Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מדריך בחירת ארון בגדים

מדריך בחירת ארון בגדים

אומרים שהבגד עושה את האדם. אבל גם אם האמרה הזאת לא תמיד נכונה, אין עוררין על כך שארון הבגדים עושה את חדר השינה. באופן עקרוני, עיצוב חלל הבית הוא משימה מאתגרת הדורשת ידע, הבנה וסטייל. ישנם חדרים, כמו חדרי שינה וחדרי ילדים הדורשים מחשבה לניצול מיטבי של המרחב הנתון והוספה של ריהוט פרקטי, איכותי ומעוצב בהתאם. הרצון לייצר מרחב שינה נעים, שאינו עמוס מידי אך בכל אופן מאפשר פתרונות אחסון מספקים, מעלה את הצורך במדריך לבחירה נכונה של ארון בגדים.

ענף הריהוט הביתי ובעיקר ריהוט לחדרי שינה, הינו תחום השופע באין ספור אפשרויות ופתרונות. החל ממגוון רחב של חדרי שינה קומפלט, שידות, ועוד וכמובן שלל ארוניות וארונות. ארון קיר, ארון הזזה, ארון הזזה עם מראה ואילו חדר ארונות, ההיצע העצום מאפשר מחד, בחירה מדויקת, אך מאידך מעמיד את הרוכשים בפני בעיה, מה לבחור?!

מדריך בחירת ארון בגדים

בחירה של ארון בגדים אינה דבר של מה בכך ויש צורך בבדיקה של מספר אלמנטים חשובים:

  1. מידות – חשוב מאוד למדוד בצורה מדויקת את חלל החדר בו עתיד הארון לעמוד והנקודה הספציפית בה רוצים למקמו. לוודא גובה, רוחב, לבחון האם הוא מפריע לשקעי חשמל או תקשורת ובכלל האם יש מגבלות שיהוו מכשול בבחירה של ארוך כזה או אחר.
  2. מרחב לדלתות – ישנם ארונות, בעיקר ארונות קיר הדורשים מרחב פתיחה של הדלתות כלפי חוץ. זה יוצר מצב בו יש בעיה למקם רהיטים אחרים אשר יפגעו בעת פתיחת דלת או שדלתות הארון הפתוחות יחסמו את המעבר. פתרון מושלם לסוגיית הדלתות הוא ארון הזזה עם מראה, אשר משמש גם כפתרון אחסוני נוח וגם מוסיף את האלמנט של המראה וחוסך מקום.
  3. פרקטיות – הכוונה היא למבנה הפנימי ולעומק הארון וכן לפתרונות האחסון הקיימים בו. חשוב לבדוק האם הארון מודולרי וניתן להתאימו ולשנות את המבנה הפנימי בהתאם לצרכים המשתנים. ישנם ארונות כמו ארון הזזה עם מראה או בלי, שאין להן דלתות חיצוניות ולכן כל העומק בהם נשמר לנוחות מקסימלית.
  4. איכות – איכות הארון נמדדת בעיקר באיכות חומרי הגלם ממנו הוא עשוי, רוב הארונות האיכותיים עשויים מפורמייקה משובחת, פורניר עץ, MDF איכותי בעל תו תקן אירופאי מחמיר, פרזול איכותי ועמיד לאורך זמן, גלגלים ובוכנות לטריקה שקטה, . רוב הארונות מגיעים בציפוי נגד שריטות המקל על הניקוי ושומר על מראה חדש לאורך זמן.
  5. עיצוב – ללא ספק גם לעיצוב יש מקום בקבלת ההחלטה, אחרי כל המדידות והבחינה הפרקטית תמיד יש רצון שהחדר ישדר את התחושה הנכונה ויעניק לשוהים בו שלווה. אחת הדרכים היא בעיצוב הארון. ניתן להתאים לא רק את מבנה הארון במידותיו אלא גם במראה העיצובי שלו. כיום ישנה אפשרות לבחור את הצבע המתאים ובמקרים של ארונות הזזה אף להוסיף מראה או פאנל דקורטיבי שמוסיף טאץ' אישי.

לסיכום, לאחר שמבינים את המידות, העיצוב והסוג המתאים לחלל החדר, חשוב לרכוש את הארון במקום אמין ואיכותי, המספק ליווי והתאמה אישית ומעניק אחריות. ארון טוב, אמור ללוות את הרוכשים לשנים ארוכות.

עוד כתבות שיעניינו אותך
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...
חברת סיליס והשירותים שהיא מציעה
חברת סיליס מערכות חשמל בע״מ, מתמחה בכול עבודות החשמל הנדרשות...
חברת SDB והשירותים שהיא מציעה
הזדמנויות להשקעה בנדל״ן בחו״ל עשויות להבטיח תשואות גדולות והן נחשבות...