Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מעוניינים בניתוח פנים? חייבים לקרוא את המידע הבא

מעוניינים בניתוח פנים? חייבים לקרוא את המידע הבא
קרדיט: Freepik,com

עם השנים ובהשפעת הגנטיקה והגרביטציה, הפנים שלנו משתנות ומאבדות את התכונות המקוריות שלהן. תהליכי הזדקנות הם תהליכים של אובדן נפח בעור, בשומן מתחת לעור, בשרירים, ברקמת החיבור ואפילו בעצמות. ככל שאנו מזדקנים, התהליכים המדוברים משפיעים יותר ויותר על המראה שלנו. כאשר זליגת העור אשר בעבר היה מהודק ומתוח, כלפי מטה, משווה לפנים מראה מבוגר, כועס ועייף. עיקר הבעיה נובעת מצניחה של הרקמות העמוקות שמתחת לעור ועל כן, כיום ניתוח הרמת פנים פופולארי מאוד.

קרדיט: Freepik,com

למי מתאים ניתוח מתיחת פנים?

חשוב לדעת כי אין גיל מוגדר שבו ניתן להחליט לבצע את הניתוח המדובר והכל תלוי בגנטיקה של כל אדם, בסוג העור שלו, באיכות סיבי האלסטין והקולגן אשר שומרים על האלסטיות של העור, בדקיקות של העור, בהתרופפות של הרצועות התומכות אשר גורמות לצניחת הרקמות ולהופעת קמטים וקפלים במרכז הפנים, צניחת שומן תת עורי ועוד. הניתוח מתאים הן לגברים והן לנשים ומיועד לאלה המעוניינים במראה צעיר ואסתטי יותר לעור הפנים שלהם. יחד עם זאת, הניתוח המלא לרוב יתאים לאנשים שיש להם נפילה בצוואר ונפילה של קו הלסת ואמצע הפנים. יש לקחת בחשבון כי אנשים שיש להם מחלות רקע רבות או אנשים שמעשנים כבדים ככל הנראה לא יתאימו לניתוח המדובר.

סוגים שונים של מתיחת פנים

הנה כמה סוגים שונים של ניתוח מתיחת פנים, כאשר סוג הניתוח תלוי במצב של המטופל.

סוג אחד של ניתוח הוא מיני ניתוח פנים הקרוי גם מיני ליפט. מדובר על ניתוח קל באופן יחסי התואם לאנשים שיש להם עודפי עור קלים בצוואר וכן נפילה קלה של הפנים. הניתוח המדובר לרוב יתאים לאנשים בגיל 40-50. ניתן לבצע את הניתוח המדובר בהרדמה כללית או מקומית והכל בהתאם למצב המטופל וכן בהתאם להעדפתו.

סוג נוסף של הניתוח הוא מתיחת פנים קלאסית שרלוונטי לאנשים עם נפילה בקו הלסת וכן נפילה באמצע הפנים ובצוואר. מדובר על ניתוח התואם לאוכלוסייה בוגרת וניתן לשלב בו גם ניתוח הרמת גבות, ניתוח הרמת מצח וניתוח הרמת עפעפיים.

סוג נוסף של הניתוח המדובר הוא ניתוח הרמת גבות או הרמת מצח. מיועד לאנשים שהגבות שלהם צונחות כלפי מטה ובגין זאת המראה שלהם נראה עייף וכן הם חשים תחושה של כובד בעיניים.  לא פעם הניתוח נצרך לא רק מסיבות קוסמטיות אלא גם מסיבות בריאותיות שכן האדם סובל מחסימה בשדה הראייה. הניתוח המדובר ישלב כריתה של עודפי עור בעפעפיים העליונים ובד בבד גם שילוב של הרמת גבות.

עוד סוג של ניתוח הוא ניתוח הרמת גבות. הניתוח המדובר מתבצע בשיטות שונות כאשר השיטה הפופולארית ביותר היא הרמה של חלקה החיצוני של הגבה, על ידי ביצוע חתך בקו השיער, בחלק הצידי של המצח או לחילופין הסרה של העור המצוי מעל הגבה.

עוד סוג של ניתוח הוא הרמת מצח, כאשר מדובר על סוג הניתוח הכי פחות פופולארי.

מדוע חשוב לבצע ניתוח מתיחת פנים עם רופא פלסטיקאי מומחה?

חשוב לדעת כי מתיחת פנים עם רופא מומחה היא קריטית. אין לבצע את הניתוח עם רופא לא מספיק מקצועי, מומחה ומנוסה בתחום הניתוחים הללו שכן, הוא לא ידע כיצד להתאים לכל מטופל בצורה המדויקת ביותר את סוג הניתוח שמתאים לו וכן, לבצע את הניתוח בצורה הטובה ביותר על מנת שהמטופל יקבל את התוצאה הטובה ביותר בסוף הניתוח.

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...