Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מבקרים בגארדה לנד? כמה טיפים שיעשו לכם את הביקור

מבקרים בגארדה לנד? כמה טיפים שיעשו לכם את הביקור

פארק השעשועים גארדה לנד הוא חובה עבור מטיילים באזור צפון איטליה, ולא קשה להבין מדוע: מדובר באחד מפארקי השעשועים הטובים ביותר שיש לאירופה להציע. עם למעלה מ-30 מתקנים המיועדים לבני כל הגילאים, מופעים מושקעים ותפאורה יוצאת דופן (ולו רק בגלל הנוף המרהיב המקיף את הפארק) – ניתן בקלות לבלות כאן יום שלם אחד לפחות. אספנו עבורכם כמה המלצות שיהפכו את הביקור שלכם בגארדה לנד למוצלח ולזול יותר.

מבקרים בגארדה לנד? כמה טיפים שיעשו לכם את הביקור

איך קונים כרטיסים?

השאלה הראשונה שאתם בוודאי שואלים היא מהי הדרך הנכונה והמשתלמת ביותר לרכוש כרטיסים לגארדה לנד ואיך כדאי לעשות זאת. רבים ימליצו לבצע הזמנה מוקדמת של הכרטיסים דרך האינטרנט. הסיבה העיקרית היא שבדרך זו אפשר לחסוך את התורים הדי ארוכים שעלולים להשתרך בקופות בכניסה לפארק. גם דרך חברות וסוכנויות תיירות למיניהן ניתן לרכוש כרטיסים, אם כי מומלץ במקרה הזה לראות האם לא נגבית מכם עמלה מוגזמת על התיווך.

יש כמה סוגי כרטיסים לגארדה לנד, כולל כמה אופציות מוזלות יותר: למשל כרטיסי ערב, כרטיסים משפחתיים וכרטיסים ליומיים. לחלופין אתם יכולים לרכוש כרטיסים אשר מאפשרים לכם לדלג על התורים במתקנים, חלקם מאפשרים כניסה אחת בלבד למתקן וחלקם כמות כניסות בלתי מוגבלת. לחלופין ניתן לרכוש בחלק מהמתקנים, תמורות כמה אירו, זכות לדלג על התור.

מתי להגיע לגארדה לנד?

גארדה לנד פתוח בחודשי הקיץ ובעונות המעבר, כך שבחודשים פברואר-מרץ ובחלקים גדולים מינואר ומדצמבר הוא סגור. בנוסף, שעות הפתיחה משתנות מדי תקופה, כך שחשוב לבצע את הבדיקה הדי פשוטה הזו טרם ההגעה למקום.

המועד הנבחר משפיע גם על החוויה בביקור בפארק. את התורים בדרך למתקנים כבר הזכרנו, כאשר בתקופות העמוסות הם עשויים להגיע ללמעלה משעה למתקן. למרות שהתמורה בסוף הדרך שווה כמעט תמיד את ההמתנה, דעו לכם שבתקופות המעבר התורים קצרים בהשוואה לשיא הקיץ. על אותו עיקרון אם אתם מגיעים לגארדה לנד באמצע השבוע, ולא בימי אמצע השבוע או בחגים מקומיים, התורים צפויים להיות קצרים יותר.

טיפ קטן: רוב המתקנים המבוקשים מלאים בעיקר בשעות הפתיחה של הפארק, ולכן אפשר לתכנן את הביקור בהם לשעות מאוחרות יותר. יש שימליצו על שעות הצהריים, בהן חלק לא קטן מהמבקרים אוכלים – ומכאן שהתורים למתקנים עשויים להיות קצרים באופן יחסי.

הצטיידות בדרך לפארק

פארק גארדה לנד ממוקם בין מילאנו ובין וונציה תחת כיפת השמיים, ויש לכך השפעה לא קטנה על הביקור. אתם צפויים ללכת בו לא מעט, מה שעשוי להקשות עליכם מעט בשיא הקיץ או לחלופין כשמזג האוויר קר. מומלץ להגיע עם לבוש גמיש, שיאפשר לכם לשנות את ההופעה שלכם על פי התנאים הספציפיים. קחו בחשבון שבמתקנים רבים בגארדה לנד אתם צפויים להירטב כהוגן, מה שהופך את ההמלצה להגיע עם מספיק בגדים להחלפה מתבקשת. אם יש לכם תיק אטום למים, הוא יכול לסייע גם כן.

ומה עם אוכל? בגארדה לנד תמצאו כמה מסעדות, אולם אל תצפו למציאות: האוכל כאן נוטה להיות תעשייתי ויקר ביחס לתמורה. כדאי להתארגן מראש עם כריכים, חטיפים ומספיק שתייה. אם אתם מעוניינים להתבסס על הדוכנים והמסעדות שבמקום, מומלץ לוודא אם אתם יכולים למצוא אליהם הנחה. לעיתים אפשר למצוא הנחות נאות דרך אפליקציות, חוברות קופונים וכדומה.

עוד כתבות שיעניינו אותך
באילו מצבים מתקבלת החלטה על מעצר?
מעצר נחשב לפעולה לא שגרתית ואף קיצונית השוללת מאדם את...
הדרך להצלחה מחייבת תכנון והתמדה
מהו השלב הראשון בהקמת עסק? האם זה השכרה של מקום?...
תלמידי עתיד כרמים בבנימינה גבעת עדה ישתתפו בתחרות רובוטיקה בארה"ב
תלמידי עתיד כרמים ישתתפו בתחרות רובוטיקה בארה"ב נבחרת הרובוטיקה First אורביט...
כך תנהלו את משימות העסק שלכם בצורה יעילה יותר
לא אחת קורה שלמרות הרצון הטוב שלכם, העסק תקוע? אתם...
עיצוב והקמת גינה מודרנית עם בריכת שחיה
גינה מודרנית עם בריכת שחיה היא משאת נפשם של משפחות...
כל מה שצריך לדעת על מנעולנים מוסמכים בשרון
שלום וברוכים הבאים למקומונט השרון, שמי ליעד מרום ואני המייסד...
סוגיות מורכבות במשפט הפלילי
עו"ד מעצרים מתמחה בייצוג והגנה על אנשים שנעצרו על ידי...
מהם ההבדלים בין עיצוב המשרד לעיצוב הבית
עיצוב פנים הוא היבט חשוב בתכנון של כל חלל, אך...
איך רכישת דירה יכולה להשפיע על המצב הפיננסי שלכם?
האם כדאי לשכור או לרכוש דירה תלוי במידה רבה כמה...
שירותי השכרת כספת
השכרת כספות נעשות בדרך כלל כאשר יש צורך/דרישה לאפסן דברי...