Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

למה פרסום של העסק עכשיו בפייסבוק יעזור לכם לחזור בקלות מהקורונה?

למה פרסום של העסק עכשיו בפייסבוק יעזור לכם לחזור בקלות מהקורונה?
קרדיט: canva.com

כשעסקים נכנסים לצרה, הם בדרך כלל מקצצים קודם באחד הענפים הכי חשובים בעסק שלהם – שיווק. בתקופה הזאת, הרבה אנשים לא מבינים כי שיווק דיגיטלי זאת הצורה הכי יעילה באמצעותה תוכלו להשאיר את העסק שלכם בעניינים במינימום מאמץ, בעיקר במחשבה לטווח ארוך. אז נתנו לכם כמה סיבות למה כדאי לפרסם את העסק שלכם עכשיו בפייסבוק למרות הקורונה.

אנחנו נמצאים בשיאה של תקופה מאוד קשה לעסקים קטנים. העסק מרוויח הרבה פחות אך עדיין מוציא את אותו סכום הכסף על שכירות, ארנונה, תשלומי רשויות, עובדים ומה לא. באופן מפתיע, יש מקום אחד שדווקא לא כדאי לקצץ בו; שיווק בפייסבוק. בואו נבין איך הרשת החברתית הגדולה בעולם יכולה לגרום לכם לקפץ חזרה לעולם העסקים אחרי המשבר העולמי הזה.

למה פרסום של העסק עכשיו בפייסבוק יעזור לכם לחזור בקלות מהקורונה?
קרדיט: canva.com

אין לכם תחרות בשיווק בפייסבוק

כמו שכתבנו קודם, רוב העסקים מחליטים לקצץ קודם כל בעלויות השיווק שלהם, במקום לקצץ בכל מקום אחר אצלם כמו משא ומתן עם העסקים. סביר מאוד שהעסקים האלה ידעכו מהר מכיוון ששיווק דיגיטלי הוא הכלי הכי טוב כרגע לקבלת לקוחות חדשים ולחזור לעניינים מבלי יותר מידי מאמץ ומבלי לצאת מהבית בכלל.

באמצעות איש קידום דיגיטלי נכון, המתמחה בקידום בפייסבוק. תוכלו לקבל תוצאות מדהימות כי אף אחד לא מתחרה על משבצת השיווק שלכם, ואיש השיווק צריך לייעל את המודעות שלכם רמה אחת קדימה. זה הזמן המושלם לעשות את זה; מחיר המודעות בפייסבוק נמצא בשפל שלא נראה כמוהו (בעיקר העסקים שנפגעו הכי הרבה, כמו עסקי הטיולים) ואיש שיווק מקצועי יכול לחסוך לכם עוד יותר כסף על השיווק. השילוב בין שניהם ייתן לעסק שלכם נוכחות רשתית עצומה במחיר זול,  ובהמשך, לקוחות דרך הפייסבוק.

קהל הלקוחות מחכה למודעות שלכם

כל העולם נמצא עכשיו בפלאפון או מול המחשב יותר מהרגיל בגלל שאין ממש מה לעשות. חלק גדול מהזמן, אנשים יושבים בבית ומנסים להעביר את הזמן בבהייה במסכים ברשתות חברתיות. פייסבוק היא אחת הפלטפורמות בהן נרשמו שיאים של תנועה וצפייה בתוכן שלא נראו מעולם. יש אנשים שמחכים לתוכן שלכם כל היום ורוצים, באופן ישיר או עקיף, לצפות בעסק שלכם. האצבעות שלהם מגוללות את המסך למטה, והם ממשיכים לצרוך תוכן כי זוהי ברירת המחדל שלהם כרגע. תיתנו להם את התוכן שהם משתוקקים לו בשביל להעביר להם את הזמן, ובשביל שהעסק שלכם יקבל נוכחות רשתית גבוהה. בצורה הזאת, ברגע שהקורונה תסתיים, יש סבירות יותר גבוהה שהם יפנו לעסק שלכם.

השקעה לטווח ארוך לעומת השקעה לטווח קצר

תחשבו על זה ככה, אם יותר אנשים רואים את המודעות שלכם עכשיו, מה ימנע מהם לבקר בעסק שלכם כשכל העניין הזה יחלוף? למה שלא ירצו את השירות שאתם מציעים להם, אם אתם יכולים גם בתקופות הקשות ביותר להראות איתנות ונוכחות חזקה בפייסבוק? מה זה אומר כשרואים את העסק שלכם ולא רואים אף עסק אחר?

האמת היא, שיש הרבה מאוד סיבות טובות להסתכן ולהמשיך את הפרסום לעסק שלכם בפייסבוק. אם אתם באמת רואים את עצמכם ממשיכים לנהל את העסק שלכם גם אחרי הקורונה, והוא חלק מהמהות שלכם ומאיך שאתם מגדירים את עצמכם, כדאי מאוד להשקיע בזה. התוצאות שתקבלו יהיה שוות את זה, ותהיה לכם הרבה מאוד עבודה.

עוד כתבות שיעניינו אותך
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...
חברת סיליס והשירותים שהיא מציעה
חברת סיליס מערכות חשמל בע״מ, מתמחה בכול עבודות החשמל הנדרשות...
חברת SDB והשירותים שהיא מציעה
הזדמנויות להשקעה בנדל״ן בחו״ל עשויות להבטיח תשואות גדולות והן נחשבות...