Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

סולם מתקפל לעליית הגג – לעלות בהינף יד

סולם מתקפל לעליית הגג – לעלות בהינף יד
צילום: חברת "עליית גג"

סולם מתקפל לעליית הגג, הינו פתרון נפלא למדרגות נשלפות, בטוחות ומעוצבות, המשמשות לעלייה או ירידה אל עליית הגג וממנה, ללא תפיסת מקום מיותר, ומגיעות בשלל דגמים ועיצובים.

סולם מתקפל לעליית הגג - לעלות בהינף יד
צילום: חברת "עליית גג"

סולם מתקפל לעליית הגג – למי זה מתאים?

סולם מתקפל לעליית הגג, מהווה פתרון אידאלי לאלו מאיתנו בעלי עליית גג, שאינם מעוניינים בבניית מדרגות שיתפסו מקום רב ויהיו מגושמות. בין אם הפתח לעליית הגג נמצא בסלון, במקום מרכזי, או בפינה נסתרת יותר של הבית, החיסכון שמהווה התקנת סולם מתקפל, שאינו נופל ברמת הבטיחות והיציבות שלו מסוגי מדרגות מסוימים, אם במקום ואם בעלויות ההתקנה, הינו גדול משמעותית. בעזרת התקנת סולם מתקפל שישמש אתכם לעלות ולרדת מעליית הגג, תוכלו לשמור על עיצובו ושטחיו הפתוחים של המבנה, מבלי לפגום במראה המעוצב, ולקבל את אותה הפונקציונאליות. 

מהם סוגי הסולמות המתקפלים שניתן למצוא בשוק?

ישנו מגוון רחב של סולמות מתקפלים בעיצובים מעיצובים שונים, כאשר מרבית הסולמות המתקפלים, באים כיחידה המורכבת על המכסה הפתח מעץ שסוגר ופותח את עליית הגג ונפתחים בשליפה קלה, שאין צורך בכוח פיזי רב לבצעה. מרבית הסולמות המתקפלים בעלי עמידות וכושר נשיאה של בין מאה וחמישים לשלוש מאות קילוגרם לסולם ממוצע, כאשר חלקם מגיעים בגבהים סטנדרטיים וחלקם נבנים בהתאמה אישית ללקוח, לפי צרכיו ולפי הנתונים בשטח ההתקנה.

ניתן לחלק את סוגי הסולמות לכמה סוגים עיקריים:

  1. סולם מתקפל סטנדרטי – אלו הסולמות המתקפלים הנמצאים בשימוש ברוב הבתים הפרטיים או מקומות בהם יש עליית גג. אם כי הם יכולים להגיע בעיצובים ודגמים שונים, העיקרון שלהם הינו זהה. אלו סולמות מתקפלים, העשויים לרוב מברזל מגלוון בצורת שמיניות, ומורכבים על התקרה, על גבי לוח העץ המשמש כדלת לעליית הגג, ונתמך במעקות עליונים ברוב המקרים. סולמות מתקפלים אלו בנויים בצורה בה לא ניתן להוסיף להם חוליות, והם באים בגדלים סטנדרטיים בלבד של פתיחה עד שלושה מטרים בקירוב.
  2. סולם מתקפל בעל מעקה טלסקופי – סולמות מתקפלים אלו, הינם סולמות מתקדמים מעט יותר. גם הם עשויים ברוב המקרים ברזל מגלוון, או במקרים מסוימים, עץ או מתכת, בנויים בשיטת השמיניות, אך ניתן להסיר ולהוסיף להם חוליות על מנת להתאימם אישית לגובה הרצוי. והם מורכבים על התקרה, על לוח עץ העשוי מסיבית או מ-MDF.
  3. סולם יציקה מתקפל מאלומיניום – סולמות מתקפלים אלו, מיועדים ומתוכננים לשאת עומסים כבדים. ונעשה בהם שימוש נרחב בחללים מסחריים ובעלי מעקה טלסקופי ומערכת קפיצים כפולה, שתעמוד בשימוש יומיומי ונרחב.
  4. סולם מתקפל אנכי – סולם מתקפל אנכי, הינו סולם ייחודי, שבשונה משאר הסולמות המתקפלים, מיועד להתקנה על קיר ולא על התקרה. הוא מגיע עם מערכת קפיצים כפולה, ולרוב אינו מגיע עם מעקה כלשהוא.

חברת עליית גג

חברת עליית גג מייבאת, משווקת ומתקינה סולמות מתקפלים לעליית גג וחלונות גג. האיכות הגבוהה של הסולמות המתקפלים לעליית הגג מבטיחה עמידותם לשנים רבות ובטיחות גבוהה. אצלנו מגוון סולמות מתקפלים מברזל מגולוון במידות שונות ואיתם גם דלתות חיפוי עשויות עץ מלא או מתכת. אצלנו ניתן לרכוש סולמות מתקפלים לתקרה וגם לקיר. בקרו באתר, התקשרו ובואו להתייעץ:www.aliat-gag.co.il 

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...