Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ממשיכים לחיות גם בלי ה"היי"

ממשיכים לחיות גם בלי ה"היי"

מרגישים שאתם תקועים במקום? החיים ממשיכים סביבכם אך אתם עדיין לא חלק מהם? מה עשיתם כדי לשנות את התחושה הזו? במידה ופניתם אל הסמים והאלכוהול ייתכן ועליתם על מדרון חלקלק להתמכרות קשה. קיימות דרכים שונות להתמודד עם חיי היום יום השגרתיים, אך אנשים רבים מוצאים את עצמם נופלים אל תוך ההתמכרות ומסתחררים ללא שליטה על חייהם.

האמת המרה היא כי לא הכל ורוד בעולם הקנאביס. והאלכוהול, ובכן, הוא סם פסיכו – אקטיבי לכל דבר ובעת שימוש מופרז ותדיר עלול לגרום לבעיות בריאותיות רציניות, הן נפשיות והן גופניות. הפיתוי להתחיל לצרוך את החומרים הללו הינו גדול מאוד ואנו נחשפים אליו כמעט בכל מקום אליו נלך. בדיוק מסיבה זו אנשים רבים עלולים למצוא את החיים קשים יותר ללא הסחות הדעת הללו. אין דבר קשה יותר מלראות את האנשים היקרים לנו סובלים מהתמכרות כלשהי ועוברים לסחרור מתמיד בתוך ערפל משתק חושים. עכשיו זה הזמן הטוב ביותר לעשות את הצעד הנכון ולבקש עזרה מקצועית עבורכם או עבור האנשים החשובים לכם.

הבריחה מהמציאות

ניתן לראות כי בשנים האחרונות שימוש בקנאביס הפך להיות מצב נפוץ מאוד. בעוד הוא נחשב ל"סם קל" בעיניי רבים, הרי שהוא בעל פוטנציאל גבוה להתמכרות. חשוב לזכור כי אולי התסמינים הגופניים כמעט ולא נראים, הרי שהתלות הנפשית בסם זה יכולה להיות חזקה ובמצבים מסוימים גמילה מקנאביס עלולה להיות מאתגרת במיוחד. מכורים לקנאביס מתקשים לחיות בלעדיו ולהתמודד עם המציאות שבשגרת היום יום שלהם. על כן נוצר מצב של "בריחה" מהמציאות וחוסר התמודדות עם החיים. מבחינה נפשית קנאביס ומוצריו עלולים לגרום לדיכאון ואפתיה חמורה, חוסר מוטיבציה ושאננות בכל היבטי החיים.

"רק עוד כוס אחת" – המנטרה השקרית

בשעה שמדובר על התמכרויות, אנשים רבים מאמינים ב"לי זה לא יקרה". אך בפועל אנו יכולים לראות כי אנשים רבים מתמכרים בהצלחה יתרה לחומרים שונים. כוסית משקה פה, ועוד אחת שם, ולפני ששמנו לב פתאום עברו יומיים ואנחנו מוקפים בבקבוקים ריקים ולא בטוחים איפה בילינו את הלילה. התמכרות לאלכוהול הינה בעיה חריפה אשר עלולה להשתלט על חייו של אדם מבלי שישים לכך לב כלל. האלכוהול גורם לשינוי בתודעה ומשפיע באופן שלילי על כושר שיפוט והפעולות המוטוריות. ההתמכרות עלולה להביא גם לבעיות בריאותיות חמורות אשר עלולות גם לסכן חיים.

עולם שלם שם בחוץ מחכה לכם

חשוב לזכור כי החיים ממשיכים מעבר לתחושת השכרות או ערפול החושים. העולם מלא ברגעים מרגשים ומשמחים, ואף עצובים לעיתים. אך זהו כל היופי שבקשת הרגשות האנושית. אנו יכולים לחוות את הכל. מרכז גמילה רפואי “רנסאנס – ויקטוריה” פותח את שעריו לכל אדם הזקוק לסיוע בגמילה מסמים ואלכוהול. הצוות המקצועי יתאים בעבורכם את תוכנית הטיפול המתאימה לכם באופן אינדיבידואלי על מנת שתוכלו למצוא את הדרך הנכונה ביותר עבורכם להתמודד עם ההתמכרות שלכם ולפרוץ ממנה חזרה לחיים. צלצלו 1-800-205-077

עוד כתבות שיעניינו אותך
באילו מצבים מתקבלת החלטה על מעצר?
מעצר נחשב לפעולה לא שגרתית ואף קיצונית השוללת מאדם את...
הדרך להצלחה מחייבת תכנון והתמדה
מהו השלב הראשון בהקמת עסק? האם זה השכרה של מקום?...
תלמידי עתיד כרמים בבנימינה גבעת עדה ישתתפו בתחרות רובוטיקה בארה"ב
תלמידי עתיד כרמים ישתתפו בתחרות רובוטיקה בארה"ב נבחרת הרובוטיקה First אורביט...
כך תנהלו את משימות העסק שלכם בצורה יעילה יותר
לא אחת קורה שלמרות הרצון הטוב שלכם, העסק תקוע? אתם...
עיצוב והקמת גינה מודרנית עם בריכת שחיה
גינה מודרנית עם בריכת שחיה היא משאת נפשם של משפחות...
כל מה שצריך לדעת על מנעולנים מוסמכים בשרון
שלום וברוכים הבאים למקומונט השרון, שמי ליעד מרום ואני המייסד...
סוגיות מורכבות במשפט הפלילי
עו"ד מעצרים מתמחה בייצוג והגנה על אנשים שנעצרו על ידי...
מהם ההבדלים בין עיצוב המשרד לעיצוב הבית
עיצוב פנים הוא היבט חשוב בתכנון של כל חלל, אך...
איך רכישת דירה יכולה להשפיע על המצב הפיננסי שלכם?
האם כדאי לשכור או לרכוש דירה תלוי במידה רבה כמה...
שירותי השכרת כספת
השכרת כספות נעשות בדרך כלל כאשר יש צורך/דרישה לאפסן דברי...