Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפולי שיניים אסתטיים

טיפולי שיניים אסתטיים
קרדיט freepik

הנה האפשרויות המובילות בתחום רפואת השיניים האסתטית

בשנים האחרונות, עם התפתחות הטכנולוגיה והרפואה, ישנה התקדמות משמעותית בתחום רפואת השיניים האסתטית. אם בעבר ראינו אנשים רבים עם שיניים עקומות או חסרות, כיום מראות אילו נדירים ביותר. עם התקדמות התחום, רפואת השיניים האסתטית הפכה לנגישה ופשוטה עבור כלל האוכלוסייה, כאשר כיום כל אחד יכול לשפר את החיוך והביטחון שלו בהליך פשוט ביותר. אז אם גם אתם רוצים חיוך ששווה זהב, הכתבה הזו בשבילכם.

טיפולי שיניים אסתטיים
קרדיט freepik

ציפוי חרסינה

ציפוי החרסינה נועד לפתור מספר בעיות במראה השיניים. ראשית, הוא מעניק לשיניים מראה לבן לשנים ארוכות. אנשים רבים חווים שינוי בצבע השיניים לאורך שנים – בין אם מסיבות גנטיות, בעקבות שתיית קפה מרובה או עקב עישון באופן קבוע. ישנם מספר טיפולים הבאים לענות על צורך זה, כגון הלבנת שיניים, אך ציפוי החרסינה הינו הטיפול האפקטיבי והעמיד ביותר. הוא יעניק לשיניים שלכם את המראה המושלם לשנים רבות, ללא כל צורך בתחזוקה או בטיפולים חוזרים.

ציפוי החרסינה יכול לשמש גם לתיקון פגמים קלים בשיניים, או לביצוע שינויים קטנים בצורת השיניים. לדוגמה, הוא יכול ליישר שן אחת שנשברה או גדלה בצורה עקומה. עם זאת, חשוב לציין כי הוא אינו פותר בעיות גדולות יותר. במקרה של שיניים שגדלו כולן באופן לא ישר, ציפוי השיניים לא יכול להוות תחליף הולם לגשר או לאמצעי יישור שיניים אחר. 

אז איך מתבצע הטיפול? תחילה, משחיזים את כלל השיניים, בתהליך שחשוב לציין כי לא גורם להן שום נזק. לאחר מכן, מדביקים למטופל שכבה זמנית של ציפוי שיניים לזמן קצר. לבסוף, מגיעים שוב אל רופא השיניים, והוא ידביק את ציפוי השיניים הקבוע בעזרת מכשיר מיוחד. 

השתלת שיניים 

עבור מי שסובלים ממחסור של שיניים, מכל סיבה שהיא, חשוב לדעת כי השתלות השיניים התקדמו פלאים בשנים האחרונות. בעוד לפני מספר שנים, ברוב המקרים אנשים נדרשו לתהליך מסובך של השתלת עצם, כיום ישנן שיטות חדשניות אשר עוקפות את הבעיה הזו. דוגמה לשיטה פופולרית היא שיטת ה"אול און פור", אשר מבוססת על 4 שתלים. בניגוד להשתלות השיניים המסורתיות, בהן כל שן מקובעת על עצם הלסת, כאן מותקנת מערכת שיניים שלמה. 

כך, שיטה זו מאפשרת שיקום של שיניים רבות במקביל, ומעניקה למטופל טיפול מהיר ופשוט יחסית. בנוסף, היא נחשבת לאסתטית במיוחד, ונותנת למטופל חיוך נהדר תוך זמן קצר. עם חידושים כאלה בתחום השתלת השיניים, רבים מגלים כי התהליך פשוט הרבה יותר משחשבו, וסוף סוף מוצאים פתרונות לבעיות שנשארו איתם שנים רבות. אז כל מי שמעוניין בטיפול אסתטי אצל רופא שיניים ברעננה ובסביבה, תדעו כי היום התהליך קל, זול ונוח יותר מתמיד. 

עוד כתבות שיעניינו אותך
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...
חברת סיליס והשירותים שהיא מציעה
חברת סיליס מערכות חשמל בע״מ, מתמחה בכול עבודות החשמל הנדרשות...
חברת SDB והשירותים שהיא מציעה
הזדמנויות להשקעה בנדל״ן בחו״ל עשויות להבטיח תשואות גדולות והן נחשבות...