Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להתנייד עם מוגבלות

להתנייד עם מוגבלות
קרדיט: Pixabay
מונית נגישה
קרדיט: Pixabay

ללא שמץ של ספק, החיים עם מוגבלות פיזית בישראל הם אינם פשוטים – בין אם מדובר על מוגבלות מוטורית או אפילו עיוורון. המצב מחמיר כאשר מדובר על התניידות ברחבי המדינה, בין אם מדובר על הגעה למקום העבודה בתוך העיר באמצעות תחבורה ציבורית, ובין אם נסיעה למקומות רחוקים יותר. אוטובוסים עירוניים רבים אינם נגישים לבעלי מוגבלויות, וכך גם אוטובוסים בין עירוניים, ועל מנת לנסוע ברכבת ישראל יש לתאם ימים רבים מראש את ההגעה לתחנה על מנת לקבל את ההתאמה הנדרשת למוגבלות. לכן, בעלי מוגבלות רבים מעדיפים להימנע מהקושי בשימוש בתחבורה ציבורית ולהתנייד בעזרת מונית נגישה אשר מאפשרת להם להגיע בדיוק למקום יעדם בקלות, בנוחות ובמהירות בלתי מתפשרת.

לא להתפשר על הנוחות שלכם

המילה "נכה" כוללת בתוכה מצבים רבים – מוגבלות שמיעה, ראיה, התניידות, תנועה או אפילו מוגבלות רגשית מסוימת אשר מקשה על אותו אדם הסובל ממנה להתנהל באופן עצמאי ללא עזרה מסביבתו. פעמים רבות, אנשים אשר מתמודדים עם מוגבלות פיזית ומתניידים באמצעות כיסאות גלגלים, מוצאים את עצמם חסרי יכולת להשתמש בתחבורה ציבורית, בעקבות כך שהיא איננה מונגשת לבעלי מוגבלויות פיזיות. מרבית האוטובוסים הבין עירוניים אינם מותאמים לבעלי כסאות גלגלים, והאוטובוסים העירוניים אשר אכן מונגשים – לא תמיד מאפשרים לנוסעים נסיעה בטוחה ונוחה בעקבות העומס הרב וחוסר הסבלנות וההכשרה של הנהגים לכך. לכן, מונית נגישה לנכים אשר כוללת בתוכה זחל ומקום מותאם במיוחד לכיסאות גלגלים היא ללא ספק הבחירה המועדפת על מרבית האוכלוסייה הזקוקה לאותם כיסאות גלגלים.

לקבל שירות מקצועי ומונגש

אחד הקשיים המרכזיים שרבים מבעלי המוגבלות מתמודדים עימו הוא הקושי לבקש (ולקבל) את העזרה לה הם זקוקים על מנת להתנייד, ופעמים רבות גם נהגי תחבורה ציבורית או נהגי מוניות רגילות שאינם מונגשות לא יודעים כיצד לסייע לאותה אוכלוסייה. לכן, על מנת לענות על אותו הצורך, חברת מוניות והסעות הצפון מציעה רכבי מוניות נגישות לנכים, אשר מותאמות לצרכים הייחודיים ומאפשרות נוחות מקסימלית לזקוקים לכיסאות גלגלים. יתר על כן, החברה מקפידה כי הנהגים של מוניות אלו יהיו בעלי הכשרה מתאימה על מנת לתפעל את הזחל, להעניק סיוע וליווי, כמו גם להכיל ולסייע לאותם נוסעים. אם גם אתם או מי מבני משפחתכם מתמודדים עם נכות, מתניידים בעזרת כיסא גלגלים וזקוקים לחברת הסעות אמינה ומקצועית, פנו אל חברת מוניות והסעות הצפון דרך המספר 0522479742 ונשמח לסייע לכם בהקדם.

עוד כתבות שיעניינו אותך
הדרך להצלחה מחייבת תכנון והתמדה
מהו השלב הראשון בהקמת עסק? האם זה השכרה של מקום?...
תלמידי עתיד כרמים בבנימינה גבעת עדה ישתתפו בתחרות רובוטיקה בארה"ב
תלמידי עתיד כרמים ישתתפו בתחרות רובוטיקה בארה"ב נבחרת הרובוטיקה First אורביט...
כך תנהלו את משימות העסק שלכם בצורה יעילה יותר
לא אחת קורה שלמרות הרצון הטוב שלכם, העסק תקוע? אתם...
עיצוב והקמת גינה מודרנית עם בריכת שחיה
גינה מודרנית עם בריכת שחיה היא משאת נפשם של משפחות...
כל מה שצריך לדעת על מנעולנים מוסמכים בשרון
שלום וברוכים הבאים למקומונט השרון, שמי ליעד מרום ואני המייסד...
סוגיות מורכבות במשפט הפלילי
עו"ד מעצרים מתמחה בייצוג והגנה על אנשים שנעצרו על ידי...
מהם ההבדלים בין עיצוב המשרד לעיצוב הבית
עיצוב פנים הוא היבט חשוב בתכנון של כל חלל, אך...
איך רכישת דירה יכולה להשפיע על המצב הפיננסי שלכם?
האם כדאי לשכור או לרכוש דירה תלוי במידה רבה כמה...
שירותי השכרת כספת
השכרת כספות נעשות בדרך כלל כאשר יש צורך/דרישה לאפסן דברי...
ברגעים הקשים ביותר אל תוותרו על עורך דין מצוין
ככל שעורך הדין שלכם טוב יותר כך הוא מצליח לעשות...