Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עיריית רעננה מודיעה על הרחבת תכנית המלגות למערבות חברתית המוענקת לסטודנטים תושבי העיר בשיתוף מפעל הפיס ב- 50%: מ- 40 מלגות שהוענקו אשתקד ל- 60 מלגות שיוענקו השנה

עיריית רעננה מודיעה על הרחבת תכנית המלגות למערבות חברתית המוענקת לסטודנטים תושבי העיר בשיתוף מפעל הפיס ב- 50%:  מ- 40 מלגות שהוענקו אשתקד ל- 60 מלגות שיוענקו השנה
קרדיט: pixabay

 

הרחבת התוכנית היא פועל יוצא של הכרת הנהלת העיר בתרומה המשמעותית של הסטודנטים לעיר ולתושביה בשגרה ובחירום, הבולטת ביתר שאת במהלך ההתמודדות עם משבר הקורונה

על רקע הסיוע העירוני המוגבר לתושבי העיר במהלך ההתמודדות עם משבר הקורונה, מודיעה עיריית רעננה בימים אלו, על הרחבת תכנית "מלגת המעורבות החברתית למען הקהילה בעיר" המוענקת בעיר לסטודנטים תושבי העיר בשיתוף פעולה עם מפעל הפיס.

התוכנית פועלת בהצלחה בעיר, בהובלת יחידת הצעירים במחלקה לנוער וצעירים, כחלק מיעדי המחלקה ליצירת חיבור ישיר בין צעירי העיר לקהילה. עד כה התקיימה התוכנית במתכונת של הענקת 40 מלגות בגובה 10,000 לסטודנטים תושבי העיר, בתמורה לפועלם ולעשייה התנדבותית למען הקהילה, בהיקף של 130 שעות לאורך שנת הלימודים. במקביל לעשייה החברתית, מלווים הסטודנטים על ידי גורמי היחידה לנוער וצעירים בין היתר בשילובם באירועים עירוניים, מרחבי לימוד ופרויקטים שונים בעיר.

קרדיט: pixabay

לאור רצון העירייה להגביר את התמיכה בקהל הסטודנטים תושבי העיר, ומתוך הערכה לעשייתם החברתית ככלל, ובהתמודדות עם משבר הקורונה בפרט, החליטה העירייה להגדיל משמעותית את מספר הסטודנטים הזכאים לקבלת המלגות – בגידול של 50%, ולהעניק את המלגות -בגובה 10,000 ₪ – ל- 60 סטודנטים תושבי העיר. המלגות יוענקו לסטודנטים הלומדים לתואר ראשון במוסדות המוכרים ע"י המל"ג או המה"ט, אשר עלו בהגרלה מכלל הזכאים ויזומנו לראיונות התאמה למיזמי ההתנדבות בשבועות הקרובים.

 

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "תרומתם של הסטודנטים תושבי העיר לקהילה ברעננה, מצטרפת לכלל העשייה החברתית הענפה בה התברכנו בעיר במהלך ימי הקורונה מקרב כלל חתכי האוכלוסייה וצעירי העיר בפרט. הסטודנטים מהווים את חוד החנית בהתנדבות למען קשישים, אוכלוסיות נזקקות, מיזמי תמיכה בלימודים, שילוח תרופות ועוד, ואנו גאים ושמחים להרחיב את הסיוע הניתן להם בהגדלת מכסת המלגות המעודדות עשייה חברתית זו, ולהוקיר בכך את תרומתם לעיר ולתושביה".

מיכאל רייזמן, סגן ראש העיר, הממונה על אגף תרבות נוער ופנאי: "העיר רעננה התברכה בשלל גופים ומיזמים התנדבותיים. הרחבת תוכנית המלגות מחזקת את המערך ההתנדבותי העירוני ויוצרת חיבור בין הפרט לבין החברה והקהילה. זוכי המלגות מזוהים עם יסודות של נתינה ודוגמא אישית, מעורבות ועזרה לזולת, ערכים אלו באים לידי ביטוי בתרומתם של הסטודנטים במגוון תחומים של עשייה".

למידע נוסף:

סיון ברשי בהט, דוברת עיריית רעננה: 09-7610240,  7055355 – 052

נינט רחמים, מנהלת מחלקת תקשורת: 09-7610243, 052-7977845

מיכל גפן, מנהלת קשרי עיתונות וקשרי חוץ, 09-7610242, 054-5238921

עוד כתבות שיעניינו אותך
ההצלחה הבינלאומית הגדולה של להקת המחול קמע חוזרת לבמה כרמינה בורנה
כוריאוגרפיה: תמיר גינץ | מוזיקה: קרל אורף לקראת סיבוב הופעות...
אולם לאירועים קטנים
פעמים רבות כשאנחנו רוצים לעשות אירוע קטן, לא ברור לנו...
באילו מקרים ניתן להגיש התנגדות לצו קיום צוואה?
צוואות וירושות הן תחום מורכב מאוד. ראשית, יש לא מעט...
פרויקט חלוקת המצרכים הגדולה של משפחתו של חלל סיירת גבעתי למען משפחות מעוטות יכולת
סמ"ר אורי ג‘רבי ז״ל, שלחם בסיירת גבעתי ונפל בלחימה בעזה,...
חוגגים את סדר פסח בלולה מרטין
מסעדת לולה מרטין מקדש לדגים ומאכלי ים בהרצליה מציעה ארוחת...
באילו מקרים כדאי לפנות לעזרת עו"ד לענייני משפחה?
דיני משפחה הוא תחום רחב יריעה. בהתאם, יש גם מגוון...
בתערוכת התיירות הבינלאומית: הרצליה יוצאת בקמפיין חדש וקוראת לנו לבוא לגלות את האוצר שלה
תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM 2024, שנפתחה הבוקר בתל אביב, מציינת...
סדנאות להכנת סושי וקייטרינג פרטי אצלכם בבית
מידי פעם אתם מרגישים את הצורך לצאת מהשגרה? אתם אוהבים...
חול המועד פסח בנמל קיסריה: בואו ליהנות משלל אטרקציות לכל המשפחה 27-24/4/2024 בין השעות 11:00 עד 15:00
בחג הפסח מזמינה החברה לפיתוח קיסריה את הקהל הרחב ליהנות...
איך למנוע פסילה מנהלית של הרישיון?
רישיון נהיגה הוא משאב יקר ערך עבור כל מי שברשותו...