Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חתונה נוצצת, גם בדקה ה-90

חתונה נוצצת, גם בדקה ה-90
צילום יחצ

אולי אתם לא מהאנשים המאורגנים במיוחד, אולי סדר נמצא אצלכם בעדיפות אחרונה, ואולי אתם פשוט אוהבים לזרום ולגלות מה יילד יום, זה לא אומר שלא תהיה לכם חתונה מנצנצת ובלתי נשכחת. כי בהחלט אפשר לארגן חתונה בדקה ה-90 ולהפוך את המסיבה שלכם לאירוע שהחברים והמשפחה ידברו עליו עוד הרבה הרבה זמן.

להפקה של אירוע החתונה בשרון מביא איתו כל זוג את סגנון החיים שלו, ולכן תכנון חתונה של זוג אחד לא יהיה דומה לתכנון חתונה של זוג אחר. יש כאלה שיחפשו בכל דרך מבצעים לחתונה, יערכו מראש לפחות חצי שנה, יבדקו מחירים וישוו כל דבר אצל מספר ספקים, ויש זוגות שמתארגנים אחרת, ולכן קורה לא פעם שהם נערכים לחתונה בדקה ה-90.

אם אתם שייכים לקבוצה השנייה, ואוטוטו מגיע מועד החתונה שלכם, והכול אומנם כבר סגור, אבל בכל זאת אתם רוצים להוסיף ולתבל את הערב במספר אלמנטים שיהפכו את החתונה למשהו אחר, הכתבה הזאת היא בשבילכם. מספר טיפים שיוסיפו ברק לחתונה שלכם כך שתנצנץ למרחקים…

חתונה נוצצת, גם בדקה ה-90
צילום יחצ

חתונה בדקה ה-90 – איך ליצור את הטוויסט?

הכול כבר סגור, יש שמלת כלה, יש חליפת חתן, הדי.ג'י מאורגן עם כיוון של הפלייליסט, הצלם קיבל הנחיות… והכול נראה נפלא וסטנדרטי, אבל אתם רוצים מעבר לזה. את הטוויסט אפשר ליצור בעצמכם, אין צורך לשנות גן אירועים או לחפש מבצעים לחתונה. מה שנקרא "הכול בעשר אצבעות".

דרך מעניינת ליצור טוויסט לאירוע הוא באמצעות חשיבה על קונספט של חתונה. הכוונה היא לרעיון שיהפוך למוטיב של הערב, ואז הוא יופיע בכל מרכיב של החתונה. איך בוחרים קונספט?

אם החתונה שלכם קרובה למועד חגיגי בלוח השנה העברי או הלועזי, כדאי להשתמש בזה. למשל, אם החתונה שלכם היא בשבוע האחרון של השנה הלועזית, כלומר לקראת שנה חדשה, אפשר ליצור חתונה בקונספט של סילבסטר. אם החתונה קרובה למועד של חג פורים, שוב אפשר להפוך את החתונה לנשף. אם תפתחו יומן מורחב עם אירועים בינלאומיים תגלו מועדים נוספים, כמו; שבוע החלל, או יום הזכויות הבינלאומי, וכל אחד מהם יכול 'להתלבש' מצוין על החתונה שאתם מתכננים.

להלביש את האירוע בגוונים של הקונספט

ברגע שבחרתם בקונספט מכאן זה כבר הרבה יותר פשוט. נניח שאתם מתחתנים בימים של 'שבוע החלל', הלבישו את האירוע שלכם באלמנטים מהחלל. אפשר לרכוש בחנויות פנאי כוכבים מנצנצים ולהעניק לאורחים שי בכניסה, אפשר להזמין קינוחים בצורת חלליות, לקנות אביזרים לרחבת הריקודים באווירת החלל, ואם יש לכם או למישהו שאתם מכירים ידיים טובות, אפשר לצייר חללית בכניסה עם פתחים שישמש כעמדת צילום מעניינת לאורחים… וזה רק על קצה המזלג. כי כשיש לכם קונספט בראש השמיים הם הגבול.

תזכרו שהייחודיות שתיצרו לאירוע שלכם הוא הדבר שגם אתם וגם האורחים שלכם תזכרו עוד הרבה הרבה זמן, וכפי שכבר נאמר גם אם מדובר בחתונה בדקה ה-90 עדיין אפשר להפוך אותה למשהו אחר. כל מה שנחוץ זה רצון לעשות משהו קצת שונה, מעט השקעה, הרבה מעוף… וחשיבה חיובית. שיהיה במזל טוב.

עוד כתבות שיעניינו אותך
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...
חברת סיליס והשירותים שהיא מציעה
חברת סיליס מערכות חשמל בע״מ, מתמחה בכול עבודות החשמל הנדרשות...
חברת SDB והשירותים שהיא מציעה
הזדמנויות להשקעה בנדל״ן בחו״ל עשויות להבטיח תשואות גדולות והן נחשבות...