Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מהן הדרכים להפצת כרטיסי ביקור?

מהן הדרכים להפצת כרטיסי ביקור?
קרדיט: PIXABAY

רקחו בדמיונכם את הסצנה הבאה: אתם בכנס עסקי, מאתרים שותף אסטרטגי פוטנציאל ולאחר שיחה ערה אודות מגוון דרכים לעבודה משותפת הגיע הרגע להחליף פרטי התקשורת.
כאן נכנס לתמונה כרטיס הביקור שלכם והעיצוב שלו בהחלט יכול להקרין על ההתמחות שלכם ולתרום לבניית המוניטין.
כרטיס ביקור הוא פריט חשוב שאחראי ליצירת הרושם הנכון ולכן, חשוב לחשוב מבחינה אסטרטגית בקבלת ההחלטות מה תהיה הצורה של הכרטיס, פלטת הגוונים, אלמנטים ועיטורים וכמובן מה יהיה כתוב עליו בנוסף לאינפורמציה הרלבנטית כמו טייטל, מקום עבודה, כתובת, פרופילים ברשתות החברתיות.
שימו דגש על משפט מנצח יניע לפעולה ובדקו מה יעורר אצל מי שמקבל את הכרטיס את הרושם המבוקש ויגרום לו לפנות אליכם בהמשך ומה בכרטיס יזכיר לו אתכם בצורה החיובית ביותר.
כדאי להתייחס בעיצוב הכרטיס לתחום העיסוק, סוג התעשייה בה פועלים, גוונים ומוטיבים שמעבירים מסר שיווקי מסוים, משפטים שמחזקים את הרושם.

לאחר שיש לכם כרטיס בין אם עצבתם בעצמכם בממשק עיצוב ידידותי או באמצעות גרפיקאי מיומן ושלחתם להדפסה בבית דפוס דיגיטלי, יש לזכור לעשות בו שימוש נבון. כלומר, לא לשמור אותו בארנק ולשכוח מקיומו אלא לשלוף בעת הצורך.
הפצתם של כרטיסי ביקור עשויים להגביר את התפוצה ואת החשיפה וכך גם את הפניות והלידים שיגיעו אליכם וכדאי לתכנן מה הטיימינג הנכון ובאילו לוקיישנים להפיץ את הכרטיס.
לפניכם מספר דרכים להפצתו:

קרדיט: PIXABAY

הכינו את הכרטיסים לקראת מפגשים עסקיים

אל תפספסו את ההזדמנויות למסירת כרטיסי ביקור מודפסים במפגשים באוריינטציה עסקית בה מצופה מכם להעביר את הפרטים שלכם הלאה בין אם מדובר בכנסים מקצועיים, פגישות עבודה, סמינרים, השתלמויות, ימי עיון, השקות, מפגשי גיבוש, אירועי קידום מכירות. ברגע שזיהיתם לקוח פוטנציאלי, שותף עסקי, נותן חסות או פשוט איש מפתח מקושר שיוכל לעשות שימוש יעיל בפרטים שלכם ולהמליץ או לספר עליכם לאחרים – כדאי למסור את הכרטיס ביחד יחד עם משפט כמו "אשמח לשמוע ממך" או "אם תכירו מישהו שעשוי להתעניין – אלה הפרטים שלי" וכדומה.

הכרטיס מככב במוקדים אסטרטגיים

לא חייבים לחכות לפנייה מצד שמעוניין לשמור על קשר ואפשר לקחת יוזמה ולהפיץ את הכרטיס במקומות רלבנטיים לתמיכה ולחיזוק הפעילות שלכם. למשל, בתי עסק שמוכנים לתלות על לוח השעם או להציב בעמדת קבלת קהל את הכרטיס שלכם כחלק משיתוף פעולה עסקי או במידה ואתם מזהים שמדובר במקום אליו מגיעים לקוחות פוטנציאליים ומשתלם לכם אפילו במקרים מסוימים לשלם על העמדה או על הפצת הכרטיסים במקום זה.
ניתן גם לבצע שת"פ כאשר כרטיסי הביקור שלכם מחולקים ללקוחות כחלק מקיט מסוים כגון ערכת רישום או ערכת קד"מ.
לפעמים אפילו מקומות בלתי צפויים עשויים להניב מתעניינים כמו בחוג של הילדים, במספרה של מעצב השיער, במפגש עם הורים בגן השעשועים – דאגו להסתובב עם כרטיסים לכל מקרה.
אפשר גם לחלק בתיבות הדואר או להצמיד לדלתות של בתי עסק או בתים של לקוחות רלבנטיים, להצמיד לעצים בחוץ, להפיץ בשווקים מסחריים וכל מקום בו מאפשרים לכם הפצתו של הכרטיס ואתם בונים על תנועה משמעותית של מתעניינים או הגברת המיתוג של בית העסק שלכם.

סריקת הכרטיס והעלאתו לרשת

על אף שהכרטיס שלכם מודפס שווה בהחלט להחזיק את הקובץ המקורי ולהעלות אותו לרשת למקומות בהם אתם סבורים שיהיה עניין בפרטים שלכם כמו אתר החברה, בלוג מקצועי, פרופילים ברשתות החברתיות, מודעות דרושים או מוצרים ושירותים במרקט פלייס או בזירות מסחר שונות וכן להוסיף אותו לחותמת המייל שלכם בכל התכתבות באמצעות הדואר האלקטרוני.

עוד כתבות שיעניינו אותך
ההצלחה הבינלאומית הגדולה של להקת המחול קמע חוזרת לבמה כרמינה בורנה
כוריאוגרפיה: תמיר גינץ | מוזיקה: קרל אורף לקראת סיבוב הופעות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
חוגגים את סדר פסח בלולה מרטין
מסעדת לולה מרטין מקדש לדגים ומאכלי ים בהרצליה מציעה ארוחת...
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...