Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עיריית רעננה דואגת לביטחון התעסוקתי שלכם!

עיריית רעננה דואגת לביטחון התעסוקתי שלכם!

"רשת ביטחון", פרויקט ייחודי שייושם בעיר בשיתוף קרן מעגלים ומרכז השלטון המקומי, מציע קורסי הכשרה תעסוקתית לעובדים בעלי ותק במקצועות שוחקים

הקורסים מוצעים במגוון תחומי עיסוק לרבות ניהול משרד, קולינריה, לוגיסטיקה ועוד, ומועברים חינם לעובדים העומדים בקריטריונים, כשדרוג או חלופה מקצועית לקראת גיל הפרישה

עיריית רעננה, בשיתוף מרכז השלטון המקומי וקרן "מעגלים", מודיעה על פתיחתו של מיזם תעסוקה ייחודי לעובדי העירייה ולכלל תושבי העיר להעשרה ולמתן כלים לשינוי מקצועי.

במסגרת המיזם מוצעת לעובדים המועסקים במקצועות המוגדרים כשוחקים (ע"פ הגדרת קרן מעגלים), הכשרה מקצועית במגוון תחומים באמצעות קורסים מפוקחים על ידי משרד העבודה ומשרד התמ"ת שיועברו להם חינם, בשעות אחר הצהריים. בתכנית זכאים להיכלל עובדים ותושבי העיר המועסקים במקצוע שוחק (בהיקף 50% משרה ומעלה), בגילאי חמישים ומעלה, עד שנתיים לפני פרישה (גברים בגילאי 65, נשים בגילאי 60),  שהינם בעלי ותק של שבע שנים; או עובדים מתחת לגיל חמישים שצברו 20 שנות ותק במקצוע שוחק. ותק העבודה נקבע על פי זמן העבודה הכולל של הלומד, צבירת הותק אינה חייבת להיות ברצף או אצל אותו המעסיק. בין היתר זכאים להשתתף בפרויקט עובדים מתחום הניקיון, התעשייה הקלה והמסורתית, סייעות ומטפלות לגיל הרך, נהגים ומפעילי ציוד כבד, עובדי ענפי הבניה והתשתיות ועוד מגוון רב של בעלי מקצוע העוסקים במקצועות שוחקים.

התכנית נועדה לספק לתושבי העיר ועובדי העירייה, העומדים בקריטריוני הזכאות, "רשת בטחון" תעסוקתית שתוכל לסייע להם להמשיך בעבודה גם בגילאים מתקדמים, או במקרה של חוסר יכולת פיזית להמשיך ולעבוד במקצוע שוחק, באמצעות הכשרות מתאימות למקצועות חלופיים.

הקורסים מוצעים במגוון תחומי עיסוק, בהם  ניהול לוגיסטי בענף התעשייה, ניהול משרד,  הנהלת חשבונות, הכשרה מקצועית בתחום החשמל, קורס קונדיטוריה וקורס טבחות מקצועית  קורס מנעולנים ועוד. כל עובד/תושב, זכאי לעבור הכשרה של קורס אחד.

עיריית רעננה דואגת לביטחון התעסוקתי שלכם!

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "תכנית "רשת ביטחון", היא בשורה של ממש עבור עובדי העירייה ועובדי העיר ככלל, שיוכלו ליהנות מהאפשרות לביטחון תעסוקתי וכלכלי לטווח הרחוק, ומהרחבת הכשרתם המקצועית בתנאים נוחים וללא עלות. אני מברך על שיתוף הפורה עם קרן מעגלים ומרכז השלטון המקומי, ביישום התכנית בעיר.  זו מדיניות עירונית הרואה ערך עליון בדאגה לרווחתם ולמיצוי זכויותיהם של עובדי העיר ותושביה".

בימים אלו, מתבצע הגיוס הראשוני של מועמדים לתכנית. תושבי העיר ועובדי העירייה, העומדים בתנאי הסף, ומעוניינים להשתתף בתכנית, מוזמנים להירשם בלינק ולמלא את פרטיהם, ואת תחום ההכשרה בו הינו מעוניינים. עם קבלת המידע, ישוב אל המועמדים נציג שילווה אותם מרגע הגשת הבקשה ועד תחילת הלימודים.

עוד כתבות שיעניינו אותך
הדרך להצלחה מחייבת תכנון והתמדה
מהו השלב הראשון בהקמת עסק? האם זה השכרה של מקום?...
כל מה שצריך לדעת על מנעולנים מוסמכים בשרון
שלום וברוכים הבאים למקומונט השרון, שמי ליעד מרום ואני המייסד...
סוגיות מורכבות במשפט הפלילי
עו"ד מעצרים מתמחה בייצוג והגנה על אנשים שנעצרו על ידי...
מהם ההבדלים בין עיצוב המשרד לעיצוב הבית
עיצוב פנים הוא היבט חשוב בתכנון של כל חלל, אך...
עורך דין לענייני עבודה
עבודתו של עורך דין לענייני עבודה היא בין היתר לדאוג...
סירים בים: תחרות סירים ומפרשים בפעם התשיעית בהשתתפות חיילים, חיילות ומפונים מקיבוץ מפלסים
בסופ"ש האחרון, התקיימה בפעם התשיעית תחרות השיט המסורתית "סירים ומפרשים"...
"חקלאי גרנות" קיימה אירוע נשי ליום האישה הבינלאומי בהשתתפות צופית גרנט
האירוע, שנערך בקיבוץ מצר, כלל רגעי צחוק ודמע, לרבות הפרחת...
כיצד תערכו בצורה הטובה ביותר לברית מילה שיצאה בשבת?
אם נולד לכם תינוק ביום שבת לפני השקיעה, בוודאי תופתעו...
איך מטפלים נכון בעבירות תנועה
גם אם אתם נהגים זהירים, עדיין תוכלו לטעות ולבצע עבירות...
קרנבל פורים ומסכות: יצירת מסיכות, פינת צילום , מתחם איפור, הכנת אוזני המן ועוד- כניסה חופשית
נתניה מה: קרנבל פורים כולל 4 מתחמים עיקריים סביב נושאי החג: ממתקים...