Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כל מה שרציתם לדעת על רפלקסולוגיה ועל קליניקת ORcenter – אורנה גואטה

כל מה שרציתם לדעת על רפלקסולוגיה ועל קליניקת ORcenter – אורנה גואטה
מקור freepik

העולם המודרני בו אנחנו חיים מספק לנו חיים נוחים וטובים מאוד, אך עם כל זה גם מגיעות לעיתים קרובות בעיות רפואיות שונות. אנשים רבים בעולם המערבי סובלים ממחלות גופניות ונפשיות אשר מקשות עליהם את חיי היום יום ומנועות מהם את האפשרות לחיים בריאים, מאושרים יותר וקלים. 

לחלק מההפרעות הללו כלל אין טיפול תרופתי, מה שמוגדר כרפואה קונבציונלית. גם במקרים בהם יש טיפול כזה או אחר, הוא מביא עימו תופעות לוואי בדרגות חומרה שונות. אז למי שחיכה לפתרון אחר, נשמח לספר לכם שהוא אכן קיים בדמותו של הטיפול הרפלקסולוגי. מדובר בטיפול, טבעי, יעיל ואיכותי המתבסס כולו על הבנה של שורש הבעיה (נפשית ופיזית כאחד) וטיפול בה. 

כל מה שרציתם לדעת על רפלקסולוגיה ועל קליניקת ORcenter – אורנה גואטה
מקור freepik

אז מהי הרפלקסולוגיה

בקליניקת ORcenter אנחנו מתמחים בריפוי רפלקסולוגי אשר מתבסס על הקשר של כל מערכות הגוף זו בזו. מערכות הגוף השונות משתקפות בכפות הרגליים, כך שכל נקודה בכף רגל משקפת איבר בגוף. 

בשיטת ברפלקסולוגיה, אשר הגיעה אלינו מהמזרח הרחוק, ישנו שימוש בטכניקות מגע המשלבות עיסוי, מישוש, התבוננות ולחציות עדינות המפעילות כוח ולחץ על הנקודות הספציפיות הרצויות ברגל. לכל אלו ישנה השפעה ישנן השפעות שונות על מערכות הגוף השונות, השפעות אלו יכולות לעזור עם תסמינים של מחלות ובעיות רפואיות שונות שלא נמצא להן מענה ברפואה הקונבציונלית. 

אחד העקרונות החשובים בטיפול ההוליסטי בכלל והרפלקסולוגיה בפרט הינה ההתייחסות לגוף האדם כעל שלם המורכב מהנפש והגוף, שני חלקים שלא ניתן להפריד ביניהם ויש לאבחן את מקורה של הבעיה ולטפל בה. 

מהלך הטיפול

המטרה העיקרית בטיפול רפלקסולוגי הינה להעניק למטופל סביבה נעימה ומפנקת. המטפלים שלנו ב-ORcenter שמים לעצמם כמטרה בראש ובראשונה להשרות על המטופלים שלנו את האווירה של השלווה והרוגע. 

לשם כך, הטיפולים מתבצעים בשכיבה על מיטת הטיפולים הנוחה, כשבחדר הטיפולים מושמעת מוזיקה מרגיעה. נוסף לאווירה הכללית, העיסוי של כפות הרגליים נעשה באמצעות משחות ושמנים ארומטיים. השימוש בכל האלמנטים הללו ובכך הפעלה של חושים רבים של האדם מאפשרת לעביר בצורה מלאה וטובה הרגשה של נינוחות. נינוחות זו מאפשרת למטופל לשקוע ולהתמסר ל-50 דקות של טיפול. 

יתרונות ברפלקסולוגיה

כפי שאמרנו, הטיפול רפלקסולוגי מסייע להפחתת תסמינים נפשיים וגופניים רבים ושונים בכללם: הפחתה בכאבים כמו כאב ראש וכאב שרירים, הקלה בבעיות הקשורות בזרימת דם, שיפור פעילותן של מערכות הגןף כמו מערכת החיסון והמעיים, עוזר בבעיות הקשורות בחלוף חומרים ובסיבוכי סוכרת ובנוסף גם עוזר לטפל בדיכאון וחרדות. 

נוסף לתועלת הנקודתית לבעיה הרפואית ממנה המטופל סובל הטיפול הרפלקסולוגי מאפשר לשפר את התפקוד הכללי של הגוף, בתוך כך הוא מאפשר להזרים אנרגיה ולהגביר את המרץ של המטופל. 

מיהו קהל היעד של הטיפול הרפלקסולוגי?

בגדול הטיפול מתאים לכל אדם, החל מפעוט בין יומו ועד לאנשים בני הגיל השלישי. הטיפול עשוי לעזור בהפרעות רפואיות רבות. יש לשים לב שישנם מקרים ספציפיים חריגים בהם חל איסור על ביצוע כל טיפול יידני, במקרים אלו חל גם איסור על טיפול רפלקסולוגי. 

כל אדם עשוי להרגיש את התועלת של הרפלקסולוגיה, זאת מתוך הכוח של הטיפול למנוע מחלות עתידיות וכן מאפשר ליצור איזון בין הפן של הגוף לפן של הנפש. האוכלוסייה אשר מתמידה בטיפולים חווה הרגשה של נינוחות ורוגע המשפיעה לטובה על כל תחומי החיים. 

כיצד נבחר מטפל נכון?

כמו כל טיפול ובעיקר כשמדובר בטיפולים אלטרנטיביים ישנה חשיבות גדולה מאוד למטפל עצמו. בעיקר בטיפול הרפלקסולוגי בו המטפל הוא האחראי הראשי והעיקרי לאיכות הטיפול ולנינוחות המטופל. 

כדי לבחור נכון את המטפל נדרש קודם כל לבדוק מהי ההסמכה שברשותו, מהו הידע עליו הוא נשען, הן בפן הרפואה המשלימה והן בתחום הרפואה הקונבנציונלית, כפי שאמרנו ברפלקסולוגיה אין הפרדה בין הגוף והנפש אלא דווקא חיבור של שניהם. 

בחירת המטפל הנכון, תאפשר את קבלת הטיפול המהנה, מרגיע ומקצועי ביותר. כל אלו יאפשרו את קבלת התוצאות הטובות והאפקטיביות ביותר. 

אצלנו ב-ORcenter בניצוחה של אורנה גואטה מתמקדים בדיוק בהעברת הטיפול המקצועי והטוב ביותר. אורנה בעלת ניסיון מקצועי רב שנים, המשלב בתוכו ידע וניסיון מהרפואה הקונבנציונאלית יחד עם ידע רחב מתחום הרפואה המשלימה כולה והרפלקסולוגיה בפרט. המקצועיות הזו מאפשרת למטופלים להנות מחוויית טיפול מקצועית ואיכותית מאוד. 

מטופלים מספרים

מ.ק הינה רופאה בת 70 אשר הגיעה אלינו ל-ORcenter בשל בעיות שינה. 

בשנים האחרונות התחלתי לסבול מהפרעות שינה, קושי בהירדמות, חוסר מנוחה במהלך שנת הלילה אשר התבטא בהתעוררות חוזרת במהלך הלילה. הפרעות השינה החלו לפגוע ברמת ואיכות חיי, כאשר בשלבים מסוימים התחלתי לחשוש מכך שהם יפגעו גם בעבודה שלי, בתור רופאה איני מוכנה לקחת סיכונים על כך. 

אורנה מ-ORcenter מגיעה עם רקע מהרפואה הקונבנציונלית, עובדה שקסמה לי מאוד וחיזקה את הרצון לבחור דווקא בה בתור מטפלת. 

ההחלטה שלי הייתה יותר מנכונה, לאחר מספר קטן של מפגשים התחלתי להרגיש בהבדל. איכות השינה שלי השתפרה משמעותית, התעוררתי פחות פעמים בלילה וגם נרדמתי מהר יותר. לאחר סדרת הטיפולים, התחלתי לישון שינה רצופה, מלאה ושלווה לחלוטין. כיום אני ממשיכה להגיע ל-ORcenter לטיפולי תחזוקה המאפשרים לי להמשיך להנות משנת לילה טובה ורגועה. 

ו.מ  הינה אם יחידנית לשני ילדים, עובדת במשרה מלאה הגיע ל-ORcenter בשל מיגרנות קשות

התחלתי לסבול ממיגרנות קשות כבר בתור נערה בתיכון, כבר אז כאבי הראש פגעו בפעילות השגרתית של חיי וגרמו לי להפסיד מספר רב של ימי לימודים. כאבי הראש לוו בבחילות והקאות ונאלצתי במקרים רבים להישאר בחדר למשך לכל הפחות יומיים, ללא יכולת לצאת כלל. 

לאורך השנים הניסיונות למציאת מקור הבעיה העלו חרס בידם, ניסיתי להפסיק לאכול שוקולד, בשר, פחמימות וגם להגביר את כמות המים. 

במהלך השנים ההתקפים והכאבים רק החמירו, בשלב מסוים הגעתי למצב בו נדרשתי לקבל טיפול תרופתי דרך הוריד. הדבר גרם לאשפוזים ארוכים אשר לוו בנטילה של תרופות חזקות. נדרשת למצוא סידור לילדים לזמנים אלו ונעדרתי מספר רב של ימים מהעבודה. 

לפני 5 שנים חברה סיפרה לי על אורנה ועל מרפאת ORcenter והחלטתי לנסות את הטיפול הרפלקסולוגי שאורנה מציעה. 

אחרי מספר טיפולים, תדירות ועוצמת ההתקפים ירד משמעותית. היום אני ללא התקף כבר חצי שנה ואני מרגישה שאני בשליטה על ההתקפים ואין לי צורך בטיפול תרופתי כדי להתמודד עם כאבי הראש.  כיום אני ממשיכה להקפיד על טיפולים בכדי לשמר את המצב הקיים.

אני יכולה להמליץ לכל מי שסובל ממיגרנות לנסות טיפול רפלקסולוגי ואני בטוחה שגם כמוני אתם תראו את התועלת הגדולה שבטיפולים אלו בעיקר אל מול הטיפולים התרופתיים בעלי תופעות הלוואי. 

 

סובלים מכאבים, מתח או בעיות מטבוליות, הגיע הזמן לנסות טיפול אחר. טיפול להקלה על התסמינים והרגעה כללית של הגוף והנפש. 

מוזמנים ליצור קשר עם אורנה גואטה  ORcenter050-6823041.

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...