Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מחיצות ניידות אקוסטיות לאולמות אירועים ומרכזי קונגרסים

מחיצות ניידות אקוסטיות לאולמות אירועים ומרכזי קונגרסים
קרדיט לתמונה - ש.א טכנולוגיות – מחיצות אקוסטיות ניידות

בישראל יש מספר של אולמות אירועים ומרכזי קונגרסים שמספקים פלטפורמה אידיאלית לירידים, תערוכות, כנסים וכו\'. מקומות אלה מכילים בתוכם חלל שאמור לספק מרחב לכמות גדולה של מבקרים שמגיעים לכל אותם אירועים ותערוכות שמתחלפות להן כל העת. מדובר בחללים שהעיצוב שלהם מתחלף כל זמן קצר ולכן כל האלמנטים העיצוביים שנמצאים בו צריכים להיות דינאמיים, קלים ונגישים, שניתן לשלוף אותם בלי בעיה. מחיצות אקוסטיות ניידות הינן מענה אידיאלי לחללים מהסוג הזה, שמתבקשים להשתנות בהתאם לסוג התערוכה, אופי היריד או סגנון האירוע.

עד לא מזמן, כל מחיצה מתקפלת שימשה בעיקר כמענה פרקטי שנועד ליצור הפרדה בין חלל אחד לחלל שני ולא יוחס לה כלל אלמנט עיצובי, אולם היום הגישה השתנתה וכל מה שנמצא בחלל שלנו אמור להוות גם פן עיצובי ואסתטי – מחיצות ניידות אקוסטיות חדשניות תספקנה את התנאים הטובים ביותר להאזנה בכל מתחם, מרחב אישי ולא פחות מזה – שלל עיצובים נהדרים שמשדרגים את החלל.

קרדיט לתמונה – ש.א טכנולוגיות – מחיצות אקוסטיות ניידות

חלוקת אולמות לאולמות משנה

לא פעם יש צורך בחלוקה של אולם ענק לכמה אולמות משנה שכל אחד יוצר בתוכו קונספט משלו – חלוקה זו הינה מאוד אופיינית לירידים ואולמות לאירועים פרטיים ועסקיים. לאחר שבוע או מספר ימים, שהתערוכה מסתיימת, יש צורך לשנות את החלל לתערוכה חדשה או להשיב אותו לקדמותו. מחיצות ניידות אקוסטיות לאולמות אירועים הן אלה שמסוגלות לתת מענה מדויק לאותם צרכים ואילוצים. כפי שהוזכר כבר, ישנם חידושים רבים בכל תחום המחיצות לחלל וזה בעיקר בזכות הטכנולוגיה שכל הזמן מתפתחת לכיוונים חדשים.

מחיצה היא כבר לא רק פריט עץ שניצב לו באמצע החלל על מנת ליצור חיץ חזותי, שכן היום היא תענה על כמה צריכים בו זמנית והעיקרי שבהם הינו חלוקת אולם לכמה אולמות קטנים ואינטימיים עם תנאי אקוסטיקה גבוהים במיוחד. שכן, מדובר בפריט עיצובי, פרקטי שמאוד נוח ופשוט ליישם אותו, הוא מגיע בשלל דגמים, סגנונות ומידות והכל לפי צרכיו של הלקוח. היום גם אפשר להתאים את העיצוב של כל מחיצה לאותו אולם ספציפי שאותו היא מייצגת, לריהוט, לקירות ולאופי המוצרים, הכל על מנת ליצור הרמוניה עיצובית. כמו כן, ניתן גם להוסיף לה הדפסים ואלמנטים כיד הדמיון.

איך מייצרים רמת אקוסטיקה גבוהה כשמחלקים שטח באולמות אירועים עם מחיצות ניידות?

לכאורה, הדבר נשמע כמעט בלתי אפשרי – ליצור רמת אקוסטיקה טובה בחלקו של השטח על ידי מחיצה ניידת – אולם בפועל הרכיבים הייחודיים שמהן עשויה המחיצה, הם אלה שמאפשרים בכל מצב את הבידוד האקוסטי האפקטיבי ביותר. המחיצות עשויות ממסגרת אלומיניום שנצמדת למגוון חומרי גלם מבודדי רעש שהם אלה שמצליחים להעניק את רמת האקוסטיקה הגבוהה בזמן שכל השטח מחולק לחללים חללים. אפשר לבחור בעובי שונה של מחיצות ובחומרי גלם שונים שירכיבו את המחיצות וכך בעצם להגיע לרמת הבידוד הנחוצה, תוך ניצול מקסימלי של המרחב שעומד לרשותנו, בהיעדר כל הפרעה לכל מי שנמצא בחלל מנגד.

חומרים והגימור של המחיצות 

חומרי הגימור למחיצות הם אלה שיהיו אמונים על הניידות שלה ועל המראה הכללי, על כן, נדרש ליצור אותה מחומרי גלם מתאימים שלרוב יהיו מסוג פורניר, פורמייקה ומלמין –

פורניר  – הפורניר הינו לוח שעשוי ממספר חומרים, בעוד הציפוי שלו מיוצר מעץ טבעי. הוא מגיע בכמה עוביים, גוונים וצורות גימור. הוא עמיד, אלסטי ומאוד נוח לעבוד אתו. מחיצה בגימור פורניר טבעי תהווה מענה יעיל בעל מראה רהוט ומוקפד עבור כל חלוקה של חלל באולם תצוגה, יריד וכדומה.

פורמייקה – חומר גלם שנועד למטרות ציפוי של מגוון פרטי עץ. מחיצה עשויה מפורמייקה בנויה מפלטות סנדויץ\' בחיפוי זה, מה שהופך אותה לקלה מאוד וגם עמידה לאורך זמן. פשוט ונוח לנקות ולתחזק אותה ובאופן כללי היא מודולרית ומספקת את הבידוד האולטימטיבי בכל חלל גדול.

פורמייקה יצוקה/ מלמין – כימיקל אורגני שמשמש לרוב לייצור של פלסטיק ושרף. הוא עמיד לקרינת  UV לכן מתאפשר להניח אותו בחללים שהם יותר חשופים לשמש ולאור שמגיע מבחוץ. על ידי צביעה אפשר להעניק לו מראה אטום עם קשת גוונים ואפקטים עיצוביים וייחודיים.

המאמר נכתב באדיבות חב’ ש.א טכנולוגיות טלפון: 03-5535153  https://www.mehizot.co.il/

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...