Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ניקיון אחרי שיפוץ בשרון – הפיניש האחרון

ניקיון אחרי שיפוץ בשרון – הפיניש האחרון
קרדיט לתמונות FREEPIK

שיפוצים הם תקופה מרגשת עבור בעלי בתים בישראל, שכן הם מתאימים את הבית לצרכים המשתנים ולפעמים ממש מסייעים לנו להגשים חלומות. שיפוץ ממוצע אורך בין חודש לחודשיים כאשר ישנם שיפוצים קצרים יותר או שיפוצים נרחבים אשר לוקחים גם 6 חודשים. המשותף לכל השיפוצים הוא כמות הלכלוך האינסופית. וכאן נכנסת לתמונה חברת ניקיון בשרון, המספקת שירות של ניקיון אחרי שיפוץ. שירות זה נועד להשמיש את הבית בסיום השיפוץ כך שיהיה ראוי למגורים.

מה כולל שירות זה? ריכזנו את הדברים החשובים

רצפות מכל הסוגים –

התחום הראשון שיש לטפל בו אחרי השיפוץ הוא הרצפה. ישנם בתים עם רצפת אבן טבעית, מרצפות טרצו או מרצפות שיש. בבתים אחרים ישנן מרצפות גרניט פורצלן או קרמיקה. אבק ופוסלת רבה מצטברים ע"ג הרצפה ויש לטפל ברצפה עם חומרים המתאימים לה. היתרון הגדול של חברת ניקיון בשרון, לעומת עוזרת בית או אדם פרטי – הוא השימוש במכונת פוליש המאפשרית להבריק את הרצפה כמו שצריך ואף להסיר כתמי צבע כאלו ואחרים. שירות ניקיון אחרי שיפוץ כולל ניקוי מרצפות, משטחים, פרקטים, פאנלים ועוד.

קירות ותקרות –

שיפוץ משאיר שכבת אבק כמעט על כל משטח, כולל מראות, דלתות, משקופים, קירות ותקרות. יש להתחיל עם ניקוי יבש של המשטחים במטרה להסיר לכלוכים "קלים". בהמשך, יש לנקות את המשטחים עם מטליות לחות הספוגות בחומר ניקוי עדין, תוך שמירה על הצבע הטרי.

חלונות וזכוכית –

חלונות ומשטחי זכוכית צוברים במהלך השיפוץ לכלוך, צבע ושאריות דבק. במסגרת ניקיון אחרי שיפוץ יש לנקות היטב את החלונות והזכוכית באמצעות חומר ניקוי מתאים. שוב, ישנם בתים בהם יש חלונות גדולים במיוחד ולכן השירות של חברת ניקיון מאוד מועיל. אסור לפספס את המסגרות של החלונות, המסילות, התריסים והאדנים. שירות ניקיון אחרי שיפוץ כולל ניקוי של מסילות ע"י משאבות מים מקצועיות.

ניקוי תעלות ומזגנים –

עבודות שיפוץ בשרון מזרימות אבק ופסולת ברחבי תעלות המיזוג. בכדי שלא נקבל את כל הפסולת הזו אל תוך הריאות חייבים לבצע פעולות ניקיון יסודיות. יש לנקות בצורה יסודית את מסנני אוויר (או להחליפם). רק כך נוכל להבטיח אויר נקי לכל דיירי הבית וכמובן לילדים.

סעיפים נוספים –

בגדול, שירות ניקיון אחרי שיפוץ כולל ניקוי יסודי של כל הבית, הכל כולל הכל. לפני שמתחילים מומלץ לסכם עם בעל חברת הניקיון (ואף לרשום) את כל הסעיפים הכלולים בעבודה: שטיחים, פרקטים, שירותים, מקלחות, כלים סניטריים, ארונות, כלי חשמל, מזגנים, מרפסות, מעקות, חצרות, שבילים וכו'.

לסיכום –

שירות ניקיון לאחר שיפוץ הוא אחד השירותים הכי שימושיים לאדם הפרטי שזה עתה שיפץ את ביתו. למעשה, בעל הבית או עוזרת בית "רגילה" לא יוכלו להגיע לדרגת ואיכות הניקיון של חברת ניקיון מקצועית ומנוסה. מדובר בצוות ניקיון מיומן, המנקה עם חומרי ניקיון איכותיים ונעזר במכשור המתקדם ביותר בתחום.

עוד כתבות שיעניינו אותך
יש מי שדואג לכם גם מטעם המדינה
בכל מקרה של פגיעה בעבודה או בדרכים יש גופים שונים...
איך להתאים את סוג הכלב לאורח החיים שלכם?
לכל אחד מאיתנו אורח חיים שונה, ומהסיבה הזאת יתאים לנו...
אך העלאת סיווג עוזר לכם להרוויח יותר?
כל אדם העובד כקבלן מחויב על פי חוק להחזיק ברישיון...
תיעוד מסע של תשעה חודשים- זיכרון קסום לכל החיים
היריון הוא תקופה מרגשת ומלאת עניין וכמובן ציפייה לקראת סופו...
בחרו נכון את מי שמטפל במשפחה שלכם
ענייני משפחה שמגיעים לבית המשפט דורשים הרבה יותר מידע מקצועי...
מהן ברכיאלגיה וסיאטיקה וההבדל ביניהם?
אי נוחות עצבית ברגל ובזרוע מכונה ברכיאלגיה וסיאטיקה, בהתאמה. כאב...
אירוח, בריזה, חוף וחוויה אמיתית – חופשה בנתניה כמו שלא חלמתם
מוכנים לגלות את מישור החוף באופן מושלם ומרגש, לחגיגה, סתם...
פתרונות מקיפים ויעילים לפינוי תכולת דירות
כאשר מתמודדים עם פינוי תכולת דירה, חשוב למצוא פתרון מקצועי...
מוכרים דירה? בחרו את עורך הדין הנכון לצידכם
אמנם הקונה בעסקת נדל"ן הוא זה המשקיע סכום כסף גדול,...
הדרך להפוך כל קמפינג להרבה יותר נוח
אתם אוהבים לבלות בקמפינג? עושים מידי פעם אוהל עם החברים...