Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מחיר השכרת אוהלים לאירועים

מחיר השכרת אוהלים לאירועים
קרדיט Bambuk-events.co.il

הפקת אירועים מכל סוג דורשת מחשבה מעמיקה לפרטי פרטים, כאשר בראשה בחירת הלוקיישן המושלם שיוצר חוויה זכירה וייחודית. אם חשקה נפשכם באירוע חוץ חגיגי בחיק הטבע, בחוף הים או בחולות המדבר, כדאי שתדעו דבר או שניים על מחיר השכרת אוהלים לאירועים. אז למי בדיוק זה מתאים וכמה עולה? הכל לפניכם:

אוהלים לאירוע
קרדיט Bambuk-events.co.il

קורת גג "טבעית" לאירועים חיצוניים

מאירועים עסקיים כמו השקות מוצר או אירועי חברה ועד אירועים פרטיים כמו בר מצווה או חתונה, כולם מחפשים אוהלים גדולים להשכרה. אוהלים אלו יכולים להיות גדולים וסגורים, כך שיתאימו מאוד לחורף וגם פתוחים או חצי פתוחים, המאפשרים לבריזה לזרום פנימה והחוצה בחודשי הקיץ.

כך או כך – אוהלים לאירועים הם פתרון מושלם לכל חגיגה, תוחמים את האירוע, משרטטים את גבולותיו ומעניקים לו את הטוויסט העיצובי הרצוי. ועכשיו כל שנותר הוא להבין מהו מחיר השכרת אוהלים לאירועים וממה בדיוק מורכבת העלות.

למי תתאים השכרת אוהל לאירועים? 

השכרת אוהלים מתאימה לאירועים שמתוכננים תחת כיפת השמיים, בכל גודל ומכל סוג. ההשכרה מתאימה למגוון רחב של צרכים במסגרת האירוע, כאשר היא משמשת גם כמחסנים זמניים לאירוע שנערך בסמוך, למטבח הקייטרינג שזקוק למקום מוצל או מחומם לעבוד בו למשך שעות רבות, לטיולי שטח עם לינת לילה, לפסטיבלי ואירועי מוזיקה שזקוקים לקונספט מעניין ועוד.

העיקרון המנחה בבחירתו של האוהל המדויק לכל אירוע, יהיה בראש ובראשונה הגודל. היקף המשתתפים הוא זה שקובע בדרך כלל את סדר הגודל ומכתיב את הדגמים מהם ניתן לבחור. קריטריון נוסף שצריך להביא בחשבון הוא אופי השטח, שיתאים בוודאי לסוגים ספציפיים יותר מאחרים, תוך התחשבות באקלים של המקום (לחות ורוחות חול בים לדוגמה) ובסוג הקרקע שבה יש להקים את המתחם.

מעבר לכל אלו, האוהלים כמתחם וכאמצעי הצללה גדול, דורשים גם עמידה בתקנים קפדניים, איכות בלתי מתפשרת וביטוח לכל מקרה של נזק. בתוספת האפשרות להשכיר את המאהל יחד עם הקמה ופירוק מקצועיים, ציוד נוסף לאירוע ובחירה בדגמים או צבעים שונים, ישוקלל המחיר של השכרת אוהלים לאירועים עבור הלקוח.

בואו נדבר במספרים: מחיר השכרת אוהלים לאירועים

אז כמה בדיוק זה עולה? המחירים נעים בין כמה אלפי שקלים, כאשר האוהלים היוקרתיים והגדולים ביותר, החולשים על פני 300-500 מ"ר כבר יעלו עשרות אלפי שקלים. את המספרים המדויקים תוכלו לקבל מהחברה המקצועית להשכרה שעמה בחרתם לעבוד, כך שלא מומלץ לכוון להצעה הזולה ביותר, אלא לחברה האמינה והמקצועית ביותר.

חברה שכזו תדע לאפיין את האירוע שלכם ולהציע לו את הפתרונות האיכותיים ביותר, לדאוג לכל הפרטים הקטנים שמסביב כמו תזמון ההקמה עוד לפני הגעת יתר הספקים ולפתור בעיות נקודתיות במעמד השטח, כך שהשירות שלה חיוני לכם להצלחתו המלאה של האירוע.

מלבד העובדה שתקבלו על הצללות לאירועים מחיר מסוים, כדאי להמשיך ולבדוק מול אותה החברה גם את האפשרויות הנלוות שהיא מציעה: מתחמי ישיבה ושולחנות, אמצעי תאורה, פריטי דקורציה, פתרונות מיזוג כמו מצננים ניידים ופטריות חימום ועוד.

הקמת אוהלי אירועים מדהימים בשטח 

חברת במבוק גאה להוביל את תחום פתרונות ההצללה כחול-לבן ולהציע למפיקים, מארגנים, בעלי חברות ובעלי שמחות להשכיר אוהלים שנוצרו במיוחד עבור האקלים הישראלי, בדגמים ובצבעים שמשרתים כל אירוע ובליווי מקצועי אישי ואיכותי. לקבלת הצעות מחיר השכרת אוהלים לאירועים, בקרו באתר שלנו: bambuk

עוד כתבות שיעניינו אותך
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...
חברת סיליס והשירותים שהיא מציעה
חברת סיליס מערכות חשמל בע״מ, מתמחה בכול עבודות החשמל הנדרשות...
חברת SDB והשירותים שהיא מציעה
הזדמנויות להשקעה בנדל״ן בחו״ל עשויות להבטיח תשואות גדולות והן נחשבות...