Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

נתניה, העיר שממשיכה להפתיע

נתניה, העיר שממשיכה להפתיע
קרית השרון, נתניה. צילום: לב צימבלר, ויקיפדיה

העיר נתניה הייתה בתחילה מושבה חקלאית שהוקמה בסוף שנות העשרים של המאה הקודמת. זוהי הייתה התקופה בה ענף הפרדסנות צבר תעופה ובאזור השרון ניטעו פרדסים רבים לגידול הדרים. במהלך השנים השנים העיר עברה שינויים רבים. הפרדסים כבר מזמן נעלמו ובשני העשורים האחרונים העיר נתניה הפכה לאחת הערים האטרקטיביות ביותר בישראל. העיר עברה תנופת פיתוח גדולה והיא משכה אליה אוכלוסיות חזקות והרבה מאוד משקיעים מחו“ל. כיום העיר נתניה נחשבת לעיר נופש אטרקטיבית הממוקמת לחופיו של הים התיכון. היא מציעה רמת חיים גבוהה לתושביה וישנו ביקוש רב לדירות בנתניה. אם אתם מחפשים דירות למכירה בנתניה, עכשיו זה הזמן לגלות את ההזדמנויות הרבות. יש כן דירות מיד שנייה ודירות חדשות.

בנתניה יש מעל 220 אלף תושבים והיא העיר השביעית בגודלה בישראל מבחינת מספר התושבים. בעיר מעל 400 גני ילדים ועשרות בתי ספר יסודיים ותיכוניים. יש בה תרבות, אתרי תיירות, בתי מלון, מרכזי ספורט וגינות ירוקות. בעיר ישנו ריכוז גדול של יהודים מצרפת.

קרית השרון, נתניה.
צילום: לב צימבלר, ויקיפדיה

אזורים אטרקטיביים בנתניה

עיר ימים – רבים מחפשים דירות למכירה בנתניה דווקא בשכונה זו. זוהי שכונה חדשה שהחלה להיבנות בשנת 2006. היא משתרעת על פני 1140 דונם לאורך הים התיכון. היא נמצאת בין שכונת האירוסים לרמות פולג. יש בה פרויקטים רבים והיא מיצבה את עצמה כאחד האזורים היוקרתיים ביותר בנתניה. יש בה עשרות בניינים ובלב השכונה פארק ירוק המשתרע על פני 70 דונם. יש בה מסלולי הליכה ומסלולי אופניים וגם קניון עיר ימים. היא גובלת בשמורת האירוסים, אזור מוגן המשמש כריאה ירוקה. יש כאן פרויקטים יוקרתיים כמו גינדי WAVE, פרויקט SPIRIT, פרויקט אזורים ועוד. כאן תוכלו ליהנות מאיכות חיים, חיי קהילה ושכונה המבטאת את הסטנדרטים העדכניים ביותר בתחום התכנון העירוני.

רמת פולג – עוד שכונה יוקרתית בנתניה, בעבר היא נחשבה ליוקרתית ביותר אך היא נדחקה על ידי עיר ימים החדישה יותר. השכונה נמצאת על רצועת החוף הדרומית של נתניה והיא גובלת בעיר ימים. היתרון של שכונה זו היא שכאן עדיין ניתן למצוא בתים צמודי קרקע ולא רק בנייה לגובה כפי שתמצאו בעיר ימים. מי שמחפש בתים בנתניה יוכל למצוא כאן הזדמנויות לקוטג‘ים דו משפחתיים. בין היתרונות הבולטים ניתן להזכיר את הגישה לחוף הים וגם את הקרבה לכביש החוף המספק גישה מהירה להרצליה ותל אביב הסמוכות. היא נמצאת גם סמוך לאזור התעשייה פולג אשר הפך היום למרכז של קניות ובילויים.

 

שכונת נוף הטיילת – עוד שכונה חדשה בנתניה. בנייתה החלה בשנת 2000 וגם כאן ניתן למצוא דירות למכירה הנחשבות לאטרקטיביות. השכונה נמצאת לאורך טיילת המצוק דרומית למלון כרמל. יש כאן בתים צמודי קרקע וגם בניינים רבי קומות. במקום נבנה פלנטריום המשמש כמרכז חינוך למדע וחלל וגם מרכז תרבות. הקרבה לים והטיילת מבטיחים איכות חיים גבוהה ורבים מהתושבים הם אנשים אשר מצאו בה אלטרנטיבה טובה לאזורים הסמוכים לים בהרצליה ותל אביב אשר הפכו ליקרים מידי. אין כאן מוסדות ציבור ומרכזי קניות, זהו אזור שקט המתאים למגורי משפחות ונופש. מוקדי הבילוי נמצאים בפארק העסקים הסמוך. יש להניח כי המחירים כאן צפויים לעלות.

מחפשים דירות בנתניה? דירות למטרות השקעה או מגורים? בנתניה תוכלו למצוא שפע של הזדמנויות ברמות מחיר שונות; מדירות במחירים עממיים ועד פרויקטים יוקרתיים המושכים משקיעים מחו“ל. תוכלו לחפש באתרי הנדל“ן הזדמנויות של דירות מיד שנייה או לרכוש דירות מקבל“ן.

עוד כתבות שיעניינו אותך
באילו מצבים מתקבלת החלטה על מעצר?
מעצר נחשב לפעולה לא שגרתית ואף קיצונית השוללת מאדם את...
הדרך להצלחה מחייבת תכנון והתמדה
מהו השלב הראשון בהקמת עסק? האם זה השכרה של מקום?...
תלמידי עתיד כרמים בבנימינה גבעת עדה ישתתפו בתחרות רובוטיקה בארה"ב
תלמידי עתיד כרמים ישתתפו בתחרות רובוטיקה בארה"ב נבחרת הרובוטיקה First אורביט...
כך תנהלו את משימות העסק שלכם בצורה יעילה יותר
לא אחת קורה שלמרות הרצון הטוב שלכם, העסק תקוע? אתם...
עיצוב והקמת גינה מודרנית עם בריכת שחיה
גינה מודרנית עם בריכת שחיה היא משאת נפשם של משפחות...
כל מה שצריך לדעת על מנעולנים מוסמכים בשרון
שלום וברוכים הבאים למקומונט השרון, שמי ליעד מרום ואני המייסד...
סוגיות מורכבות במשפט הפלילי
עו"ד מעצרים מתמחה בייצוג והגנה על אנשים שנעצרו על ידי...
מהם ההבדלים בין עיצוב המשרד לעיצוב הבית
עיצוב פנים הוא היבט חשוב בתכנון של כל חלל, אך...
איך רכישת דירה יכולה להשפיע על המצב הפיננסי שלכם?
האם כדאי לשכור או לרכוש דירה תלוי במידה רבה כמה...
שירותי השכרת כספת
השכרת כספות נעשות בדרך כלל כאשר יש צורך/דרישה לאפסן דברי...