Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

משלוחי פרחים לראש השנה

משלוחי פרחים לראש השנה
קרדיט: shutterstock

במשך כל השנה כולה נחשבים משלוחי פרחים לאחת המתנות הסטנדרטיות והנפוצות. משלוח מכובד של פרחי העונה תמיד מחמם את הלב ופותח דלתות. כאשר מדובר בפרחים לקראת ראש השנה, הביקושים עולים פלאים וכולם מעוניינים לרכוש זר בשביל בני המשפחה, בת הזוג, עבור המארחים ואפילו עבור עצמם – לתת הרגשה טובה ולפאר את שולחן החג.

פרחים מעבירים מסר של פריחה, התחדשות ולבלוב ועל כן אין כמותם מתאימים כשי לראש השנה החדשה. ככל שמתקרב החג הלחץ על חנויות הפרחים גדל, כיוון שכאמור זו תקופה בעלת ביקושי שיא בצריכת הפרחים. לכן מומלץ להתארגן מוקדם ככל האפשר, לחשוב מראש על הזר הרצוי ולהזמין מחנות פרחים קרובה

משלוחי פרחים לראש השנה
קרדיט: shutterstock

הרכב זר הפרחים

במהלך הזמנת הזר וודאי תישאלו על ההרכב הרצוי, כדאי שתגיעו מוכנים ותכירו את האופציות. תוכלו להזמין זר המורכב מפרחים קלאסיים ורב עונתיים, כמו ורדים, חמניות או שושנים. זר מלבלב שכזה תמיד יתקבל בשמחה ובאהבה. זני פרחים אלו לא סתם הפכו לקלאסיקה. אם תרצו לשדרג את הזר למתנה רב תכליתית שתישאר גם לאחר שהפרחים בזר ייבלו, תוכלו להזמין עיצוב הכולל אגרטל או כלי נאה אחר לאחסון הפרחים, או לצידם. ניתן לשלב ממתקים, שוקולדים וסוכריות וכך להעלות את הערך המוסף שלו.

זרים המיועדים לכתובות נכבדות יותר יוכלו לשלב בתוכם גם מתנה. מתנות מקובלות להביא בליווי הזר הן בקבוק יין, תכשיטים, שעון יוקרתי, אביזרי יודאיקה ואמנות או כל דבר אחר. היופי בפרחים שהם מכילים את כולם ואת הכל.

מלבד זר סטנדרטי של פרחים המאוגדים בסרט או באגרטל, ישנם עיצובים רבים המתאימים יותר לזרי שולחן, זרי רצפה לכניסה לבית ואפילו זרי ראש. חשבו מראש לאן אתם מייעדים את הזר ושתפו את איש המקצוע בחנות כדי שיידע להתאים עבורכם את העיצוב המושלם.

זרים לשולחן או לרצפה לרב יהיו יקרים יותר כיוון שהעיצוב שלהם מלכתחילה אמור להיות עמיד יותר, כך שגם פרחים ועלים כבדים לא יכרעו תחתיהם. העיצוב בדרך כלל יכלול תחתית ספוג מיוחדת, קשירות ואמצעים נוספים שיבטיחו את יופיו ושלמותו של הזר.

אם חשוב לכם שתישאר מזכרת לכל היופי והפריחה הזו, תוכלו לשלב מעט פרחים מלאכותיים בתוך הזר. אל תיבהלו, קיימים כיום פרחי פלסטיק מדהימים ביופיים שקשה לזהות שאינם אמיתיים. אמנם חובבי הפרחים עלולים להזדעזע מהרעיון המלאכותי, אך כאשר מדובר ברצון למזכרת והשילוב יהיה עדין ולא מורגש הרעיון עשוי להתקבל בברכה. שילוב פרחים מלאכותיים עלול לייקר מעט את הזר, כיוון שפרחי הפלסטיק יקרים יותר מחלק מזני הפרחים הטבעיים.

לא משנה מה תבחרו – פרחים יהיו תמיד הבחירה היפה והנכונה ביותר. עם פרחים אין סיכוי שלא תקלעו, כל אחד שמח לקבל זר פרחים יפה. העיקר שתוסיפו מילים חמות ותתנו הרגשה טובה.

עוד כתבות שיעניינו אותך
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...
חברת סיליס והשירותים שהיא מציעה
חברת סיליס מערכות חשמל בע״מ, מתמחה בכול עבודות החשמל הנדרשות...
חברת SDB והשירותים שהיא מציעה
הזדמנויות להשקעה בנדל״ן בחו״ל עשויות להבטיח תשואות גדולות והן נחשבות...