Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ליווי משפטי בהסתבכות פלילית ראשונה

ליווי משפטי בהסתבכות פלילית ראשונה

זומנתם לחקירה במשטרה וזקוקים להכנה? הוגש נגדכם כתב אישום? הואשמתם בעבירות צווארון לבן? ברצונכם למחוק רישום פלילי? לא כדאי להתמודד עם הערכאות המשפטיות לבדכם ומומלץ לפנות לעורך דין פלילי. משרד עו"ד פלילי גיא פלנטר מתמחה בייצוג חשודים ונאשמים שזוהי עבורם התמודדות ראשונה עם המשפט הפלילי ומפגשם הראשון עם מערכת אכיפת החוק.

ליווי משפטי בהסתבכות פלילית ראשונה

בניגוד לעבריינים "מקצועיים" שמסלול חייהם סובב סביב חקירות, מעצרים והליכי משפט, מרבית האזרחים הם "נורמטיביים", ומקפידים שלא לבצע עבירות ולא להפר את החוק. אנשים שאינם "מנוסים" בעולם הפלילי, אם יבצעו דבר עבירה, בין אם עבירת מחשב או אינטרנט, עבירת תקיפה, עבירת אלימות במשפחה, עבירת רישוי עסקים או עבירות תכנון ובניה – הסבירות כי ייתפסו היא גבוהה.

הליכים פליליים, בין אם מדובר בהליכי חקירה במשטרה או ברשות חוקרת אחרת, הליכי מעצר או משפט, הם ללא ספק "חוויה" מאוד לא נעימה ולא מוכרת, שעלולה אף לגרור השלכות מרחיקות לכת. לכן, אם נפתח נגדכם תיק פלילי, במיוחד אם מדובר בפעם הראשונה בחייכם, כדאי לפנות לעורך דין פלילי, בהקדם האפשרי.

למחוק רישום פלילי

הוגש נגדכם כתב אישום והורשעתם בבית משפט? ניתן לפעול למחיקת רישום פלילי. חשוב לדעת כי הליך פלילי שהסתיים בבית במשפט ימשיך להופיע במרשם הפלילי למשך שנים ארוכות. אם אתם מחפשים עבודה, בפרט עבודה בשירות המדינה, ברשויות מקומיות או בתפקיד ביטחוני, יתכן מאוד שתידרשו להציג רישום פלילי. חשוב לדעת כי הנכם רשאים להגיש בקשה לנשיא המדינה למחיקת הרישום הפלילי. במסגרת הגשת בקשה זו, יהיה עליכם להציג טיעונים משכנעים מדוע יש למחוק את הרישום הפלילי שלכם, כמו גם לצרף אסמכתאות מתאימות. לצורך כך חשוב לפנות אל עורך דין העוסק במשפט הפלילי ובעל ניסיון בבקשות למחיקת רישום פלילי. כך, סיכויי ההצלחה שלכם למחוק את הרישום גבוהים בהרבה.

נחקרתם במשטרה והתיק נסגר? חשוב לדעת שגם תיק שנסגר ימשיך להופיע ברישומים הפנימיים של המשטרה ועלול להקשות עליכם, למשל בקבלה לעבודות מסוימות. חשוב שתדעו כי ניתן לפנות בבקשה לביטול רישום משטרתי. הבקשה צריכה להיות מבוססת ומנומקת. על מנת לשפר את סיכויי קבלת הבקשה וביטול הרישום מומלץ מאוד לפנות לעורך דין פלילי.

ליווי וייצוג נפגעי עבירה

אם נפגעתם מביצוע עבירה פלילית, אתם מוגדרים בעיני החוק כנפגעי עבירה. כנפגעי עבירה, במיוחד אם מדובר בעבירת מין או אלימות, עומדות לכם זכויות שונות הקבועות בחוק ביחס להליך הפלילי כנגד הפוגע. לדוגמא, לנפגע עבירת מין או אלימות חמורה יש זכות להביע את עמדתו בפני התביעה לעניין הסדר טיעון עם העבריין. אם הנכם נפגעי עבירה ומעוניינים לקבל יעוץ וסיוע משפטי מקיף ביחס לזכויותיהם וההגנה המגיעה לכם – אתם מוזמנים לפנות אל עו"ד פלילי גיא פלנטר. משרד עו"ד פלילי גיא פלנטר הוקם בשנת 1999 ובעל ניסיון עשיר בליווי וייצוג נפגעי עבירה.

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...