Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עומדים לעשות תואר שני בחו"ל? דאגו למסמכים מתורגמים

עומדים לעשות תואר שני בחו"ל? דאגו למסמכים מתורגמים
קרדיט - Canva

היום, כשהעולם הוא פתוח הרבה יותר והכל מתנהל באופן גלובלי, אנשים רבים נעים בין מדינות למטרות שונות כמו לימודים או רילוקיישן מטעם העבודה. תואר שני בחו"ל הוא מבוקש ע"י סטודנטים רבים שסיימו תואר ראשון ומחפשים איך להתקדם ולהתמקצע עוד יותר. כדי להתקבל ללימודים בחו"ל וגם לצורך המעבר לאחר שהתקבלתם תצטרכו להציג לא מעט מסמכים רשמיים מתורגמים. כיוון שאלה מסמכים רשמיים עם תוקף משפטי, לא תוכלו לעשות זאת אצל כל מתורגמן. אם אתם מתגוררים בקריות חפשו נוטריון קרית ביאליק המציע תרגום נוטריוני. מסמך שעבר תרגום כזה מהווה אסמכתא תקפה שתתקבל הן במוסד הלימודים והן ברשויות של אותה מדינה בה תעברו להתגורר למשך תקופה.

יתרונות לעריכת מסמכים אצל נוטריון

כאמור, אחד מהשירותים המוכרים אותם מספק נוטריון קרית ביאליק ובכלל הוא תרגום נוטריוני. עם זאת, יש לו תפקידים נוספים כמו עריכת מסמכים משפטיים אשר עריכתם אצל נוטריון נותנת להם תוקף משפטי ולא תידרש בדיקה שלהם ע"י שופט בבית משפט. כך למשל, צוואה נוטריונית, בניגוד לצוואה רגילה, מקבלת את תוקפה המשפטי כצוואה כאשר זו נערכה אצל נוטריון. מעמדו של נוטריון בהיבט זה זהה למעמדו של שופט. גם הסכם ממון הנערך אצל נוטריון נותן לו תוקף משפטי. יש לציין שכל עוד זוג עורך את ההסכם לפני הנישואין אישור נוטריוני מספיק כדי לקיים את ההסכם אם יידרש. אם ההסכם נערך לאחר הנישואין יש צורך גם בדיון בבית משפט לשם כך.

הוזכרתם בפוסט באופן שלילי ופוגע? אל תתעלמו

הרשתות החברתיות ובכללן הפייסבוק נותנות הזדמנות לרבים אשר לא מרגישים בנוח לומר דברים בגלוי לעשות זאת כשהם מאחורי המקלדת. ישנם מקרים רבים בהם האפשרות להתבטא דרך הפייסבוק והרשתות האחרות תורמת לעליית המודעות לנושאים שונים ומאפשרת לאנשים שלא מרגישים בנוח להיפתח בפומבי לפרוק את אשר על ליבם. עם זאת, בלא מעט מקרים ההתבטאות הופכת להיות שלילית ופוגענית, כולל פגיעות באנשים מסוימים באופן בוטה, עד כדי הוצאת לשון הרע כשישנו מקום לתביעת דיבה מצד הגורם הנפגע. לשון הרע בפייסבוק הוא נושא חדש יחסית בתוך  התחום הגדול יותר של לשון הרע. עם זאת, בהדרגה נחקקים חוקים ברורים בנושא וישנן גם פסיקות המהוות תקדימים משפטיים. אם נפגעתם באופן משמעותי בהתבטאות נגדכם בפייסבוק, אל תהססו ופנו לעורך דין מומחה בתחום.

עו"ד חגי אורגד הוא עורך דין ונוטריון המומחה במשפט האזרחי בגין מספר תחומים כמו לשון הרע, מקרקעין, ירושות ועוד. הוא מטפל בכל לקוח במקצועיות רבה. מוזמנים ליצור קשר.

עוד כתבות שיעניינו אותך
מארז מפנק ויוקרתי לאישה - MiliGifts
אתם מכירים גברים שלא רוצים מידי פעם לפנק את בנות...
איך תעצבו את משרד החלומות שלכם?
תמיד רציתם להקים משרד הייטק ועכשיו, בשעה טובה, אתם עושים...
איך לייעל תהליכי בנייה בשיטות האדריכלות הירוקה?
תכנון מבנים עם השפעה שלילית מועטה על עולם הטבע הוא...
הפירור המרנין על קינוח האירוע שלכם
אירוע חגיגי ומרשים דורש תכנון קפדני עד לפרטים הקטנים ביותר....
ניהול נכסים- מה זה אומר בדיוק?
אם יש לכם נכס, בין אם פרטי ובין אם מסחרי,...
מה חשוב לדעת לפני טיפול דיקור סיני?
בשנים האחרונות טיפולי דיקור סיני הפכו נפוצים. גברים ונשים בכל...
קבלת השבת חוזרת לנמל קיסריה בהובלת בית תפילה ישראלי
ימי שישי בחודשים מאי ויוני, בשעה 17:30 הכניסה חופשית בימים אלה...
מה חשוב לדעת לפני חקירת מצ"ח
ממש כמו באזרחות, גם בצבא אתם עלולים למצוא את עצמכם...
כל מה שצריך לדעת על מטף אש
בכל מקום ששוהים בו אנשים צריך להיות לפחות מטף אש...
ייעוץ לימודים- עשה זאת בעצמך
בעבר הרחוק היו אנשים לומדים מקצוע מאבא שלהם, ובמקרים חריגים...