Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לונדון בנובמבר – כל ההמלצות לאירועים הכי שווים

לונדון בנובמבר – כל ההמלצות לאירועים הכי שווים

לונדון, העיר שלעולם לא נחה. היא שופעת אירועים, מלאת תרבות והיסטוריה, אטרקציות מיוחדות, מרכזי קניות מהיפים באירופה וקסם שמושך אליו אלפי תיירים בכל ימות השנה.

טיסות ללונדון מישראל אורכות כחמש וחצי שעות ושדה התעופה המרכזי והגדול ביותר שלה הוא היתרו.

במהלך השנה מתקיימים בלונדון אירועים רבים מיוחדים ויפים, אך חודש נובמבר עמוס באירועים מרהיבים, במיוחד לקראת חג המולד, לכן מומלץ לבקר בה בזמן זה ולהנות מהם.

לונדון בנובמבר – כל ההמלצות לאירועים הכי שווים

במאמר זה ליקטנו עבורכם את כל האירועים היפים והשווים ביותר שאסור לפספס:

תערוכת רכבים ברחוב ריג'נט (Regent Street Motor Show)

מדי שנה מתקיימת ברחוב ריג'נט תערוכה של רכבים עתיקים וקלאסיים מתחילת המאה ה-20 לצד רכבי ספורט חדישים ומיוחדים. בתערוכה מוצגים מאות רכבים המייצגים היסטוריה של מעל למאה שנות תחבורה. כמו כן, מתקיימים מופעי פעלולי אופנועים, הופעות מוזיקה, דוכני מזון ועוד. אטרקציה מומלצת לחובבי רכבים. מתקיים בתאריך 3 בנובמבר 2018.

ליל המדורות (Bonfire Night)

ידוע גם כיום גאי פוקס, האיש אשר ניסה בשנת 1605 לפוצץ את בית הפרלמנט ולהרוג את המלך ג'יימס ונתפס כאשר ברשותו כמות נכבדת של אבק שריפה. על מנת לחגוג את חייו של המלך שניצלו הודלקו מדורות בכל רחבי לונדון ויום זה הוכרז באופן רשמי כיום חגיגה. לזכר תפיסתו של גאי פוקס, מתקיימים בכל שנה בתאריך זה מופעי זיקוקי דינור עוצרי נשימה במספר מוקדים בכל לונדון. מתקיים בתאריך 5 בנובמבר 2018.

הדלקת מנורות חג המולד ברחוב אוקספורד (Christmas light Switch-On Event)

חגיגות חג המולד מתחילות בלונדון כחודשיים לפני החג ויריית הפתיחה היא הטקס החגיגי של הדלקת תאורת הרחוב ומיצגי תאורה מרהיבים של מנורות החג ברחוב אוקספורד הראשי, ומלווה בהדלקת המנורות בקובנט גארדן וברחוב ריג'נט ואחריהם בשאר רחובות לונדון. החל מ-6 בנובמבר 2018.

המופע של ראש העיר (The Lord Mayor's Show)

מסורת עתיקה בת שמונה מאות שנים המסמלת את הסכמתו של המלך ג'ון לנתיניו בשנת 1215 לבחור את ראש העיר שלהם, ומסעו של ראש העיר החדש מלונדון לווסטמינסטר להשבע אמונים לממלכה. האירועים נמשכים יום שלם ומתחילים במשט לאורך התמזה המלווה בתהלוכה ברחובות לונדון וטקס ההשבעה של ראש העיר. החגיגות ננעלות במופע מרהיב של זיקוקי דינור באזור גשר ווטרלו. היום כולו מלווה בהופעות מוזיקה וריקודים. מתקיים בתאריך 10 בנובמבר 2018.

תערוכת אחורי הקלעים של הארי פוטר (Hogwarts In The Snow)

תערוכה המתקיימת באולפני האחים וורנר שבלונדון ומציגה את הסטים השונים של צילומי הסרט הארי פוטר. בתערוכה מוצגים אפקטים מיוחדים מן הסרט, חדר האוכל של קבוצת גריפינדור המקושטים באווירת חג המולד ומבנה מוקטן של בית הספר לקוסמים הוגוורטס המכוס במעטה שלג חגיגי. בתערוכה יוצגו אביזרים שונים, תלבושות ודגמים מיוחדים בהם נעשה שימוש בסרטי הארי פוטר. החל מתאריך 17 בנובמבר 2018.

פסטיבל הג'אז של לונדון (London Jazz Festival)

עשרה ימים של חגיגה לאוהבי הג'אז. הופעות של מיטב אומני הג'אז מן העולם באולמות הרבים הפזורים בכל לונדון, כגון: הרויאל אלברט הול ועוד. מתקיים בין התאריכים 16-25 בנובמבר 2018.

יריד חג המולד בהייד פארק ((Hyde Park Winter Wonderland

הייד פארק לובשת חג ומתמלאת בדוכנים המוכרים מתנות לחג המולד, קישוטים לעץ, מזון ושתיה ועוד. במקום נפתח גם משטח החלקה הגדול ביותר בלונדון, מתחמי פיסול בקרח, מתקני שעשועים, הופעות קרקס, מופעי החלקה על הקרח, אירועי מוזיקה וריקודים ואווירה קסומה ומיוחדת. החל מתאריך 22 בנובמבר 2018.

חג המולד בגני קיו (Christmas At Kew)

גני קיו הם הגנים הבוטניים המלכותיים של לונדון. מדי שנה לקראת חג המולד מוארים הגנים בכמיליון נורות היוצרות שביל של אורות מרהיבים ועוצרי נשימה. בין הצמחים מוצבים מיצגי תאורה ובחצרות מתקיימות הופעות קרני לייזר. בנחל הזורם בשטח הגנים מושטות 300 סירות אוריגמי קטנות מוארות. מדי ערב מתקיימות הופעות המשלבות תאורה, מים ומוזיקה. האירוע כולו מלווה בהופעות מוזיקה, דוכני מזון ושתייה ואווירה קסומה שאין דומה לה. החל מתאריך 22 בנובמבר 2018.

שווקי חג המולד (Christmas Markets)

החל מחודש נובמבר נפתחים שווקים מיוחדים לקראת חג המולד המציעים חוויה ייחודית לכבוד חג המולד. בשווקים השונים תוכלו למצוא מתנות, מזכרות, חפצי אומנות וגם מזון ושתיה. השווקים המרכזיים ביותר הם שוק חג המולד במרכז סאות'בנק (Southbank Centre Winter market), יריד חג המולד שליד הנהר אל מול מצודת לונדון (Christmas by the river At London Bridge City), יריד חג המולד בכיכר לסטר (Leicester Square Christmas Market), שוק חג המולד בגריניץ' (Greenwich Christmas Market), שוק חג המולד בקינגסטון (Kingston Christmas Market) ויריד חג המולד בהייד פארק (Winter wonderland Christmas Market) עליו פירטנו בסעיף נפרד, החל מאמצע נובמבר 2018.

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
חוגגים את סדר פסח בלולה מרטין
מסעדת לולה מרטין מקדש לדגים ומאכלי ים בהרצליה מציעה ארוחת...
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...