Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לכבס בלי שימאס – מכונת כביסה 7 קילו

לכבס בלי שימאס – מכונת כביסה 7 קילו

לעשות כביסה, יש אנשים שעבורם זה תיק. הפרדת הבגדים, הכנסתם למכונה, ההפעלה וההמתנה עד שהם יהיו נקיים, עד שהם יתייבשו ויחזרו לארון מקופלים. עבור אחרים, אלה אשר רכשו מכונה גדולה ומרווחת, החיים שלהם השתנו ועמם גם חווית הכיבוס.

לכבס בלי שימאס - מכונת כביסה 7 קילו

מכונת כביסה היא מכונה שהיא MUST בכל בית ובכל משפחה. המציאות של היום אינה מאפשרת לאנשים לעשות מכונה בכל יום ולכן, מי שמייצר הררי כביסה, משפחות עם ילדים ותינוקות, אנשים אשר עובדים בעבודות בהם הבגדים שלהם מתלכלכים באופן יום יומי ועוד, כל אלה חייבים להחזיק בית מכונת כביסה חזקה בעלת קיבולת גדולה, כמו מכונת כביסה 7 קילו, אשר עושה את העבודה.

המבחר של מכונות הכביסה שיש היום גדול ומבלבל, יש אין ספור דגמים של מותגים בינ"ל מובילים, גדלים שונים, גובה, רוחב, עומק וקיבולת שונה. חשוב מאוד שכל בחירה תעשה לפי הנתונים המתאימים לצרכים של הרוכש ולא לפי טרנד כזה או אחר.

טרם הרכישה מומלץ מאוד לבחון את מידות המכונה הרלוונטיות. זאת בהתאם לחלל החדר בו תוכנס המכונה, האם זה במרפסת שירות, בחדר כביסה ייעודי או בחדר הרחצה, האם יש חיבור נוח ובטיחותי למים, ביוב וחשמל, האם יש מספיק מקום להניח מכונה ולפתוח את הדלת שלה בבטחה, האם נדרש מייבש כביסה והאם יש לו מקום או הוא צריך להיות ממוקם מעל מכונת הכביסה. כל הנתונים האלה הכרחיים על מנת לבחור את המכונה המתאימה.

מבחינת קיבולת יש להבין תחילה מהי כמות הכביסה היומית/שבועית שאמורים לכבס, בהתאם לכך נבחרת המכונה עם נפח התוף הרצוי. עבור משפחות גדולות או אנשים שמכבסים כמויות ובתדירות גבוהה, מומלץ לרכוש לא פחות מאשר מכונת כביסה 7 קילו. מכונה עם קיבולת מצוינת המבטיחה איכות ללא פשרות.

מומלץ מאוד לבחור את סוג המכונה בעלת דירוג אנרגטי מעולה לפי תקנים בינ"ל מחמירים, זאת לשם חסכון בחשמל ומים. עוד יש להקפיד שהתוכניות הקיימות במכונה הנבחרת מובנות ומגוונות לצורך הקיים. בין היתר לשם שמירה על חסכון, ישנן תוכניות המאפשרות להתאים את כמות המים לכמות הכביסה ואת משך ההפעלה בהתאם לצורך. תסכימו כי אין דבר מתסכל יותר ממכונה חדישה ומשוכללת, אשר לא יודעים להפעיל יותר ממחצית התוכניות והפונקציות שבה.

בנושא התוכניות חשוב לזכור כי מכונות כביסה מגיעות עם מספר תוכניות הפעלה רב, בדרך כלל הרבה יותר ממה שרובנו משתמשים.  רוב המכבסים והמכבסות מכירים את התוכניות הבסיסיות שמעניקות תמורה מלאה בעד הכביסה, בדים רכים, נקיים ולא פחות חשוב עם ריח נעים. אך ישנן מכונות עם תוכניות משופרות וחבל לא ללמוד להשתמש בהן להקל על העשייה ובעיקר לשמור על איכות הבד. תהליך הכביסה יכול להיות פשוט עם המכונה הנכונה.

עוד כתבות שיעניינו אותך
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...
חברת סיליס והשירותים שהיא מציעה
חברת סיליס מערכות חשמל בע״מ, מתמחה בכול עבודות החשמל הנדרשות...
חברת SDB והשירותים שהיא מציעה
הזדמנויות להשקעה בנדל״ן בחו״ל עשויות להבטיח תשואות גדולות והן נחשבות...