Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כשהכל תקוע זה הזמן להתניע!

כשהכל תקוע זה הזמן להתניע!
נאה חכמון צילום יחצ

הרבה אנשים אומרים שהקורונה היא תקופה בה הכל עצר מלכת – התרבות, החינוך, המסעדות, הקניות, אפילו לעבודה כבר לא נוסעים. השינוי הזה נכפה עלינו ואין לנו ברירה אלא לסגל לעצמינו הרגלים חדשים כדי לצלוח את התקופה. אבל אני חושבת שעכשיו, זה הזמן הטוב ביותר להתניע מחדש את החיים, לבחון אפשרויות ולנסות להגשים חלומות. הקורונה גרמה לאנשים להסתגל מחדש ולהמציא את עצמם מחדש ואני אומרת – אז למה לא לנצל את זה ולשנות את החיים שלכם?

למה לא לזרוק את כל התירוצים לפח ולהתניע לעצמכם את החיים מחדש? נכון, רוב האנשים לא אוהבים שינויים, זה מפחיד, זה מכריח לצאת מאזור הנוחות, זה מאלץ לבחון את החיים מחדש ולא תמיד אנשים מרוצים עם מה שהם מגלים על עצמם. אז הם מתחילים עם התירוצים – "מה פתאום לעשות שינוי בימי הקורונה", "אין לי מושג מה אני צריך", "עדיף לשמור את הכסף לדברים אחרים", "אין סיכוי שאצליח", "המשפחה לא תפרגן". התירוצים נמשכים ונמשכים ויכולים למלא שורות רבות במחברת. הבסיס העומד מאחורי כל התירוצים האלה הוא בסופו של דבר – פחד – מכישלון, מהצלחה, פחד מהפסד כלכלי ופחד מתגובת הסביבה. אבל דווקא עכשיו בקורונה, כשכולם ממציאים את עצמכם מחדש, למה שגם אתם לא תתגברו על הפחד ותנסו…מקסימום תצליחו. כי בסופו של דבר – הקורונה היא התירוץ הגדול ביותר.

נאה חכמון
צילום יחצ

זה בדיוק הזמן לעשות את השינוי שחלמתם עליו!

בדיוק בגלל שהכל מתנהל בקצב אחר, בדיוק בגלל שאנחנו בתקופה של חשיבה מחוץ לקופסא זה הזמן לזרוק את התירוצים לפח ולהתניע מחדש את החיים באמצעות תהליך אימון אישי. זה הזמן להסתכל פנימה ולבחון מה הייתם רוצים לעשות אחרת בחיים: זה יכול להיות בזוגיות, בקריירה, ביחסים בין אישיים, זה יכול להיות בהגשמה עצמית. האפשרויות הן אינסופיות  כשמתחילים לצעוד בדרך חדשה לעבר הגשמת חלום. זה לא אומר שמחר בבוקר אתם עוצרים את כל מה שעשיתם עד עכשיו ופותחים דף חדש, אלא זה אומר שאתם מחליטים עם עצמכם להתחיל שיח עם האני הפנימי כדי לבדוק לאן החקר הפנימי ייקח אתכם.

מישהו לצעוד איתו!

בכל תהליך של שינוי יש מוביל, אותו אדם שעושה את הצעד הראשון, ויש את המובל, זה שהולך אחרי המוביל ומלווה אותו לאורך כל הדרך. זה מזכיר לי את הריצה בסרט פורסט גאמפ…הוא התחיל לרצוץ בלי סיבה, בלי יעד ויותר ויותר אנשים הצטרפו אלינו עד שהפכו לנחיל גדול של אנשים הרצים בלב מדבר. אבל, לא כל האנשים יכולים לחולל שינויים לבד ולכן הם צריכים מישהו שילך איתם בדרך כבר מהצעד הראשון – וזהו תפקידו של המאמן האישי. הוא נמצא שם כדי לשמור שלא נוותר, שלא נסטה מהמסלול ושנשאר חדורי מטרה ומוטיבציה. תהליך של אימון אישי לוקח זמן, אף שינוי לא נעשה בן לילה. האימון נפרש על פני מספר מפגשים בהם מקבלים זווית ראייה שונה על החיים, מקבלים כלים ושיטות להתמודדות עם סיטואציות, מפרקים אמונות מגבילים ובעיקר מבינים שהכוח לשינוי נמצא אצלינו בידיים. אין כאן קסמים, אין כאן תרופת פלא – יש הרבה כבוד, הקשבה, אומץ ותעוזה. תאמינו בעצמכם, כי השמיים הם אף פעם לא הגבול.

נאה חכמון- מאמנת אישית ועסקית

https://www.facebook.com/coach.naah

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
ההצלחה הבינלאומית הגדולה של להקת המחול קמע חוזרת לבמה כרמינה בורנה
כוריאוגרפיה: תמיר גינץ | מוזיקה: קרל אורף לקראת סיבוב הופעות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
פרויקט חלוקת המצרכים הגדולה של משפחתו של חלל סיירת גבעתי למען משפחות מעוטות יכולת
סמ"ר אורי ג‘רבי ז״ל, שלחם בסיירת גבעתי ונפל בלחימה בעזה,...
בשורה אופטימית לתושבי השרון: בדיקת דם פשוטה תאפשר אבחון מוקדם של אלצהיימר
הבדיקה כבר זמינה בישראל וניתן לבצעה במעבדת AML בהרצליה "אבחון מבוסס...
חוגגים את סדר פסח בלולה מרטין
מסעדת לולה מרטין מקדש לדגים ומאכלי ים בהרצליה מציעה ארוחת...
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
בתערוכת התיירות הבינלאומית: הרצליה יוצאת בקמפיין חדש וקוראת לנו לבוא לגלות את האוצר שלה
תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM 2024, שנפתחה הבוקר בתל אביב, מציינת...