Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כך נטפל בשפכים בעסק תוך שמירה על הסביבה

כך נטפל בשפכים בעסק תוך שמירה על הסביבה
Credit: Pixabay

כך נטפל בשפכים בעסק תוך שמירה על הסביבה

בין אם יש בבעלותך מוסך, מסעדה או מפעל קוסמטיקה, דבר אחד משותף לכולם – עסקים אלו מייצרים שפכים. אם לא נייעד את הפתרונות המתאימים, עשויים שפכים אלו להגיע למקורות מים ולגרום לטווח רחב של נזקים סביבתיים. כדי לוודא שחומרים רעילים ומזיקים יטופלו כהלכה ולמנוע נזקים סביבתיים חמורים, חשוב שנסתייע בחברה המתמחה בייעוץ סביבתי.  EOS – שירותי התייעלות סביבתית, תלווה אותך לאורך התהליך ותעניק לך סיוע של יועץ שפכים שיסייע לך להפחית את ריכוז החומרים המזהמים בשפכים שלך ולהתאים אותו לתקנות המשרד להגנת הסביבה.

פתרונות הטיפול בשפכים עשויים להיות מורכבים ויקרים. חומרים שונים, ידרשו שיטות טיפול שונות בתכלית וברוב המקרים, לא נדע היכן להתחיל. כדי לקבל את כל המידע הנדרש לעמידה בדרישות החוק וקידום תהליכי בני קיימא בארגון שלך, חשוב להסתייע באנשי מקצוע המתמחים בפתרונות טיפול  בשפכים תעשייתיים. הייעוץ המקצועי יאפשר לך להניע את התהליך במהירות וביעילות ולייעד את הפתרונות המתאימים ביותר ובעלויות המשתלמות ביותר.

Credit: Pixabay

כל הפתרונות לצמצום השפכים בעסק

שלא כמו שפכים סניטריים הזורמים מכיורים, מקלחות ושירותים, שפכים תעשייתיים דורשים לעתים קרובות טיפול לפני שיוזרמו אל מערכת הביוב. תוצרי הלוואי של תהליכי הייצור עשויים להיות רעילים ביותר וכוללים מיני שמנים, תוצרי לוואי של תעשיית התרופות ומתכות כבדות. עריכת סקר שפכים מקיף בארגון שלך יאפשר לך להתנהל ביתר יעילות מול כלל הרשויות האמונות על פיקוח הטיפול בשפכים כמו תאגידי המים, משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה ולקדם תהליכים נקיים ובטוחים יותר.

אנשי המקצוע המיומנים של EOS – שירותי התייעלות סביבתית יסייעו לך לטפל ביעילות בשפכים באמצעות תהליכים ביולוגיים, מתקני טיפול ייעודיים או מפרידי שומן, על פי הצרכים הנדרשים בעסק. עם סיום התהליך, ננסח פרשה טכנית מסודרת ונסייע לך לקבל את כל האישורים הנדרשים מהרשויות המפקחות הרלוונטיות.

פתרונות טכנולוגיים מקיפים למניעת זיהומים

בין אם נדרשים עבורך תהליכים מתקדמים לטיפול בקרקע, בשפכים או בפתרונות מונעים בעסק שלך, EOS – שירותי התייעלות סביבתית יסייעו לך לפעול בכל ההיבטים על הצד הטוב ביותר.  אנשי המקצוע שלנו הם מהמובילים בתחום ויסייעו לך לייעד את הפתרונות הטכנולוגיים החסכוניים והיעילים ביותר לטיפול בזיהום. כדי לקבל ליווי צמוד של יועצי סביבה מיומנים בתהליכי סקר קרקע וכחלק מהגשת הבקשה לרישיון העסק, אנו מזמינים אותך ליצור עמנו קשר כעת במספר 052-4506622 ולקבל את כל הפתרונות לשמירה על הסביבה בעסק.

 

עוד כתבות שיעניינו אותך
מטרות של תכנון פרישה
קצבאות המדינה אינן מספקות את התמיכה הכלכלית הדרושה לפרישה ראויה....
מה הם היתרונות של הדפסת חלקי תעשייה בתלת מימד?
היתרונות של הדפסות תלת מימד עבור דגמים לתעשייה מציבים אותן...
מה זה nlp ומה הופך את שיטת הטיפול הזו כל כך אפקטיבית
בשנים האחרונות עוד ועוד אנשים מתוודעים לעולמות ההתפתחות האישית. אנחנו...
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
מארזי שוקולד ליום הולדת
מארזי שוקולד ליום הולדת
מתן מתנה לילדכם בתור מארז שוקולד מעודן וייחודי של שוקולטרי...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...