סביבת עבודה מתקדמת משפיעה על טיב הביצוע שלנו. כאשר אנו מדברים על סביבת עבודה, הכוונה היא בין היתר אל בחירת פריטי הריהוט – ולקו העיצובי ההרמוני השולט במשרד. החל מכיסאות ארגונומיים לעמדות העבודה, שולחן לחדר הישיבות, הדלפק בכניסה הראשית של המשרד ועד הארוניות והכונניות – פריטים אלו יסייעו רבות להתנהלות המקצועית היום-יומית בעבודה.
מעוניינים להעלות את רמת התפוקה של העובדים במשרד? מחפשים אחר פריטי ריהוט מעוצבים ונוחים למגוון העובדים והלקוחות? החל מכיסאות משרדיים, שולחן לחדר ישיבות, כוננית מדפים ועוד – כדי לקבל את השירות המקצועי והאיכותי ביותר, יש לפנות אל קיוביק דיזיין. חברה זו מתמחה באספקת ריהוט משרדי, משומש וחדש במחירים אטרקטיביים. כמו כן, צוות החברה הינו מיומן, מנוסה ובעל תודעת שירות גבוהה.
לרהט את חדרי המשרד כראוי
מה נדרש ממנהלים מקצועיים? ישנן פעולות רבות וחשובות; משימות באמצעותן ניתן יהיה ליצור אווירה נעימה לאורך היום – ולעודד את העובדים לעמוד ביעדים. אחד מהיבטים אלו כולל, בין היתר, בחירת פריטי ריהוט לעבודה. אחד הפריטים החשובים ביותר הינם שולחנות עבודה ארגונומיים. לאור העובדה שהעובדים יושבים אל מול מסך המחשב לאורך שעות ארוכות, חשוב להקפיד כי השולחן לצדו הם יושבים יהיה איכותי, ארגונומי ובעיקר – פריט שיצמצם את כאבי הגב ואת הצוואר התפוס.
כדי לרכוש מוצר זה, ניתן להסתייע בשירותיה של חברת קיוביק דיזיין. לצד השולחנות הארגונומיים, תוכלו למצוא מוצרים חשובים נוספים כדוגמת כסאות משרדיים. בין אם מדובר בכסא מנהלים, עובדים או אורחים – המבחר הוא עצום ומגוון. כל שנותר לכם לעשות הוא להתייעץ עם צוות המומחים של החברה. כך, תוכלו להגיע להחלטה הנכונה עבורכם – ללא כל בעיה.
לעמוד לרשות הלקוח
החל משולחן ישיבות, ארון משרדי עם מנעול, דלפק קבלה, שולחן עבודה פינתי, כוננית מדפים ועד כסא מנהלים – חשוב להשקיע מחשבה בעת ריהוט חדרי המשרד. כדי לקבל ייעוץ מקצועי, ולהתרשם ממגוון המוצרים והקטגוריות, יש לפנות אל חברת קיוביק דיזיין ריהוט משרדי. אולם התצוגה והאחסנה של החברה, הממוקם במתחם איירפורט סיטי, מתפרס על פני כ-1600 מ"ר. כמו כן, החברה שמה דגש על התאמת הפתרון לדרישות הלקוחות. לכל שאלה ופניה, צוות העובדים ישמח לעמוד לרשותכם. לפרטים נוספים, יש ליצור קשר בטלפון: 03-7712299