Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לימודי הייטק ודיגיטל שלא מצריכים תואר

לימודי הייטק ודיגיטל שלא מצריכים תואר
קרדיט: UNSPLASH

המקצוע בו כולם רוצים לעבוד זה מקצוע ההייטק. כולנו רוצים לעבוד בהייטק או בדיגיטל כי מקצועות אלו מכניסים משכורת יפה ותנאי העבודה בהם נוחים מאוד. פעמים רבות בשביל לעבוד בעבודה מסוג זה אנחנו צריכים שיהיה לנו תואר אקדמאי בהנדסה, מדעי המחשב או מקצועות אקדמאיים אחרים מתחומי הטכנולוגיה והכלכלה. למעשה בשביל לעבוד בהייטק אנחנו לא חייבים להיות בעלי תואר. ניתן ללמוד מגוון רחב מאוד של מקצועות כמו:

  • קידום אתרים.
  • בניית אתרים.
  • פיתוח אפליקציות.
  • עיצוב גרפי.
  • עיצוב אתרים.

ועוד הרבה מקצועות אחרים מבלי שנצטרך שיהיה לנו תואר ראשון. למקצועות אלו יש הרבה מאוד ביקוש בשוק ההייטק ובחברות דיגיטל רבות.

לימודי הייטק ודיגיטל שלא מצריכים תואר
קרדיט: UNSPLASH

על לימודי קידום אתרים

אחד מתחומי הלימוד שהכי יכולים לשלב אותנו בעבודה בהייטק או בדיגיטל זה לימודי קידום אתרים. בנוסף ללימודי קידום אתרים אורגני, רבים בוחרים (ובצדק) ללמוד פרסום ממומן בגוגל (PPC). הקשר היחיד בין השניים הוא העובדה ששניהם חשובים מאוד לפרסום בגוגל וללא ספק גם לימודי PPC יכולים להיות לימודים מאתגרים מאוד ולאחר שנסיים אותם נוכל ליהנות מעבודה נוחה במגוון משרדי דיגיטל ופרסום וחברות הייטק. לימודי קידום אתרים יאפשרו לנו להיות מבוקשים מאוד בעולם העבודה. מקדמי אתרים הם כוח אדם נדרש מאוד במגוון חברות הייטק וחברות מכל התחומים בשוק – כי כולם רוצים להופיע במקום הראשון בגוגל.

על לימודי בניית אתרים

מקצוע נוסף שיש לו ביקוש רב הוא בניית אתרים. בניית אתרי אינטרנט היא דבר שכל עסק צריך שיהיה לו. אם אנחנו רוצים לעבוד בתעשיית ההייטק אבל אין לנו ציונים גבוהים מספיק בשביל להתקבל לתואר במדעי המחשב, אנחנו יכולים לבחור ללמוד בניית אתרים. לימודים אלו מעניינים מאוד והם יאפשרו לנו ללמוד איך בונים אתר אינטרנט משלב הקוד ועד שלב העיצוב שלו. בשביל שנוכל להצליח לבנות אתר מאפס אנחנו צריכים להשקיע הרבה בלימודים שלנו וגם לדעת לגלות יצירתיות רבה. ככל שנהיה יצירתיים יותר בלימודים, כך יהיה לנו קל יותר אחר כך למצוא עבודה.

על לימודי עיצוב גרפי

לימודים נוספים שיכולים לאפשר לנו להשתלב במקצועות ההייטק והדיגיטל הם לימודי עיצוב גרפי. לימודי עיצוב גרפי הם לימודים מעניינים מאוד גם מבחינה טכנית וגם מבחינה אסתטית. אם אנחנו רוצים ללמוד מקצוע שמשלב בתוכו גם טכנולוגיה וגם אמנות -אז לימודי עיצוב גרפי יתאימו לנו מאוד.

בסופו של דבר, אנחנו צריכים לבחור ללמוד מקצוע שיעניין ויאתגר אותנו באופן אישי, מדי בוקר שנקום לעבודה ונלך למשרד. אם אנחנו רוצים לעבוד בעבודה שתהיה גם מאתגרת וגם מעניינת מאוד אנחנו יכולים לבחור ללמוד לימודים שקשורים לעולם ההייטק אבל לא מצריכים מאתנו ללמוד 3 שנים עד שנקבל תואר. לימודים אלו יכולים להיות במגוון רחב מאוד של תחומים וכדאי לנו לבחור את לימודי המקצוע שהכי מתאימים לנו באופן אישי.

עוד כתבות שיעניינו אותך
הדרך להצלחה מחייבת תכנון והתמדה
מהו השלב הראשון בהקמת עסק? האם זה השכרה של מקום?...
תלמידי עתיד כרמים בבנימינה גבעת עדה ישתתפו בתחרות רובוטיקה בארה"ב
תלמידי עתיד כרמים ישתתפו בתחרות רובוטיקה בארה"ב נבחרת הרובוטיקה First אורביט...
כך תנהלו את משימות העסק שלכם בצורה יעילה יותר
לא אחת קורה שלמרות הרצון הטוב שלכם, העסק תקוע? אתם...
עיצוב והקמת גינה מודרנית עם בריכת שחיה
גינה מודרנית עם בריכת שחיה היא משאת נפשם של משפחות...
כל מה שצריך לדעת על מנעולנים מוסמכים בשרון
שלום וברוכים הבאים למקומונט השרון, שמי ליעד מרום ואני המייסד...
סוגיות מורכבות במשפט הפלילי
עו"ד מעצרים מתמחה בייצוג והגנה על אנשים שנעצרו על ידי...
מהם ההבדלים בין עיצוב המשרד לעיצוב הבית
עיצוב פנים הוא היבט חשוב בתכנון של כל חלל, אך...
איך רכישת דירה יכולה להשפיע על המצב הפיננסי שלכם?
האם כדאי לשכור או לרכוש דירה תלוי במידה רבה כמה...
שירותי השכרת כספת
השכרת כספות נעשות בדרך כלל כאשר יש צורך/דרישה לאפסן דברי...
ברגעים הקשים ביותר אל תוותרו על עורך דין מצוין
ככל שעורך הדין שלכם טוב יותר כך הוא מצליח לעשות...