Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ככה תבחרו את התיק המושלם לקיץ

ככה תבחרו את התיק המושלם לקיץ
קרדיט FREEPIK

לקראת הקיץ המתקרב ובא, הגיע הזמן שלך להתחדש עם תיק חדש, שייתן לך להיראות נפלא, ולהרגיש בחופש קייצי למשך כל התקופה כולה. אז איך בוחרים תיק לקראת הקיץ? שימי לב לטיפים הבאים:

הגודל כן קובע

כשאת באה לבחור תיק, שימי לב שהוא יוכל להכיל את האביזרים שאת מכניסה בדרך כלל לתוך התיק שלך. ולפי זה תקבעי את גודל התיק המינימלי שמתאים לך.

ככה תבחרו את התיק המושלם לקיץ
קרדיט FREEPIK

אין לי מספיק כסף לבזבז אותו על משהו זול

כך אמר לי חבר בעבר, זה לא אומר שצריך לקנות דברים יקרים, אבל זה כן בא לתת לנו כיוון כשאנו באים לבחור תיק: תבחרי תיק עמיד ואיכותי, כמו תיק קש איכותי מאינדונזיה, או משהו דומה. תיק שיחזיק מעמד לאורך ימים ושנים, ולא תצטרכי להעביר את תכולתו אחת לכמה שבועות. את הבגדים שלנו אנחנו מחליפות כל יום, אבל את התיק האופנתי שלנו אין שום סיבה להחליף כל יום, הוא חלק מהמראה הקליל שמלווה אותנו לכל תקופת הקיץ. אגב, בסופו של דבר הוא גם בכלל לא יקר…

החומר – קש איכותי

יש כיום סוגים שונים ומגוונים של תיקים, עשויים מחומרי גלם שונים ומיוחדים. ההמלצה שלנו היא תיק קש שמיובאים מאינדונזיה ברובם. התיקים נארגים בעבודת יד אומן, העדינות ובאהבה, בשיטות מסורתיות, ועשוי כולו מחומרים טבעיים בלבד. תיק הקש מאופיין בחומר נוקשה שיש בו גמישות מיוחדת, שמייצרת מראה מעוצב ואקססוריז מדהים.

מתאים לכל בגד

אז אחרי שכבר סגרנו על החומר, עכשיו צריך לדבר על הצבע של התיק. ההמלצה שלנו: אל תתפתי לקנות תיק בצבע מיוחד מדי, כי גם אם הוא מדהים ומושך, בסופו של דבר הוא מתאים רק לחלק מסוים מאד מהמלתחה שלך. לעומת זאת, דווקא תיק בגוונים בהירים ועדינים, כמו תיקי הקש שלנו, הם כאלו שמתאימים לכל בגד, ותמיד תיראי בהם מצוין.

פרקטיות

בסופו של דבר התיק שאת הולכת איתו לכל מקום צריך להית כלי עזר שנוח לך להשתמש בו, ריבוי אבזמים וכיסים ורוכסנים, יכול להוציא לך את המיץ עוד לפני שתצליחי לפתוח אותו. תיק קש פשוט הוא פשוט נח ופרקטי. לכי על זה. ועוד משהו, בסופו של דבר התיק צריך לשמור על ארוחת הצהרים שלך, הוא צריך להיות עמיד בפני רוח מצויה, ושיהיה ניתן לשים אותו בבטחה במקומות יציבים מבלי שהוא ייפתח וכל תכולתו תתפזר חלילה. בדיוק מהסיבה הזאת, אנחנו ממליצים על תיק הקש הכיפי שלנו, שעשוי מחומר קשיח בגמישות מעודנת, וישמור היטב על כל חפצייך בתוכו בבטחה.

פרופורציה

שימי לב לפרופורציה בין התיק לגוף שלך. תיק מגושם עם רצועה ארוכה מדי יגרום לך להיראות קצרה וקטנה. ההמלצה שלנו היא שרוחב התיק לא יהיה רחב ממבנה הגוף שלך. ואורך הרצועה יהיה כזה שתוכלי לשים אותו על הכתף והוא יגיע עד המתניים, או באופן אחר: כחצי הגובה שבין הכתפיים שלך לרצפה.

תיק כמתנה

לסיום ניתן הצעה מפתה: לקנות את אחד מתיקי הקש שלנו למישהי שאת\ה אוהב\ת. זה תמיד כיף לקבל במתנה תיק אססורייז מעוצב. ואין מישהי שלא תשמח לקבל מתנה כזו מושקעת כמו תיק קש מאינדונזיה, מחומר איכותי ומראה נהדר וקיצי. כל אחת יודעת, שאין דבר כזה יותר מדי תיקים בארון, תמיד יש מקום לעוד אחד, אז פנקו את האשה, החברה, או מישהי שאתם מעריכים ואוהבים – קנו לה תיק קש, שיגרום לה להרגיש יפה ומשוחררת.

טיפ אחרון: אם אתם קונים את תיק הקש כמתנה – אל תשכחו לשים בפנים גם איזה מכתב אוהב, ושוקולד מתוק…

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...