Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מתנות מקוריות לילדים

מתנות מקוריות לילדים
מקור freepik

החלק הכי כיף באירועים וימי הולדת הוא המתנות! כיף לקנות אותן, וכיף עוד יותר זה לתכנן ולבחור אותן. כולם רוצים לתת את המתנה המושלמת, כזאת שתהיה שימושית ובעלת ערך עבור מי שמקבל אותה. אנחנו ממליצים לכם לצאת מחוץ לקופסת המתנות השגרתית ולצאת לטיול בחיפוש אחר מתנות מקוריות וחדשות. מוכנים לצאת לדרך?

אספנו את מיטב הטיפים למתנות מדליקות במיוחד, כאלה שישאירו כל ילד עם פה פעור מהתרגשות.

מתנות מקוריות לילדים
מקור freepik

אם מצאתם את עצמכם מתוסכלים ללכת לימי הולדת כי אתם לא יודעים מה לקנות מתנה, או במקרה אתם מארגנים מסיבת סיום בבית הספר, ורוצים חוויה שונה ומיוחדת שתיזכר לאורך זמן. הכתבה הזאת בדיוק בשבילכם! בימים בהם הדבר הכי מגניב זה פלאפון חכם, או פלייסטיישן, מה נוכל לעשות כדי להתעלות מעל זה? אל תדאגו עוד לא אבדה תקוותכם. הבאנו עבורכם כמה רעיונות למתנות מעוצבות, שיתאימו בדיוק לאירוע שאתם מתכננים.

מגוון מוצרים ייחודיים עם כתובות גרפיטי שנעשות במקום, בצבע ועיצוב אישי, שלא תוכלו הפסיק להסתכל עליהם! אטרקציה מטריפה שמתאימה לימי הולדת, בר/בת מצווה, מסיבות כיתה ועוד..

אז הגיע הזמן לשחרר את המוכר והמשעמם ולהתקדם למתנות בעלות ערך אמיתי ואומנותי, כזה שיעורר השראה בכל מי שיזכה לקבל אותן.

  • כובעי גרפיטי- אם אתם חוגגים אירוע ורוצים להביא אטרקציה ייחודית, מדליקה ושימושית. כובעי גרפיטי עם שם זה ה-דבר בשבילכם, כובעים שיישאו את שמות המשתתפים בחגיגה זאת מתנה שהם יישאו עליהם, תרתי משמע! כובעים עם ציורים ושמות מעוצבים בגרפיטי יתאימו לכל אירוע, בין אם מדובר בבר/בת מצווה, יום הולדת ואיך לא, מתנת סוף שנה. איך זה יראה ומה יהיה כתוב עליהם זה לגמרי תלוי בכם, אנחנו נלך בעקבות הדמיון שלכם.
  • בקבוק עם שם – בקבוקי מים זה הדבר הכי שימושי בחיי היום יום של כולנו, אנחנו צריכים אותם בחורף וגם בקיץ. ועם ציור כזה מגניב, הילדים לא ירצו להפסיק לשתות מים. ואולי זה התחליף למשחק מיקי מיקי מאוס המפורסם? שעוזר לילדים עקשניים לשתות מים בקיץ. אם אתם מחפשים מתנה שונה ומגניבה, בקבוקים מצוירים יהפכו את האירוע שלכם לחוויה מרווה ובלתי נשכח.
  • מגבות מעוצבות- מי לא ירצה ללכת לבריכה עם מגבת חוף שהשם שלו יתנוסס עליה? אם רציתם רעיון למתנה מחוץ לקופסה, אז מגבת מעוצבת עם שמות הילדים זאת המזכרת המושלמת לימי הולדת ואירועים קיציים, אתם תבחרו את הסקיצה ואנחנו נדאג לחלק הצבעוני והאומנותי. עם מתנה כזאת מקורית אתם תציבו רף גבוהה מאד להפעלות מקוריות שילכו עם הילדים שלכם למקומות המהנים באמת.
  • תיקי גן- מתקרבים לסוף השנה בגן הילדים ואתם מחפשים מתנה שתשאיר עליהם חותם? אתם במקום הנכון בזמן הנכון, מגוון אמני הגרפיטי שלנו יעצבו עבורכם מתנה נהדרת במיוחד, תיק לגן או לבית הספר עם שמות הילדים או ציורים משוכללים בשיטת איירבראש. עם צבעים איכותיים ועמידים למים, את המתנה השימושית הזאת הילדים לא ישכחו לפחות עד התיכון!

כמה מילים אחרונות

אין ספק שמוצרי גרפיטי וציור זה הטרנד החם ביותר לימי הולדת בר/בת מצוות ואירועים שונים. אטרקציה עם טוויסט מיוחד שלוקחת את החוויה האומנותית לעולם של דמיונות משוגעים שאף אחד לא יוכל לעמוד בפניהם.

תוכלו למצוא את ההפעלה הזאת במגוון עיצובים משמחים, ומותאמים לכל אחד באופן אישי. עם מחירים נוחים לכל כיס, ליווי ויעוץ אישי לאורך כל הדרך והכי חשוב, מושקע ושימושי. כמו שמגיע לילדים שלכם.

מחפשים חוויה שתשבור את שגרת האירועים הבנאליים? אנחנו מזמינים אתכם להפוך את האירוע שלכם לחוויה חלומית, שתהדהד לכולם להרבה זמן!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.   

עוד כתבות שיעניינו אותך
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...
חברת סיליס והשירותים שהיא מציעה
חברת סיליס מערכות חשמל בע״מ, מתמחה בכול עבודות החשמל הנדרשות...
חברת SDB והשירותים שהיא מציעה
הזדמנויות להשקעה בנדל״ן בחו״ל עשויות להבטיח תשואות גדולות והן נחשבות...