Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיול בר מצווה – כדורגל באנגליה

טיול בר מצווה – כדורגל באנגליה
קרדיט pixabay

טיול בר מצווה לאנגליה הפך להיות דבר מאוד נפוץ בשנים האחרונות. ההורים יכולים להנות מהתרבות העשירה שיש לאנגליה להציע, והילדים יכולים להנות מהקרבה לאחד השמות הגדולים בכדורגל העולמי.

בטקסט הזה ננסה לסקור עבורכם מה אפשר לעשות בטיול בר מצווה – כדורגל באנגליה, וכיצד כרטיסים לליגה האנגלית משתלבים עם כרטיסים למוזיאון הבריטי. בנוסף, נפרט קצת על חבילות ספורט לליגה האנגלית, ומדוע הן פתרון מושלם לטיול בר מצווה – כדורגל.

טיול בר מצווה - כדורגל באנגליה
קרדיט pixabay

טיול בר מצווה – כדורגל בלונדון

לונדון הייתה הבירה של האימפריה הבריטית, והיא עדיין משמשת בתור עיר הבירה של אנגליה עד היום. כתוצאה מכך, בלונדון חיים מספר אדיר של אנשים ממגוון מוצאים ומקצועות שונים. הגיוון הזה והמרכזיות של לונדון הופכים אותה ליעד תיירותי מהפופולריים בעולם.

כך למשל, תוכלו למצוא באנגליה שפע של מוזיאונים שירחיבו את האופקים של הבן או הבת שלכם. מהמוזיאון הבריטי, דרך מוזיאון פסלי השעווה המפורסם 'מדאם טוסו' ועד גני לקסינגטון המטופחים. התרבות נמצאת בלונדון בכל פינה, וטיול בעיר מעניק לחופשה ערך מוסף.

בלונדון ישנם גם לא פחות מארבעה מועדוני כדורגל מפוארים ומעוטרים שמשחקים בליגה הבכירה באנגליה, ומהווים בית לכמה מהשחקנים הטובים והמפורסמים בעולם. כך למשל תוכלו לצפות עם הבן או הבת שלכם בהארי קיין במדי טוטנהאם, או ברומלו לוקאקו במדים הכחולים של צ'לסי.

שילוב בין השניים יכול ליצור חופשה מהנה עבור כולם.

טיול בר מצווה – כדורגל במנצ'סטר

מנצ'סטר נתפסת לעיתים כעיר נמל אפורה ומשעממת, אך למעשה מדובר באחת הערים המרתקות באנגליה. במנצ'סטר תוכלו בין היתר לעבור סיורים בעקבות המוזיקאים המפורסמים שגדלו והתפרסמו בעיר כמו להקת אואזיס והבי ג'יז.

בנוסף, במנצ'סטר משחקות שתיים מהקבוצות האהודות בעולם – מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד. במשחקי הקבוצות תוכלו לראות את כריסטיאנו רונאלדו, שנחשב בעיני רבים לשחקן הטוב בעולם, ואת קווין דה בראונה.

טיול שישלב בין שני ההיבטים של מנצ'סטר ייזכר לעוד שנים ארוכות.

חבילות ספורט לליגה האנגלית

בחבילת ספורט תוכלו לקבל כרטיסים לטיסה, מלון ברמה גבוהה וכרטיסים למשחקים הכי מעניינים, כך שתוכלו לטייל באנגליה בלי לטרוח כמעט בכלל סביב סידורים ואטרקציות. חבילת ספורט תאפשר לכם להנות מטיול עם הילד או הילדה שלכם שהגיעו למעשה לשלב מאוד משמעותי בחייהם, ולצבור איתם זיכרונות נעימים – בלי להתעסק כמעט בכלל בארגונים השונים.

סיכום

לסיכום, הליגה האנגלית זוכה לפופולריות רבה בישראל בשנים האחרונות. ההיסטוריה שלה מביאה את האוהדים המבוגרים יותר, רמת המשחק הגבוהה את אוהדים בשנות העשרים והשלושים, והשמות הגדולים כמו כריסטיאנו רונאלדו, הארי קיין ו-וירג'יל ואן דייק מביאים את האוהדים הצעירים.

חבילת ספורט משתלבת באופן מושלם עם טיול בר מצווה כדורגל באנגליה, והיא מומלצת בחום. תוכלו להזמין כרטיסים למשחקי הליגה האנגלית באתר של ספורטיבי: https://sportek.co.il/leagues/ליגה-אנגלית/

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...