Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לעשות סדר באפיקי החיסכון שלכם

לעשות סדר באפיקי החיסכון שלכם
קרדיט CANVA

חיסכון היה פעם עיקרון יסוד בחיים של כולם, מילדים ועד מבוגרים. כבר שנים רבות שהחיסכון החשוב ביותר הוא חיסכון פנסיוני ויש יתרונות של מכשירים פנסיוניים ופיננסיים שונים לאזרחים גם לפני הפנסיה וגם לאחריה, כך שחשוב להקדיש לזה זמן ולעשות סדר בכל האפיקים שבהם אתם חוסכים. ריבוי האפשרויות גורם לכך שיש היום הרבה יותר תסבוכת בהבנת המכשירים הפיננסיים שבעזרתם חוסכים, למרות שיש גם יותר אפשרויות שכדאי לבחור בהן למטרות הספציפיות שלכם. אם אתם רוצים להבין איפה אתם עומדים כיום ביחס לגילכם, למועד הפרישה, לתוכניות שלכם ולצרכים שלכם בעתיד, מומלץ להיפגש ולדון בזה עם סוכן ביטוח פנסיוני שבודק את כל הכספים שהשקעתם עד היום לפי הנתונים מהמסלקה הפנסיונית, מחברות הביטוח ונתונים נוספים שאתם מספקים ומכוון אתכם בבחירת אפיקי השקעה המתאימים לכם והנכונים לכם ביותר גם לקראת הפנסיה וגם לאחריה. רפאל חביב הוא סוכן ביטוח פנסיוני וגם מנהל תיקים מוסמך, המבצע בדיקה מקיפה ללקוחות שלו, מסביר את כל המידע הנחוץ ובונה אפשרויות השקעה טובות ומועילות יותר עבורם, לפי הצרכים שלהם.

לבדוק את ההשקעות שלכם

אנשים שקוראים על תשואות ותוצאות טובות יותר במכשירי השקעה מסוימים עלולים להתפתות להמלצות לנייד כספים, מבלי לבחון את התמונה המלאה של תשואות האפיק החדש בטווח הארוך, התנודתיות ומאפייני המכשיר השונים. לכל מכשיר השקעה יש חוקים משלו בנוגע לנזילות, לכיסויים ביטוחיים, לסבסוד ממשלתי הניתן לקרנות הפנסיה ועוד. מצד שני, אם לא מניידים את הכספים שלכם למכשיר השקעה עדיף לטווח הארוך, עלולים להפסיד תשואה פוטנציאלית גבוהה בהרבה. לכן, לא מומלץ לבצע ניוד קופת גמל להשקעה למשל או כל מכשיר פיננסי/ פנסיוני אחר, לפני שמומחה לפנסיה ולהשקעות בודק לכם את הקופות והקרנות ופורס לפניכם את האפשרויות וההשלכות של כל פעולה.

האם אתם יודעים בדיוק מה יש לכם בביטוחים ובפנסיה?

רוב האנשים חוסכים שנים ומשלמים על ביטוחים שונים מבלי לדעת בדיוק בכמה זה מסתכם ומה הם עומדים לקבל בסופו של דבר. זה מוביל לכך שיש לפעמים ביטוחים כפולים או ביטוחים שאינכם זקוקים להם ואפילו מצבים שבהם אתם בטוחים שחסכתם לפנסיה אבל מתברר שהרוב החיסכון הופנה לרכישת כיסוי ביטוחי יקר ולא לחיסכון עצמו. כשהמצב הכלכלי כיום מחייב מחשבה נוספת והתארגנות נכונה לנוכח יוקר המחיה, חשוב להבטיח לעצמכם עתיד טוב יותר על ידי בדיקת ביטוחים ופנסיה כדי להבין איפה אתם עומדים. רפאל חביב, סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי שעובד עם כל חברות הביטוח הגדולות ובתי השקעות מובילים, עושה את הבדיקות האלה על מנת שתדעו איפה אתם עומדים ומה מוצע לכם כעת בהתאם למצבכם. שאלות נוספות? חייגו עוד היום 050-838-5533

עוד כתבות שיעניינו אותך
מה זה nlp ומה הופך את שיטת הטיפול הזו כל כך אפקטיבית
בשנים האחרונות עוד ועוד אנשים מתוודעים לעולמות ההתפתחות האישית. אנחנו...
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
ההצלחה הבינלאומית הגדולה של להקת המחול קמע חוזרת לבמה כרמינה בורנה
כוריאוגרפיה: תמיר גינץ | מוזיקה: קרל אורף לקראת סיבוב הופעות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....