Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לעצב את המשרד לנוחיות העובדים עם קיוביק

לעצב את המשרד לנוחיות העובדים עם קיוביק

סביבת עבודה מתקדמת משפיעה על טיב הביצוע שלנו. כאשר אנו מדברים על סביבת עבודה, הכוונה היא בין היתר אל בחירת פריטי הריהוט – ולקו העיצובי ההרמוני השולט במשרד. החל מכיסאות ארגונומיים לעמדות העבודה, שולחן לחדר הישיבות, הדלפק בכניסה הראשית של המשרד ועד הארוניות והכונניות – פריטים אלו יסייעו רבות להתנהלות המקצועית היום-יומית בעבודה.

לעצב את המשרד לנוחיות העובדים עם קיוביק

מעוניינים להעלות את רמת התפוקה של העובדים במשרד? מחפשים אחר פריטי ריהוט מעוצבים ונוחים למגוון העובדים והלקוחות? החל מכיסאות משרדיים, שולחן לחדר ישיבות, כוננית מדפים ועוד – כדי לקבל את השירות המקצועי והאיכותי ביותר, יש לפנות אל קיוביק דיזיין. חברה זו מתמחה באספקת ריהוט משרדי, משומש וחדש במחירים אטרקטיביים. כמו כן, צוות החברה הינו מיומן, מנוסה ובעל תודעת שירות גבוהה.

לרהט את חדרי המשרד כראוי

מה נדרש ממנהלים מקצועיים? ישנן פעולות רבות וחשובות; משימות באמצעותן ניתן יהיה ליצור אווירה נעימה לאורך היום – ולעודד את העובדים לעמוד ביעדים. אחד מהיבטים אלו כולל, בין היתר, בחירת פריטי ריהוט לעבודה. אחד הפריטים החשובים ביותר הינם שולחנות עבודה ארגונומיים. לאור העובדה שהעובדים יושבים אל מול מסך המחשב לאורך שעות ארוכות, חשוב להקפיד כי השולחן לצדו הם יושבים יהיה איכותי, ארגונומי ובעיקר – פריט שיצמצם את כאבי הגב ואת הצוואר התפוס.

כדי לרכוש מוצר זה, ניתן להסתייע בשירותיה של חברת קיוביק דיזיין. לצד השולחנות הארגונומיים, תוכלו למצוא מוצרים חשובים נוספים כדוגמת כסאות משרדיים. בין אם מדובר בכסא מנהלים, עובדים או אורחים – המבחר הוא עצום ומגוון. כל שנותר לכם לעשות הוא להתייעץ עם צוות המומחים של החברה. כך, תוכלו להגיע להחלטה הנכונה עבורכם – ללא כל בעיה.

לעמוד לרשות הלקוח

החל משולחן ישיבות, ארון משרדי עם מנעול, דלפק קבלה, שולחן עבודה פינתי, כוננית מדפים ועד כסא מנהלים – חשוב להשקיע מחשבה בעת ריהוט חדרי המשרד. כדי לקבל ייעוץ מקצועי, ולהתרשם ממגוון המוצרים והקטגוריות, יש לפנות אל חברת קיוביק דיזיין ריהוט משרדי. אולם התצוגה והאחסנה של החברה, הממוקם במתחם איירפורט סיטי, מתפרס על פני כ-1600 מ"ר. כמו כן, החברה שמה דגש על התאמת הפתרון לדרישות הלקוחות. לכל שאלה ופניה, צוות העובדים ישמח לעמוד לרשותכם. לפרטים נוספים, יש ליצור קשר בטלפון: 03-7712299

עוד כתבות שיעניינו אותך
ההצלחה הבינלאומית הגדולה של להקת המחול קמע חוזרת לבמה כרמינה בורנה
כוריאוגרפיה: תמיר גינץ | מוזיקה: קרל אורף לקראת סיבוב הופעות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
חוגגים את סדר פסח בלולה מרטין
מסעדת לולה מרטין מקדש לדגים ומאכלי ים בהרצליה מציעה ארוחת...
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...