותר.

חלק ניכר מחוויית משתמש מוצלחת הינה מהירות הגלישה באתר, קרי המהירות שבה הוא נטען והמהירות שבה ניתן לבצע מעבר מדף אחד באתר לדף אחר. ואם המהירות חשובה בזמן הגלישה, היא חשובה על אחת כמה וכמה בביצוע רכישה באמצעות האתר, או המרה – כלומר השארת פרטים באתר להמשך ההתקשרות. בחלק הבא של המאמר נעסוק במהירות האתר ומדוע יש לשים אליה לב כבר בשלב הבנייה.

איך מייצרים אתר שמהירות הגלישה בו גבוהה

מהירות הגלישה באתר היא, כאמור, חלק חשוב בחוויית המשתמש. על מנת לזרז ככל האפשר את הפעילות באתר האינטרנט, יש לשים דגש על נושא זה כבר בשלבי הבנייה השונים של האתר. זאת, כיוון שפעולות נכונות שיינקטו תוך כדי בניית האתר, הן שיקבעו את המהירות היחסית שלו מול כל גולש וכל אתר מתחרה בנפרד. וככל שזו תהיה גבוהה יותר, כך הסיכויים של האתר להצליח יהיו גבוהים יותר. עם הפעולות הנדרשות להגדלת המהירות ניתן למנות הפחתה מרבית של שורות הקוד בעת תכנות האתר ודאגה לכך שמרכיבים שונים בו, ובראשם תמונות, יתפסו נפח קטן ככל האפשר ומהירות הטעינה שלהן תהיה גבוהה. באתרים המציעים מוצרים למכירה והמעלים תמונות שלהם, הנושא הזה חשוב כפל כפליים. בכל שלב בתהליך הבנייה, יש לשים דגש ולקחת בחשבון את מהירות האתר וכיצד תשפיע כל תוספת על מהירות הטעינה שלו ועל חוויית המשתמש..

אם יש לכם עניין בבניית אתר המשלב מוצרים איכותיים, מהירות גבוהה וחוויית משתמש מדהימה, אתם נמצאים בדיוק במקום הנכון. כדאי ליצור קשר כעת ואנשי המקצוע המיומנים של חברת YNA יחזרו אליכם בהקדם. הם יסייעו לכם בכל השלבים, החל באפיון האתר, עבור דרך הבניה וכלה בחוויית משתמש איכותית, שתסייע בהגדלה מתמדת של מספר הגולשים באתר.

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...