Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לפרק את החבילה ולהתנהג בכבוד

לפרק את החבילה ולהתנהג בכבוד

הקמת משפחה בישראל הינה בגדר גאווה עבור רובנו. למצוא את הפרטנר התומך, להתחתן אתו ולהביא ילדים לעולם – מדובר בפסגת השאיפות. עם זאת, נדמה כי הסטטיסטיקה לרעתם של זוגות נשואים רבים, כאשר רבים מחליטים לפרק את החבילה ולהתגרש. עם זאת, חשוב להדגיש כי הליך גירושין יכול להתבצע בכבוד וללא וויכוחים מיותרים. חשוב לשים את טובת הילדים מול העיניים ולפתוח פרק חדש ללא כל אי נעימות וכעס, להיפך. זאת ועוד, תוך שיתוף פעולה עם עורך דין מנוסה בתחום דיני המשפחה.

כאמור, יותר ויותר זוגות נשואים מתגרשים בשנים האחרונות. מדובר בשבר של ממש, ולכך השלכות רבות על התא המשפחתי שקודם לכן היה שלם. כדי להתחיל בהליך הגירושין ולקדם אותו ביעילות, יש ליצור קשר עם עורך דין משפחה. החל מטיפול בתביעות מזונות ילדים, הפחתת מזונות, חלוקת רכוש בגירושין ועד הסדרי משמורת – יש לפנות אל משרד עורכי דין אילן גבע. משרד זה יסייע לכם גם במקרים נוספים, כדוגמת עריכת צוואה, הגשת מסמכי ייפוי כוח מתמשך ועוד.

לפרק את החבילה ולהתנהג בכבוד

לנהל את הליך הגירושין על הצד הטוב ביותר

בצעירותנו, אנו בטוחים כי האהבה לבני הזוג תישאר לנצח. ומתוך תחושה זו אנו מתחתנים. במהרה, המציאות חודרת פנימה ומופיעים סדקים רבים במערכת היחסים. מדובר במצב לא פשוט, ההבנה שהזוגיות שלכם כיום איננה זהה לאופן בו התנהלה בתחילת הנישואין. עם זאת, כאשר אתם מבינים כי הליך גירושין הינו בלתי נמנע עבורכם – זהו הזמן לפנות אל משרד עורכי דין אילן גבע ולהתייעץ עימם. אחד הנושאים החשובים ביותר עליו תתייעצו הינו חלוקת רכוש בגירושין. נושא זה יתייחס, בין היתר, לשאלה: האם קיים רכוש הרשום על שם האישה? בהתאם לתשובה, ניתן יהיה לקבוע את חלוקת הרכוש במדויק.

כמו כן, לאורך הליך הגירושין, על שני הצדדים להגיע להחלטה לגבי מזונות ילדים. מהו גובה המזונות וכיצד הוא נקבע? עד איזה גיל יש לשלם מזונות לילדים? יש לקבל תשובות על שאלות אלו ואחרות כדי להתקדם בתהליך כראוי.

 

להגיע להסכם מאוזן ומדויק

הליך גירושין הוא איננו פשוט, שכן הוא דורש מאתנו משאבים רגשיים, כספיים ועוד. עם זאת, ניתן לנהל שלב מכריע זה היטב. כיצד? על ידי פניה אל משרד עורכי דין אילן גבע. בין אם מדובר במזונות ילדים, תביעת כתובה וכן הלאה – יחדיו תגיעו להסכם מדויק ומאוזן. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר בטלפון: 073-7765553

עוד כתבות שיעניינו אותך
הדרך להצלחה מחייבת תכנון והתמדה
מהו השלב הראשון בהקמת עסק? האם זה השכרה של מקום?...
תלמידי עתיד כרמים בבנימינה גבעת עדה ישתתפו בתחרות רובוטיקה בארה"ב
תלמידי עתיד כרמים ישתתפו בתחרות רובוטיקה בארה"ב נבחרת הרובוטיקה First אורביט...
כך תנהלו את משימות העסק שלכם בצורה יעילה יותר
לא אחת קורה שלמרות הרצון הטוב שלכם, העסק תקוע? אתם...
עיצוב והקמת גינה מודרנית עם בריכת שחיה
גינה מודרנית עם בריכת שחיה היא משאת נפשם של משפחות...
כל מה שצריך לדעת על מנעולנים מוסמכים בשרון
שלום וברוכים הבאים למקומונט השרון, שמי ליעד מרום ואני המייסד...
סוגיות מורכבות במשפט הפלילי
עו"ד מעצרים מתמחה בייצוג והגנה על אנשים שנעצרו על ידי...
מהם ההבדלים בין עיצוב המשרד לעיצוב הבית
עיצוב פנים הוא היבט חשוב בתכנון של כל חלל, אך...
איך רכישת דירה יכולה להשפיע על המצב הפיננסי שלכם?
האם כדאי לשכור או לרכוש דירה תלוי במידה רבה כמה...
שירותי השכרת כספת
השכרת כספות נעשות בדרך כלל כאשר יש צורך/דרישה לאפסן דברי...
ברגעים הקשים ביותר אל תוותרו על עורך דין מצוין
ככל שעורך הדין שלכם טוב יותר כך הוא מצליח לעשות...