Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מכשירי שמיעה – אין סיבה לסבול מליקויי שמיעה

מכשירי שמיעה – אין סיבה לסבול מליקויי שמיעה
קרדיט FREEPIK

אם גיליתם שיש לכם ליקויי שמיעה, לבטח אתם טרודים מאד מהחיים בהמשך, ובצדק. ליקויי שמיעה משבשים לחלוטין את איכות החיים בהנחה ואלו אינם מטופלים. התקשורת שלכם עם הסביבה לא מתנהלת כראוי. אתם לא מבינים מה מדברים עמכם, לא שומעים היטב ובאופן כללי לא נהנים מהחיים ביומיום. כיום, עם הטכנולוגיה והחדשנות שהגיעה גם אל עולם הטיפול בליקויי שמיעה. כיום ישנם מכשירי שמיעה איכותיים המאפשרים איכות חיים מושלמת. כל שעליכם לעשות, הוא לקבל התאמה אישית למכשור המתאים לכם.

מכשירי שמיעה
קרדיט FREEPIK

מכשירי שמיעה – איך מבצעים התאמה?

תהליך ההתאמה של מכשיר שמיעה מתבצע אך ורק לאחר בדיקת שמיעה, וקביעת רמת ליקוי השמיעה וסוג ליקוי השמיעה. את התאמת מכשירי השמיעה אפשר לבצע דרך מכוני שמיעה ולא יותר משלושה חודשים אחרי שביצעתם את בדיקת השמיעה העדכנית ביותר שלכם. אם יש לכם בדיקות שמיעה נוכחיות עדכניות או קודמות, הביאו אותן עמכם לפגישת ההתאמה. אם הנכם מרכיבים משקפי קריאה, הביאו גם אותם עמכם לפגישות ההתאמה.

אחרי שאתם בוחרים את סוג המכשיר, אותם מכוני שמיעה המתאימים מכשירי שמיעה יקחו מידות מהאוזן באמצעות סיליקון. זאת על מנת שאפשר יהיה לבנות את המכשיר המתאים, או להתאימו בצורה המתאימה אל צורת האוזן. אחרי זמן מה, תגיעו לפגישה נוספת על מנת לקבל את המכשיר, להתאימו ברמה הפרקטית ולקבל הדרכה מפורטת על התפקוד, והתפעול של המכשיר.

מהרגע שאתם רוכשים את המכשיר, וודאו כי יש לכם אפשרות לתקופת ניסיון. אם אתם מחליטים להחזיר את מכשיר השמיעה ולא לרכוש אותו, מכוני שמיעה יחייבו אתכם באחוזים ספציפיים מעלויות המכשירים. אם אתם מבקשים להתנסות במכשירים שונים ואחרים, ישנם מכונים שיאפשרו זאת.

מכשירי שמיעה – איך יודעים מהיכן לרכוש ולבצע התאמה?

רכישה של מכשירי שמיעה מתקיימת דרך מכוני שמיעה מוסמכים בלבד. וכאשר אתם רוכשים את מכשירי השמיעה, חשוב מאד לוודא זאת. ישנם מכשירי שמיעה להם אתם זכאים על פי חוק הבריאות לסבסוד מסוים מטעם אותה קופת חולים בה יש לכם ביטוח רפואי. חשוב לוודא זאת עם קופת החולים בה אתם מבוטחים, ועם אותם אנשים המתמחים במכשירי שמיעה דרכם אתם מבצעים את ההתאמה.

כאשר אתם מתעניינים לגבי מכשירי שמיעה תוכלו להתייעץ עם חברים, קולגות, משפחה או כל מי שאתם סומכים עליהם וקרובים אליכם. חשוב לשמוע חוות דעת, ביקורות והמלצות. לאלו יש תפקיד מהותי בבחירת המקום בו תבצעו את ההתאמה, ומהם תרכשו את מכשירי השמיעה.

הסיבה לכך היא ראשית, לפני הכל, אנחנו תמיד נרצה את הטוב ביותר עבור עצמנו. ובטח לבטח כאשר אנחנו מדברים על סיטואציה רפואית כמו ליקויי שמיעה.

שנית, לא מדובר בתהליך שבו אתם רואים את אנשי המקצוע פעם אחת בלבד. אתם מבצעים התאמה, מגיעים לפגישה להתאמה. לאחר מכן יש עוד פגישת התאמה, ובזמן שאתם משתמשים במכשירי השמיעה גם תוכל ולהתנסות בהם. ורק לאחר התנסות, תוכלו לרכוש אותם. כמו כן, מכשירי שמיעה מצריכים לא מעט תחזוקה. יתכן שתצטרכו לבקר באותם מכוני שמיעה יותר מפעם אחת, או פעמיים לצורך תחזוקה. כוונונים, שינויים ותיקונים קלים.

הבחירה באנשי המקצוע הטובים ביותר, תעניק לכם ביטחון ותוכלו ליהנות מהחיים באמת.
מאמר זה נכתב על ידי חברת מדנט – https://medent.co.il/hearingdevices/

עוד כתבות שיעניינו אותך
מטרות של תכנון פרישה
קצבאות המדינה אינן מספקות את התמיכה הכלכלית הדרושה לפרישה ראויה....
מה הם היתרונות של הדפסת חלקי תעשייה בתלת מימד?
היתרונות של הדפסות תלת מימד עבור דגמים לתעשייה מציבים אותן...
מה זה nlp ומה הופך את שיטת הטיפול הזו כל כך אפקטיבית
בשנים האחרונות עוד ועוד אנשים מתוודעים לעולמות ההתפתחות האישית. אנחנו...
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
מארזי שוקולד ליום הולדת
מארזי שוקולד ליום הולדת
מתן מתנה לילדכם בתור מארז שוקולד מעודן וייחודי של שוקולטרי...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...