Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט: למה אתם לא מצליחים לעשות זאת?

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט: למה אתם לא מצליחים לעשות זאת?
קרדיט pixabay

אתם יכולים לשרת את הלקוחות שלכם מהבוקר עד הערב, לשלוח מיילים, לשלם חשבונות ואפילו להספיק לרדת עם הכלב ולהקריא לילדים סיפור לפני השינה. רק דבר אחד לעולם אינכם מספיקים. לכתוב תוכן לאתר האינטרנט של המותג שלכם. אתם לא לבד. יש המכנים זאת ה"סנדלר שהולך יחף" ואחרים מסבירים זאת אחרת: אתם יודעים כל־כך הרבה על הביזנס שלכם שפשוט אינכם יודעים מאיפה להתחיל כאשר אתם ניגשים לכתוב פוסט לבלוג. אל דאגה – הפתרון לכך ממש פשוט.

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט: למה אתם לא מצליחים לעשות זאת?
קרדיט pixabay

מדוע חשוב שיהיה לכם תוכן באתר?

נתחיל מהסיבה לכתיבה של טקסטים לאתר. מדוע בעצם הבלוג שלכם צריך להיות מלא בפוסטים חדשים? האם אי־אפשר להסתפק בכמה עמודי תוכן באתר שמסבירים אודות החברה? חשוב לדעת כי ליצירת טקסטים חדשים לאתר יש מספר סיבות:

ראשית, אתם הופכים להיות אוטוריטה בפני קוראי האתר בתחום שלכם. אם אתם רוצים להפגין בקיאות בהנהלת חשבונות, כדאי להוסיף לאתר פוסטים העוסקים בשינוי מיסוי. אם אתם מתמחים באופנה, כדאי להציג את הטרנדים האחרונים לעונה הזו. חשוב להראות לקוראי האתר שאתם תמיד נמצאים עם היד על הדופק ומעודכנים בכל המתחדש בתחומכם.

שנית, מנועי החיפוש. למרבה הצער הם בודקים אתכם כל הזמן, ואם הם לא רואים שהאתר שלכם מתעדכן ומשתנה הם יעניקו עדיפות גבוהה יותר למתחרים שלכם, שמשקיעים זמן או ממון בפרויקט כתיבת מאמרים, כדי לעבור אתכם בעמוד התוצאות.

מי יכול לעשות זאת במקומכם?

כפי שציינו לעיל יש פתרון מאד פשוט לחוסר היכולת שלכם לעדכן את האתר. בקשו מאחרים לעשות זאת. לא, אינכם צריכים להתחיל לבקש מבן־הדוד שידע לכתוב מצוין בתיכון. יש חברות המתמחות ביצירה של תוכן בתחום שלכם ויכולות להפיק עשרות מאמרים בחודש, שיקפיצו את האתר שלכם לראש עמוד התוצאות.

המאמרים הללו נכתבים על־ידי אומני מילים, הם יודעים כיצד להציג את העסק שלכם בצורה מחמיאה ולרתק את הקורא עם תיאורים מרעננים של המוצרים והשירותים שלכם. כול הנדרש מכם לעשות הוא רק לספק מעט מידע על העסק, להוסיף כמה לינקים של אתרים נוספים שאהבתם את התוכן שלהם ולחכות מספר ימים.

לפתע, תיבת המייל שלכם תתמלא בעמודים מנוסחים היטב, בעברית תקינה, שיכולים להפוך את אתר האינטרנט שלכם למקור המידע הטוב ביותר עבור המתעניינים בתחום שלכם. אין זה משנה במה אתם עוסקים. אם אתם מוסך לרכב או סוכנות המשווקת מכוניות, הזמינו מאמרים מקצועיים בתחום הרכב. אם אתם עוסקים בטיפול בבעלי־חיים הזמינו כתיבת מאמרים מרתקים בנושא זה. תופתעו לדעת אבל לכותבים שלכם לעולם לא ייגמרו הרעיונות והם יוכלו להמשיך ליצור ולחדש אפילו לכם בתחום שבו אתם עוסקים שנים רבות.

"מאמר מאמר שעל הקיר, מי המותג הכי טוב בעיר"?

האם יצא לכם לקרוא פעם את עמוד הפייסבוק שלכם, ולגלות מה העוקבים שלכם רואים על ה-Wall כאשר הם מחפשים את המותג שלכם? אם אתם רואים רק פרסומות שאינן מושכות תגובות, זה הזמן להשתמש באותם כותבי תוכן גם כדי ליצור פוסטים מרתקים וחדשים עבורכם.

נכון, תמונה שווה אלף מילים, אבל לא מספיק לפרסם רק תמונות בעמוד שלכם. הקוראים רוצים לדעת יותר על המוצרים שאתם משווקים. הזמינו פוסטים שיווקיים קצרצרים שילוו את התמונות וגלו כיצד העמוד שלכם בפייסבוק מתחיל להתעורר לחיים, ולפתע יש לכם עוקבים רבים יותר, המגיבים מתחת לכול פוסט.

אפשר גם לרענן את העמוד בפוסטים הומוריסטיים, לשאול את העוקבים שלכם שאלות ואפילו ליצור "טיזרים" – כותרות קצרות שמושכות את הקורא למאמר שלם, שפורסם בבלוג שלכם באתר התדמיתי.

התחילו להתייחס לאתר האינטרנט שלכם ברצינות

אם הגעתם עד לכאן, סימן שהתחלתם להבין. זה הזמן להתייחס לאתר האינטרנט שלכם ברצינות ולמנף אותו ככלי מרכזי בשיווק שלכם. תופתעו לגלות את ההבדל העצום בעלויות הפרסום שלכם כאשר אתם יוצרים קהילה של קוראים נאמנים של כול פוסט בבלוג האתר. פתאום, מתחילים להתקשר אליכם לקוחות ותיקים וישנים שכמעט שכחתם, רק בזכות מאמר שהצליח להניעם לפעולה.

מצאו את חברת התוכן המתמחה בנושא שלכם, והתחילו להזמין ממנה מאמרים. תוך זמן קצר תגלו איך האתר מתחיל לעבוד עבורכם במקום שאתם תעבדו עבורו. מפה, הדרך שלכם להצלחה הופכת להיות קלה, נוחה ומהירה.

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...