Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להתגרש ללא מאבקים מיותרים

להתגרש ללא מאבקים מיותרים
קרדיט - Canva

המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים בגירושין, לאחר ההחלטה להתגרש, הוא שהם לא רוצים מלחמות מיותרות ומאבקים מדממים. זוהי הצהרה שקל להצהיר בהתחלה אולם ככל שהתהליך מתקדם אנשים מבינים שללא ניהול נכון של התהליך ובניית אסטרטגיה נכונה, אפשר להידרדר בקלות למאבק קשה כזה אם מפספסים את הפנייה הנכונה לקראת פישור וגישור מבלי לוותר על הזכויות שלכם. לא תמיד קל להבחין בין הדברים שאפשר לוותר בהם לבין מה שחשוב לעמוד עליו, ולכן כשאתם בוחרים עורך דין גירושין במרכז אתם צריכים לוודא אתו מלכתחילה שאתם מסכימים על הדרך ורואים עין בעין את התהליך ואת המטרות . חשוב לוודא שעורך הדין יעמוד על זכויותיכם ויוביל אתכם בבטחה לאורך התהליך שיכול להיות ארוך ומתישהחשיבות של ניהול נכון  קריטית לקבלת גט ולהגיע להסכמות בכלל הנושאים  כמה שיותר מהר ומבלי שתצטרכו לבזבז זמן וכסף על כל התהליך הממושך. עו"ד אתי גוהר מייצגת אתכם בתיקי גירושין בהתאם לתפיסה שלה שחשוב להגיע להסכמות כמה שיותר מהר וכמה שיותר רחבות כדי למנוע ייסורים מיותרים.

לקבל מה שמגיע לכם

כשכספים מעורבים במערכת היחסים זה לא תמיד מצליח להיגמר בשלום וזה התפקיד של עורך דין בענייני מזונות לדאוג לכך שלא תקופחו. כשיש ילדים בתמונה חשוב לדאוג להם עד הגיל החוקי שבו משלמים מזונות, יחד עם תשלומים נוספים כמו מדור והוצאות לימודים והוצאות אחרות. שמירה על שיח מכבד ורצון טוב הם המפתח לכך שמשפחה לא תתפרק לגמרי כשיש ילדים. כשמגיעים להסכמות על הסכומים ואופן התשלום אפשר להתקדם הלאה ולהשלים עם הפרק שנגמר כדי לחזור לשגרה ולהשתקם מהגירושין. חשוב לדעת גם שמזונות נמשכים במשך שנים רבות, כך שיש לערוך הסכם הצופה פני עתיד ולוקח בחשבון את כל המשתנים, , כדי שלא תצטרכו לפתוח שוב בהליכים משפטיים.

לנשום עמוק כי המסע רק מתחיל

גירושין מתחילים בצעד ראשון שבו מחליטים להתגרש ולהכין את עצמכם לכך. אם טרם דיברתם על כך עם בן הזוג, הגיע הזמן להתייעץ ראשית עם עורכת הדין שלכם כדי שתפרוס בפניכם את התמונה המלאה של הגירושין ומה שמחכה לכם לאורך ההליך. חשוב לדעת שיש שלב של גישור שמחויב על פי חוק, אבל אין ספק שהוא גם הדבר הנכון ביותר שאפשר לעשות כדי לקצר את המאבק ולהגיע לניסוח הסכם גירושין שיוגש לאישור בית המשפט. משם הדרך קצרה לסידור הגט ברבנות. עו"ד אתי גוהר מסייעת לכם לטפל בכך ולנהל את תיק הגירושין שלכם בכבוד הדדי ובהסכמה, כדי למנוע מלחמות.

עוד כתבות שיעניינו אותך
מטרות של תכנון פרישה
קצבאות המדינה אינן מספקות את התמיכה הכלכלית הדרושה לפרישה ראויה....
מה הם היתרונות של הדפסת חלקי תעשייה בתלת מימד?
היתרונות של הדפסות תלת מימד עבור דגמים לתעשייה מציבים אותן...
מה זה nlp ומה הופך את שיטת הטיפול הזו כל כך אפקטיבית
בשנים האחרונות עוד ועוד אנשים מתוודעים לעולמות ההתפתחות האישית. אנחנו...
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
מארזי שוקולד ליום הולדת
מארזי שוקולד ליום הולדת
מתן מתנה לילדכם בתור מארז שוקולד מעודן וייחודי של שוקולטרי...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...