Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עבודות שתוכלו לעבוד בהן בתקופה הסטודנטיאלית

עבודות שתוכלו לעבוד בהן בתקופה הסטודנטיאלית

מחפשים מקום עבודה מספק, שיוכל להיות גם מקפצה לקריירה לאחר הלימודים? המקצועות הקלים ביותר לאיתור לסטודנטים אינם, בהכרח, הטובים ביותר עבורם. לכן, רבים יעדיפו להימנע ממלצרות או משרות שיווק שונות ויחפשו משרה בה ניתן להתחיל לעבוד לאחר קורס קצר יחסית. אספנו מספר מקצועות שכדאי לשקול כעבודה בשעות גמישות בתקופה הסטודנטיאלית.

עבודות שתוכלו לעבוד בהן בתקופה הסטודנטיאלית

מנהל רשתות

מנהל רשתות עובד במגוון רחב של ארגונים, כאשר בחלקם הוא יכול להיות מועסק כעצמאי למספר שעות שבועיות. במהלך העבודה מנהלי רשתות מגדירים רשתות תקשורת ולטלפוניה, מסייעים בתיקון תקלות (Help Desk) ואף מסייעים לקבוע תקנים לעבודה בטוחה ברשת בעולם בו איומי הסייבר גבוהים במיוחד. מקצוע מבוקש זה פותח גם צוהר למשרות בכירות בעתיד בתחום וניתן ללמוד אותו בקורס נקודתי המעניק הסמכה מטעם מייקרוסופט וחברות אחרות.

גרפיקאי

קורס קצר יחסית בתחום הגרפיקה הממוחשבת מאפשר להתחיל קריירה מספקת ויצירתית במיוחד, כאשר השעות הן גמישות ונוחות. גרפיקאי מנוסה יכול לעבוד בבתי דפוס, בחברות לבנייה ועיצוב של אתרים ואפליקציות או במשרדי פרסום, כמו גם לפתוח עסק עצמאי מהבית ולספק שירותי גרפיקה למוצרי דפוס ולרשת האינטרנט. באמצעות תוכנות כמו פוטושופ, פריהנד ואחרות אפשר ליצור את העולם מחדש בצבעים וצורות פרי דמיונכם ולשלב טאץ' אומנותי עם האמירה שלכם גם בעריכת תמונות שצילמתם.

בדיקות תוכנה

תחום נוסף שאפשר לעבוד בו כסטודנטים הוא בדיקות תוכנה. התחום מחולק, בגדול, לבדיקות ידניות ואוטומטיות כאשר ישנה דרישה רבה לעובדים בתחום שסיימו קורס ומסוגלים להפעיל כלים של בדיקות, לתכנן תסריטים ואף לתכנת מעט. היום, מרבית חברות ההייטק מעסיקות בוגרי קורס בדיקות תוכנה במשרות קלות יחסית המהוות דריסת רגל ראשונית בעולם ההייטק. חלק ממשרות בודקי התוכנה מיועדות לסטודנטים ומאפשרות לשלב עבודה בחצי משרה עם לימודים.

עבודות פקידות

בין משרות הסטודנטים הנפוצות שלא מאבדות מהפופולריות הרבה שלהן ניתן למצוא מגוון רחב של עבודות פקידותיות. עבודות אלה דורשות לרב יכולת הפעלת מחשב בסיסית והכרות עם תוכנות כמו וורד, אקסל, פאואר פוינט ותוכנות נוספות בחבילת "אופיס". אם אתם חשים שאינכם מכירים מספיק את התוכנות הללו מומלץ להירשם לקורס הפעלת המחשב הכולל גם מיומנויות אלה. עם השנים, תוכלו להתמקצע בתוכנות ולבנות מצגות ותכנים שונים באמצעותן.

בניית אפליקציות

משרה נוספת המאפשרת לעבוד בשעות הפנאי מהבית או לעבוד במשרה מבוקשת במיוחד בזמן הלימודים היא בניית אפליקציות. לאחר קורס קצר יחסית ניתן לרכוש את הכישורים המקצועיים לבנות אפליקציה בסביבת אפל עבור אייפדים ואייפונים או לבחור דווקא בסביבת הקוד הפתוח המאפיינת את מוצרי אנדרואיד. שתי הסביבות הללו מבוקשות מאד בשוק העבודה היום ויכולות להעניק גם כלים על מנת לפתח אפליקציות כמפתחים עצמאיים ולמכור אותם בחנויות האפליקציות המוצעות למשתמשי אפל ואנדרואיד.

קידום אתרים

תחום נוסף שמתאים כעבודה לסטודנטים הוא תחום קידום האתרים במנוע החיפוש של גוגל. קידום אתרים מתבצע באמצעות ביצוע אופטימיזציות בתוך האתר עצמו, הוספת תכנים לאתרים המבוססים על מילות חיפוש, יצירת קישורים פנימיים וחיצוניים ומגוון רחב של פעולות אותן ניתן לבצע על מנת לאפשר למנוע החיפוש לאנדקס את האתר ולהעלות אותו לעמוד הראשון בביטוי חיפוש מסוימים. במסגרת הקורסים השונים נלמדות מתודות עדכניות לקידום אתרים (חשוב לזכור כי זהו תחום המתעדכן כל העת) ואף נרכשים כלים בסיסיים לבניה של אתרי אינטרנט ותכנות בסיסי.

אבטחת מידע וסייבר

נסיים בתחום מעט מורכב יותר הדורש רכישת מיומנויות בקורס מרתק ומאתגר במיוחד. קורס אבטחת מידע מעניק כלים על מנת לשמור על מערכות מידע ארגוניות ומניעת חדירה לא רצויה של גורמים המנסים לבצע ריגול תעשייתי, לפגוע במערכות מידע קיימות או האקרים המעוניינים להיחשף לפרטי אשראי של לקוחות על מנת לבצע הונאה פיננסית. במסגרת קורס הסייבר, הכולל גם את המיומנויות הבסיסיות של קורס אבטחה המידע נלמדות גם דרכי התקפה והגנה על רשתות טלפוניה ותקשורת.

לסיכום, אם אתם מחפשים עבודה מרתקת בזמן הלימודים לתואר, זה הזמן להשקיע בקורס קצר יחסית המאפשר לכם לעבוד במשרה מקצועית במקום להסתפק בעבודות זמניות כמלצרות ושיווק. פוטנציאל ההשתכרות במקומות הללו הוא עצום וכאשר תשלבו בין הלימודים המעשיים לתואר תגלו כי אתם הופכים לאטרקטיביים יותר עבור מעסיק פוטנציאלי המחפש את השילוב המושלם בין ידע לניסיון.

עוד כתבות שיעניינו אותך
איך לבחור את האדם שיוביל את אירוע סיום הרווקות שלך?
מסיבות רווקות הן אירוע כיפי, משמח ומצחיק. הוא צריך להיות...
באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין לנפגעי פעולות איבה?
מאז קום המדינה נרצחו אלפי אזרחים בפעולות איבה, עוד עשרות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
בתערוכת התיירות הבינלאומית: הרצליה יוצאת בקמפיין חדש וקוראת לנו לבוא לגלות את האוצר שלה
תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM 2024, שנפתחה הבוקר בתל אביב, מציינת...