Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עיצוב גינה עם בריכת שחייה ביתית

עיצוב גינה עם בריכת שחייה ביתית

עיצוב גינה עם בריכת שחייה ביתית היא חלום של כל בעל בית המתגורר בבית פרטי, אך חשוב לדעת שהבריכה היא חלק מרכזי מתכנון הגינה, כלומר לתכנון ועיצוב הגינה יש השפעה גדולה על הנראות של הבריכה. עיצוב גינה עם בריכת שחייה משנה את פני התמונה, ואינה דומה לעיצוב גינה רגילה, משום שהבריכה תוספת חלק מרכזי בעיצוב, ולכן ההמלצה היא מראש לבחור בבעל מקצוע המתמחה בעיצוב גינות עם בריכות שחייה.

עיצוב גינה עם בריכת שחייה ביתית

כיצד תבחרו בעל מקצוע מומחה לעיצוב גינה?

ראשית, נציין כי רק אדריכל נוף או מעצב גינות יוכל לספק לכם את שירות זה בצורה מקצועית. כיום ישנם גננים שאומנם מומחים בגינון וטיפול בגינה, אך הם אינם בעלי המקצוע הנכונים לעיצוב ותכנון גינה לפרטי פרטים. אדריכל נוף הוא בהחלט הבחירה הנכונה, ולכן כאשר בוחרים בעל מקצוע חשוב מאוד לבדוק מהי המומחיות שלו ומה הוא למד. מעבר לנתון זה, יש לבחור כמה פרמטרים נוספים שיאפשרו לכם לבצע את הבחירה הנכונה.

  • ניסיון בתחום – אומרים שאין חכם כבעל ניסיון, ולכן בדקו את ניסיונו של בעל המקצוע איתו תרצו לעבוד. מובן שככל שיהיו יותר שנות ניסיון לבעל המקצוע, כך הסיכוי שתקבלו עבודה מקצועית יהיה גבוה יותר.
  • קבלת המלצות על בעלי המקצוע – כדאי לקבל המלצות על בעל המקצוע מלקוחות קודמים, כדי לוודא שמעבר למקצועיות תקבלו גם שירות אישי והוגן. כיום ניתן לצפות באתרי אינטרנט ופורטלים שונים ולקבל חוות דעת על בעלי המקצוע השונים. דבר נוסף, תוכלו להיכנס לדף העסקי בפייסבוק של בעל המקצוע ולראות ביקורות מלקוחות קודמים.
  • עבודות קודמות – כיום כל אדריכל נוף או מעצב גינות המכבדים את עצמם מחזיקים באתר אינטרנט מרשים, ולכן תוכלו להיכנס לאתר ולבחון את תיק העבודות והפרויקטים שבוצעו. במידה והנכם מתכננים לבנות גינה עם בריכה, בדקו לראות פרויקטים דומים, כדי שתוכלו לבדוק האם הסגנון מתאים לכם.
  • צוות מקצועי – ישנם אדריכלי נוף המביאים את הצוות שלכם להקמת הגינה, וישנם כאלה שלא. אם חשוב לכם לקבל את כל השירות במקום אחד, כדאי לבחור באדריכל נוף או במעצב גינות שמעניק את כל השירות כולו, כולל פיקוח על בעלי המקצוע ובחירתם. חשוב לציין שיש לא מעט בעלי מקצוע המעורבים בהקמת הגינה אם זה גננים, חברה המספקת מערכות השקיה, משתלות, ריצוף וחיפוי ועוד.
  • כימיה טובה – לאחר שבחנתם את כל הפרמטרים שצוינו, יהיה עליכם להיפגש עם בעל המקצוע, ואפילו עם כמה אנשים כדי לבחון את הכמיה ביניכם. חשוב לדעת כי מדובר בעבודה לטווח הארוך, ולכן חשוב לוודא שיש כימיה טובה ביניכם והנכם מקבלים שירות אישי ואדיב מבעל המקצוע וצוותו.
  • הסבר על תהליך העבודה – אדריכל נוף או מעצב גינות מקצועי יסביר לכם על תהליך העבודה בצורה סבלנית, כדי שתוכלו להתכונן נפשית לתהליך.

המאמר נכתב באדיבות ערן לוינסון – אדריכל נוף ומעצב גינות  054-5228882

עוד כתבות שיעניינו אותך
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
סרטן שד גרורתי - השפעות נפשיות ורגשיות
קבלת אבחנה של סרטן שד גרורתי היא חוויה טראומטית ביותר...
להתגרש ללא מאבקים מיותרים
המשפט הראשון שבני זוג אומרים בדרך כלל לעורכי הדין שעוסקים...
המדריך המלא להערכת שווי נכס: כל מה שצריך לדעת
החשיבות של הערכת שווי נכס הערכת שווי נכס היא תהליך מכריע...
ניהול מבנים
ניהול מבנים - חווית ניהול בניינים מושלמת
כיום לנושא של ניהול מבנים יש חשיבות גדולה ממספר סיבות....
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...
חברת סיליס והשירותים שהיא מציעה
חברת סיליס מערכות חשמל בע״מ, מתמחה בכול עבודות החשמל הנדרשות...
חברת SDB והשירותים שהיא מציעה
הזדמנויות להשקעה בנדל״ן בחו״ל עשויות להבטיח תשואות גדולות והן נחשבות...