Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מרגישים שהגעתם למבוי סתום בקשר ביניכם? יש מה לעשות

מרגישים שהגעתם למבוי סתום בקשר ביניכם? יש מה לעשות
קרדיט - Canva

החיים הלחוצים והעמוסים, השגרה בה יום אחד נראה בדיוק כמו היום שלפניו אך גם מצבי קיצון לא שגרתיים בהם קורים דברים לא צפויים – כל אלה גורמים אצל רבים להתרחקות ביניהם וכך הקשר הזוגי הוא כבר לא מה שהיה. לא מדובר רק על זוגות שנמצאים יחד כבר שנים. הדבר יכול בהחלט לקרות גם אצל זוגות צעירים שעדיין כל אחד מבני הזוג בונה את עצמו וכאלה שרק הפכו מזוג למשפחה, מה שמציב קשיים וגורם להתרחקות. אם אתם מרגישים שהקשר שלכם כבר אינו מה שהיה, שרמת הפתיחות שלכם ירדה, ושאתם מעדיפים יותר להשאיר דברים ביניכם לבין עצמכם מאשר לשתף כדאי לחפש ייעוץ זוגי בצפון או באזור מגוריכם שיסייע לכם למצוא מדש את הפתיחות והתקשורת ביניכם.

כמה דרכים לטפח את הזוגיות ולשמור עליה

זוגיות הוא נושא שתמיד צריך לעבוד עליו וללמוד אותו. אמנם קיימים זוגות המרגישים שהקשר ביניהם טוב בסך הכל, ולכן נוטים פעמים רבות להשקיע פחות בזוגיות ובקשר. עניין זה מביא עם הזמן לירידה בתקשורת, בקרבה ובאינטימיות בכל המובנים. כדי לשמור על הזוגיות חשוב ליצור נקודות מפגש מעניינות ביניכם מעבר לשגרה היומיומית, לקבוע לכם יום קבוע לדייט, ממש כמו בתחילת הקשר. גם אם יש ילדים קטנים או עומס בעבודה אל תוותרו על ערב קבוע בו אתם נמצאים רק שניכם ובדייט אמיתי, בלי לדבר על חשבונות שיש לשלם או על מטלות שונות, דייט שאתם מגיעים אליו נקיים כאילו הוא מהדייטים מהראשונים שלכם. מעבר לדייט עשו לכם יום כיף פעם בחודש או לפי התדירות שמתאימה לכם, כל פעם משהו אחר שאתם בוחרים. טיפ נוסף הוא לא להסס ולמצוא ייעוץ זוגי בצפון או לפי אזור מגוריכם, בו תדברו על הכל, תלמדו איך להתמודד עם דברים שצצים, איך מקשיבים, איך מדברים, איך יוצרים קרבה ומה גורם לריחוק? כך תשדרגו את הקשר למקום שמעולם לא חשבתם שהוא יכול להגיע.

איך לבחור ייעוץ זוגי?

כדי שהתהליך של טיפול זוגי ימצה את הפוטנציאל שלו כדאי מאוד להגיע אליו כששניכם רוצים בדבר, מבינים את היתרונות שלו וגם אם רק צד אחד יוזם את התהליך, אז שהצד השני לפחות יראה נכונות להשתתף. מעבר לכך כדאי לבחור את היועץ הזוגי יחד כך ששניכם תתחברו אליו. שניכם צריכים להרגיש בנוח ובפתיחות מול היועץ הזוגי. כדאי לבחור ייעוץ זוגי במקום שנוח לכם להגיע אליו, כך שאם אתם גרים בצפון מומלץ לחפש ייעוץ זוגי בצפון. חפשו יועץ בעל ניסיון רב שיש לו את כל ההכשרה לדבר.

שושי הרשקו היא יועצת זוגית ומנחת הורים עם הרבה מאוד ידע וניסיון אשר מלווה זוגות רבים ומסייעת להם להתגבר על קשיים ובכלל לטפח את הזוגיות. מוזמנים ליצור קשר.

עוד כתבות שיעניינו אותך
מדוע הדברה חיונית בימינו?
הדברה ממלאת תפקיד חיוני בשמירה על סביבה בריאה ונטולת מזיקים...
מטרות של תכנון פרישה
קצבאות המדינה אינן מספקות את התמיכה הכלכלית הדרושה לפרישה ראויה....
מה הם היתרונות של הדפסת חלקי תעשייה בתלת מימד?
היתרונות של הדפסות תלת מימד עבור דגמים לתעשייה מציבים אותן...
מה זה nlp ומה הופך את שיטת הטיפול הזו כל כך אפקטיבית
בשנים האחרונות עוד ועוד אנשים מתוודעים לעולמות ההתפתחות האישית. אנחנו...
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
מארזי שוקולד ליום הולדת
מארזי שוקולד ליום הולדת
מתן מתנה לילדכם בתור מארז שוקולד מעודן וייחודי של שוקולטרי...