Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לרקוד כאילו אף אחד לא רואה אתכם – למה לא בעצם?

לרקוד כאילו אף אחד לא רואה אתכם – למה לא בעצם?
קרדיט - Canva

מבוגרים רבים מוצאי את עצמם מגשימים חלומות בגיל מבוגר לאחר שהשתחררו מאמונות מגבילות והתחילו להאמין בזכותם לעשות זאת ללא שיפוט עצמי. בין היתר, הם מרשים לעצמם גם להשתחרר מעכבות וללמוד מיומנויות שתמיד רצו ללמוד אבל לא הרשו לעצמם בגלל סיבות שונות. ריקוד הוא אחד מהם ומכיוון שיש כל כך הרבה שיטות וסוגי ריקוד אפשר תמיד למצוא את מה שמתאים לכם כדי שתוכלו להתבטא באופן חופשי בקביעות ולא להרגיש מבוכה בגלל זה. אם נראה לכם שבלט הוא ריקוד שמאוחר מדי להתחיל בגיל מבוגר בגלל הגמישות הנדרשת וההשקעה המתחייבת, יש גם מחול מודרני, למי שרוצה בכל זאת למצוא דרך אינדיבידואלית לרקוד. זהו מחול אקלקטי שמאמץ מוטיבים שונים ויכול להתאים גם לגילים מבוגרים יותר, אם כי נדרשת בכל זאת התמדה והשקעה. המדריכים המסורים של בוסתן – המרכז למחול מקצועי ובריאות הגוף ישמחו ללמד אתכם כיצד לרקוד בשיטות שונות ולבטא את עצמכם כמו שרציתם תמיד.

מה תרצו לרקוד היום?

לא חייבים להתקבע על סוג אחד של מחול. אם אתם באמת אוהבים ריקוד וחושבים שמתאים לכם להתחיל ללמוד כל מה שקשור בו, הגיע הזמן לקחת שיעורי ריקוד. תוכלו למצוא שיעורים שונים שיכולים לגוון לכם בין מחול מודרני, ג'אז, היפהופ, או אפילו יוגה ושיטת ניה כדי לשלב בין אלמנטים שונים ולמצות את המיטב בתנועה. ככל שתמשיכו לנוע יותר כך גם תגבירו את היכולות הגופניות שלכם ותשפרו את הריקוד שלכם. במרכז אפשר למצוא שיעורים שגם מיטיבים עם הגמישות ויכולת התנועה שלכם כדי להוסיף לכם כלים ולשפר את מצבכם הגופני והתנועה ביום יום. אלה שיעורים שמגדילים את טווח התנועות שלכם וכך אתם משפרים כל פרמטר שנדרש לריקוד.

להתחיל בכל גיל

היתרון של מרכז שמלמד תנועה בריאה בכל שיטה הוא שאפשר לבוא בכל גיל ולמצוא לעצמכם פעילות גופנית שנראית לכם הולמת את מצבכם וטעמכם. אפשר ללמוד כמה סוגי ג'אז, ללמוד מחול מודרני וגם להצטרף לשיעורי ניה כדי לשלב אפילו אלמנטים מאמנויות לחימה כדי לשפר את מצבכם. גמישות, יציבה טובה, שיווי משקל, קואורדינציה, כושר גופני וסבולת לב ריאה הם חלק מהרווחים שלכם משיעורי ריקוד ותנועה. המורים המסורים והמיומנים של בוסתן – המרכז למחול מקצועי ובריאות הגוף מציעים לכם שיעורים מגוונים בכל ימות השבוע. כל מה שנותר לעשות זה למצוא את השיעור שמתאים לכם ולנצל אותו עד תום.

עוד כתבות שיעניינו אותך
מטרות של תכנון פרישה
קצבאות המדינה אינן מספקות את התמיכה הכלכלית הדרושה לפרישה ראויה....
מה הם היתרונות של הדפסת חלקי תעשייה בתלת מימד?
היתרונות של הדפסות תלת מימד עבור דגמים לתעשייה מציבים אותן...
מה זה nlp ומה הופך את שיטת הטיפול הזו כל כך אפקטיבית
בשנים האחרונות עוד ועוד אנשים מתוודעים לעולמות ההתפתחות האישית. אנחנו...
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
מארזי שוקולד ליום הולדת
מארזי שוקולד ליום הולדת
מתן מתנה לילדכם בתור מארז שוקולד מעודן וייחודי של שוקולטרי...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...