Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להסדיר את החובות בשיקול דעת

להסדיר את החובות בשיקול דעת

חודשי הקורונה העצימו את עומק החובות, כאשר בעלי עסקים רבים מוצאים את עצמם חייבים סכומי עתק לנושים. ככל שגדל החוב הכספי, כך הולך וגובר החשש: כיצד ניתן יהיה להחזיר כספים אלו כראוי? ובפני אלו הליכים נעמוד במקרה ולא נוכל להחזיר אותם? על מנת לקבל ייעוץ משפטי מקצועי, ולהגיע לאיזון ולשמירה על זכויותיכם – רצוי לפנות אל עורך דין, ולהסתייע בשירותיו.

להסדיר את החובות בשיקול דעת

בניגוד למה שנהוג לחשוב, גם אלו שצברו חובות גבוהים לבנקים או לנושים אחרים מחזיקים בזכויות המעוגנות בחוק. ולכך השפעה, בין היתר, על מחיקתם של חלק מהחובות במסגרת הליך פשיטת רגל. במקרים אלו, על מנת לנהל את ההליך על הצד הטוב ביותר, רצוי לפנות אל עורך דין פשיטת רגל. לצד סיוע בהליך זה, עו"ד אתי פרץ-קינן מציעה מענה גם בתחומים הבאים: חדלות פרעון, הוצאה לפועל, דיני מקרקעין והתחום האזרחי. כמו כן, למשרד בוטיק זה הצלחות רבות בתחומי עיסוקיו, ומספק מענה בסטנדרט איכות גבוה בפריסה ארצית.

על חדלות פרעון והסדרת החובות

עם פרוץ הקורונה, ולאורך החודשים האחרונים, הלכו והתעוררו קשיים רבים; אתגרים שהחלו להעלות חששות משמעותיים בקרב בעלי עסקים רבים. כיצד יוכלו להחזיר את החובות הגבוהים שצברו? במקרים שונים, בהם החייבים אינם יכולים לפרוע את החובות שלהם, הדין הישראלי מסדיר את המצב. זאת, במסגרת הליך המוכר גם בתור חדלות פירעון

במסגרת חוק חדלות הפרעון החדש, חשוב להדגיש כי ישנה אבחנה בין שני סוגים מרכזיים של חייבים: ראשית, ישנם חייבים שנקלעו למצב בו אין ביכולתם לפרוע את החובות שצברו. זאת משום שהתנהלותם הכלכלית הייתה שגויה – או לאור אירועים מיוחדים. שנית, ישנם חייבים המוגדרים כרמאים.

כך או כך, מטרתה של חדלות הפרעון היא לסייע לחייבים בעת ההסדרה הכלכלית שלהם. כך ניתן יהיה ליצור איזון מדויק בין שלל האינטרסים של החייבים לבין הגורמים הרלוונטיים. מעבר לכך, חדלות הפרעון מסייעת ומחזקת את מעמדם של האזרחים אל מול מערכות הגבייה – תוך רצון לצמצם את תחושת חוסר הוודאות והקלון שעלולה להיווצר.

להתחיל בשיתוף הפעולה המשפטי המקצועי

על מנת להסדיר את החובות שלכם בהצלחה, רצוי לפנות אל עורך דין חובות ולהסתייע בשירותיו המקצועיים. עורך דין זה יסייע לכם, בין היתר, בהגשת הבקשה לפשיטת רגל לחדלות פירעון באופן המנומק ביותר, יצרף את האסמכתאות הדרושות וכן הלאה. על מנת להתחיל בשיתוף הפעולה המקצועי, אתם מוזמנים לפנות אל עו”ד אתי פרץ-קינן. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר בטלפון: 04-9077011.
עוד כתבות שיעניינו אותך
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...
חברת סיליס והשירותים שהיא מציעה
חברת סיליס מערכות חשמל בע״מ, מתמחה בכול עבודות החשמל הנדרשות...
חברת SDB והשירותים שהיא מציעה
הזדמנויות להשקעה בנדל״ן בחו״ל עשויות להבטיח תשואות גדולות והן נחשבות...