Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מיתוג חתונה – מה זה אומר?

מיתוג חתונה – מה זה אומר?
קרדיט pexels

יודעים לעבוד על תוכנת פוטושופ או אילוסטרטור אך מעולם לא למדתם זאת באופן מקצועי? ישנם אינספור מושגים שכדאי להכיר בעיצוב גרפי. לדוגמה, אם לקוח פוטנציאלי בקש מכם שירות של מיתוג חתונה בוודאי חיפשתם בגוגל במה מדובר והגעתם למאמר הזה. ננסה לעמוד בקצרה על מהו מיתוג באופן כללי ואיך התחום קשור לתעשיית החתונות המפותחת כפי שלומדים במהלך קורס עיצוב גרפי.

מיתוג חתונה – מה זה אומר?
קרדיט pexels

מהו מיתוג?

מיתוג, בהקשר של עיצוב גרפי, הוא יצירה של שפה עיצובית אחידה המשמשת כאלמנט חוזר בפרסומים והנוכחות הדיגיטלית של חברה, שירות, ארגון או מוצר. לדוגמה, כאשר אורנג' החלו למתג את עצמם הם בחרו בריבוע הכתום המזוהה עם שם החברה כמו גם עם מחיר זול שרצוי להציג. סלקום לעומתם בחרו בעיצוב סגלגל מוכר. כיום, נושא המיתוג התפתח והגיע הרבה מעבר לגבולות העולם העסקי.

מיתוג חתונות

כאשר ממתגים חתונה בצורה מקצועית יוצרים שפה עיצובית אחידה המשמשת לעיצוב ההזמנות לחתונה, עיצוב שולחנות האוכל ואפילו משתמשים בפרחים המתאימים לצבעי המיתוג. חתונות קונספט רבות עושות שימוש במיתוג זה.

לדוגמה אם אתם רוצים למתג את החתונה שלכם בצורה קלאסית או בעיצוב שנות החמישים – תבחרו בעיצובים פשוטים באמצעות צבעים שהיו נפוצים בתקופה זו. הטקסטורות הפשוטות המלוות בפסים שחורים לבנים או בצבע אחיד המשולב בפרחים יככבו בכל אחת מההזמנות של החתונה, על הפלייסמנטים שיונחו על השולחן ואפילו על שלט הכניסה לחתונה. תוכלו ליצור פופ אפ או באנר שיופיעו גם ברשתות החברתיות ויתאימו למותג שבחרתם. בסוף האירוע תוכלו להעניק לאורחים שלכם מתנה בסגנון המותג שלכם עם תמונה שלכם או שלהם.

מדוע למתג את החתונה שלכם?

בנייה של חתונת קונספט מבדל את האירוע שלכם מאירועים נוספים ויוצר סקרנות רבה. עוד לפני שפרסמתם את תאריך החתונה והאולם האורחים שלכם יראו ברשתות החברתיות "טיזרים" – הקדמות של פרסום באמצעות סרטונים או מודעות ויזואליות הכוללות את העיצוב שבחרתם.

מעצב גרפי מקצועי יכול לבנות עבורכם את המותג ולמשוך את קהל האורחים שלכם לשאול – מתי החתונה תהיה. אינכם צריכים להזכיר להם לרשום את התאריך – הם יודעים כי מדובר במסיבה הכי טובה בעיר. כאשר תגיעו לאירוע ברכב הנושא את אותם סמלים, אלמנטים עיצוביים וצבעים שולטים – האורחים שלכם ידעו כי לא מדובר בעוד רכב עם האורחים ויקבל את פניכם בתשואות רמות.

מה הדרך הטובה ביותר לבחור את הסגנון באמצעותו תרצו למתג את החתונה?

חלק מהזוגות מתחברים מאד לתוכנית טלוויזיה אהובה או לסגנון חיים מסוים – כמו קומיקס, בעלי חיים, טבעונות או מדע בדיוני. אם שניכם חיים את אותו הסגנון ורוצים שהחתונה שלכם תדגיש זאת בפני האורחים שלכם – זו ההזדמנות הטובה להציג בפניהם מה הפך אתכם לזוג מתאים כל כך.

חלק מהזוגות בוחרים בסגנון המתאים לא רק להם – אלא מהווה אמצעי להקדיש זיכרון מסוים להורים. לדוגמה, אם ההורים שלכם אוהבים במיוחד את אלביס או את "להקת הביטלס" תוכלו לעצב את החתונה ולמתגה בקווים המתאימים לסגנון העיצוב של התקליטים שלהם. בתחום זה – השמיים הם הגבול. תוכלו גם לפנות למעצב הגרפי שלכם ולתת לו להציע מספר רעיונות עיצוביים למיתוג ולבחור את הסגנון האהוב עליכם.

לסיכום, בשנים האחרונות אנו רואים מגוון רחב של חתונות הסובבות סביב קונספט מסוים. עיצוב ההזמנות והאולם יכול להיות חלק בלתי נפרד מהמסר הוויזואלי שאתם מעבירים. במיוחד, אם אחד מכם מתעסק בתחומי העיצוב או הגרפיקה – אתם יכולים לתת דרור לדמיון ולהעניק לאורחים שלכם חוויה שונה ממה שראו בחתונות אחרות.

עוד כתבות שיעניינו אותך
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...
חברת סיליס והשירותים שהיא מציעה
חברת סיליס מערכות חשמל בע״מ, מתמחה בכול עבודות החשמל הנדרשות...
חברת SDB והשירותים שהיא מציעה
הזדמנויות להשקעה בנדל״ן בחו״ל עשויות להבטיח תשואות גדולות והן נחשבות...